MF Gooi en Vechtstreek deel * 106 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen, allemaal *O*

Zot - Van Harte !!!!!! Je staat op één bij Stoere beroepen (maar dat wist je natuurlijk al ...) ;)
Ik ben zelfs de overtreffende trap

Motorbikemonteur/ eigenaar motorzaak/ directeur

wat een homofiele kudt site is dat zeg B|
Speciaal voor pubers die een beroep moeten kiezen. Ik heb om te testen 3 keer gestemd en dat gaat gewoon zonder chocolade koekies weg te gooien.

en nu @#$% veel koffie (zonder cookies)
 
Mogguh :WSUV...daar heb je het al :P
Sowieso snappen heel veel mensen het niet bij een pompstation....je kiest een rij en als die dan trager is dan een andere heb je gewoon pech...net zoals bij de kassa in de supermarkt ;)
als er een nieuwe kassa opent in de supermarkt ga je daar toch ook snel naar toe O-)
 
Laatst bewerkt:
Had vanmiddag in Den Haag trouwens nog ruzie bij een tankstation :')

Alle pompen zijn bezet en ik zie er 1 wegrijden. Dus rij rustig die kant op en op het moment dat ik stil sta komt er van voren vol een SUV aangereden en trapt op het laatst op d'r rem. Vrouw doet d'r deur open en begint gelijk te schelden.
Vrouw: Ben je gek geworden?! Asociale lul! Altijd die motormuizen die denken dat ze alles kunnen maken!
Ik: :? Wat?
Vrouw: Ik sta al zeker 5 minuten te wachten tot ik aan de beurt ben en jij denkt dat je zo maar kan voordringen!
Ik: Sorry mevrouw, maar ik had u niet zien staan. Als ik had gezien dat u stond te wachten, dan had ik echt niet voor gaan dringen.....
Vrouw: Ik ben er helemaal klaar mee, het is maar goed dat je me voor laat.
Ik: :') Dat heb ik niet gezegd mevrouw. Als u normaal naar me toe was gekomen dat u stond te wachten, dan had ik de motor rustig achteruit gerold. Als u echter gelijk begint te schelden en wild begint te doen, dan stik je er maar in rare heks!

Vrouw helemaal rood en kreeg bijna een woedeaanval volgens mij, maar ze ging weer achteruit om te wachten. Komt zo'n 20 seconden er na de pomp naast mij vrij. :')
Vrouw rijdt er heen en staat aan de goede kant (bij 'mijn' pomp had ze dus verkeerd gestaan :') ) en terwijl ze uit stapt gaat d'r telefoon. Na het tanken en afrekenen kom ik naar buiten staat ze nog steeds te bellen en is ze nog niet eens begonnen met tanken, terwijl er allemaal auto's staan te wachten om te tanken.

Wie is er dan de aso? :')

Waarom heb ik dat nou nooit? Lijkt me heerlijk s'morgens vroeg met mijn ochtend humeur ff lekker afreageren, maar ik vermoed dat de mensen mijn mentale status vanaf 100 meter ruiken en zich bedenken -O-

edit, bedenk me een gevalletje kuiten rammen in de rij bij de supermarkt. 1 keer kan gebeuren, 2e keer kreeg het karretje een duwtje terug en een vuile blijk. 3e keer zelfde teef ging het karretje op zijn kop B|
 
Laatst bewerkt:
Waarom heb ik dat nou nooit? Lijkt me heerlijk s'morgens vroeg met mijn ochtend humeur ff lekker afreageren, maar ik vermoed dat de mensen mijn mentale status vanaf 100 meter ruiken en zich bedenken -O-

edit, bedenk me een gevalletje kuiten rammen in de rij bij de supermarkt. 1 keer kan gebeuren, 2e keer kreeg het karretje een duwtje terug en een vuile blijk. 3e keer zelfde teef ging het karretje op zijn kop B|

_O-
 
*O* Moggeh! *O*

En een zonnetje!! *D


Gister is de Beemert met startkabels tot leven gebracht B|
Zou maar zo 's met de neue aansluiting voor de StomStom te maken kunnen hebben B|
Straks ff kijken of ie nog wil.... :/
 
Ik ben zelfs de overtreffende trap

Motorbikemonteur/ eigenaar motorzaak/ directeur
...
Ik heb om te testen 3 keer gestemd en dat gaat gewoon zonder chocolade koekies weg te gooien.
Motorbikemonteur/ eigenaar motorzaak/ directeur/ IT-er Beveiligingsmedewerker Automatisering :+
 
Laatst bewerkt:
_O- verhaal Poik, geniaal.. Zoiets heb ik hier in Hilversum ook een keer gehad, maar dan met 3 pompen vrij :') t was geloof ik 8:00 uur 's morgens ook nog hahaha

Zag net trouwens je brommer nog staan voor de stofzuigerzaak! (was onderweg naar de Vorstin, draaiden ze Thelma and Louise, die had ik nog nooit gezien :$ )

Mooie auto, Noor en René, daar zijn jullie vast blij mee!!

WB, GroteVoet!

Werkse Noor :W
*D Was even bij mijn broers huis... Twee kleine katjes vermaken/voeden en het huisje een beetje schoonmaken :P

Niet echt dus... -O-

Pffff tussen 4 en 6 is altijd zo saaaaiiii... :Z Boekje erbij dan maar! :Y
Inzakmomentje :Y Nachttopic ook dood?
Probeer zelf vaak te wachten met wat leuke dingen als ik die bij me heb (VI ofzo) totdat het echt saai begint te worden :P

Was het toevallig 'n X5 :? :+

@All......

[afbeelding]
Nee, een wat oudere Range Rover met een CD kenteken. :')

Ja iemand om 6 uur wakker gebeld en die wilde komen werken... :}

Nu lekker slapen! :W

@ Poik, wat een verhaal, prachtig! :')
:} Voor de collega... Trusten :W

Mogguh :WSUV...daar heb je het al :P
Sowieso snappen heel veel mensen het niet bij een pompstation....je kiest een rij en als die dan trager is dan een andere heb je gewoon pech...net zoals bij de kassa in de supermarkt ;)
Mee eens. Deze kwam ook ineens van de 'voorkant' van die pomp en zag d'r echt niet staan. Kan gebeuren en als ze dat had gezegd had ik nog ruimte gemaakt ook, maar niet als ze zo begint te schelden :')

Waarom heb ik dat nou nooit? Lijkt me heerlijk s'morgens vroeg met mijn ochtend humeur ff lekker afreageren, maar ik vermoed dat de mensen mijn mentale status vanaf 100 meter ruiken en zich bedenken -O-

edit, bedenk me een gevalletje kuiten rammen in de rij bij de supermarkt. 1 keer kan gebeuren, 2e keer kreeg het karretje een duwtje terug en een vuile blijk. 3e keer zelfde teef ging het karretje op zijn kop B|
_O-

*O* Moggeh! *O*

En een zonnetje!! *D


Gister is de Beemert met startkabels tot leven gebracht B|
Zou maar zo 's met de neue aansluiting voor de StomStom te maken kunnen hebben B|
Straks ff kijken of ie nog wil.... :/
Succes *D
 
Mogguh!

Poik; wat een verhaal zeg, heerlijk zulke mensen op je nuchtere maag

Stoere beroepen.... zelfs balletdanseres is blijkbaar stoer ;')

Vanochtend eens even teruggelezen in het gooi topic van toen Tygo geboren werd, echt grappig en dat het alweer een jaar geleden is zeg.... jeetje wat is de tijd voorbij gevlogen!

Even spammen met mijn mooie kindjes

full
 
Goeiemoggeuh :W

Mijn werk staat er ook niet tussen :) maar boeieuh hehehe ik doe in elk geval leuk werk.

@ poikie, wat een raar mens zeg. Wel goed dat je zo rustig gebleven bent, maakt het alleen maar mooier :)

Lekker bakkie koffie.

O.o beemer. Good luck met het probleem vinden en oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan