MF Gooi en Vechtstreek deel * 106 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
In 2014 een 1290 KTM Adventure. De eerste versie is afgeketst (gelukkig) omdat hij teveel op een soort GS leek. Ben benieuwd... zal wel sowieso te zwaar worden.

Oh.. en de 1290 SuperDuke R? Dat zal best een kanon worden....

Maakt allemaal niet uit, laat maar komen die nieuwe modellen. Hopelijk stapt iedereen over naar wat nieuwers, des te eerder worden de SMT's een beetje betaalbaar. ;)
 
En weer thuis.... middagslaapje. :Z


In de dierentuin overigens ook enorm véél wespen... tja.. is een dierentuin zou je kunnen zeggen... maar ik vind het toch wat minder.
Hoop kinderen... véél zoetigheid op de terrassen.... erg vervelend. B|
 
En weer thuis.... middagslaapje. :Z


In de dierentuin overigens ook enorm véél wespen... tja.. is een dierentuin zou je kunnen zeggen... maar ik vind het toch wat minder.
Hoop kinderen... véél zoetigheid op de terrassen.... erg vervelend. B|
:X
 
Maakt allemaal niet uit, laat maar komen die nieuwe modellen. Hopelijk stapt iedereen over naar wat nieuwers, des te eerder worden de SMT's een beetje betaalbaar. ;)

SM-T's worden niet snel betaalbaarder dan ze nu zijn. :)
 
Dorie, net tussen de buien thuis, kwilde vanavond nog weg op de motor...maar het word er niet fraaier op allemaal :X

En n Xbow...donders leuke wagens! :P
 
@ Kindjes, *O*

@ Beemer, -O-

@ Zot in de rij voor de kassa, :') *O*

@ Wesp in slaapkamer, -O-

@ Overdag slapen, -O-

@ SD, ik ben 'Diner for two' van Mike Gayle aan het lezen :Y sopranos

full




Vandaag de 6 weken grens *O* oefeningen met gewicht en toestemming om in de sportschool te sporten. Motorrijden wordt m nog ff niet maar ben al blij met de ruimte die ik nu heb.

Begint hier te donderen :?
 
Laatst bewerkt:
En weer thuis.... middagslaapje. :Z


In de dierentuin overigens ook enorm véél wespen... tja.. is een dierentuin zou je kunnen zeggen... maar ik vind het toch wat minder.
Hoop kinderen... véél zoetigheid op de terrassen.... erg vervelend. B|

Hmmm dat is zeker heel erg vervelend!

[afbeelding]



Vandaag de 6 weken grens *O* oefeningen met gewicht en toestemming om in de sportschool te sporten. Motorrijden wordt m nog ff niet maar ben al blij met de ruimte die ik nu heb.

Begint hier te donderen :?

Jeeeeejjj *O*

En ik dacht... donder? Kijk ik even op buienradar maar er gaat inderdaad nog wat aankomen! -O-
 
@zot... is dat karretje omgooien nou niet een beetje overdreven? :N

*O* Moggeh! *O*

En een zonnetje!! *D


Gister is de Beemert met startkabels tot leven gebracht B|
Zou maar zo 's met de neue aansluiting voor de StomStom te maken kunnen hebben B|
Straks ff kijken of ie nog wil.... :/

:o ! Frankenbeemert :+ Doet ie het nu weer goed?

@ Didle: Ik zie dat Tygo (?) later een Tiger wil! *D

@ Kato: Wat is er met het haarlem topic? :/
oh, en bart gaat zo eten koken halen :+

@ Leo: Stoute meisjes gedeelte zeker :')

@ Achi: goed om te horen! Enig idee hoe lang de rest van de revalidatie nog gaat duren?


oh... had ik al gezegd dat ik nu officieel vakantie heb? *O*
Korte 1,5 week, dat dan weer wel, maar dat compenseer ik wel weer eind augustus met nog een vakantie :+

Morgen hopelijk eindelijk de goede remblokjes achter erop (de soap die goede remblokjes, slechte remblokjes heet) en dan zaterdag nog even wat dingen doen inpakken en zondag vertrekken :Y 6 days Luxemburg, here i come *O* gevolgd door 4 dagen zandvoort :+
 
@zot... is dat karretje omgooien nou niet een beetje overdreven? :N:o ! Frankenbeemert :+ Doet ie het nu weer goed?

@ Didle: Ik zie dat Tygo (?) later een Tiger wil! *D

@ Kato: Wat is er met het haarlem topic? :/
oh, en bart gaat zo eten koken halen :+

@ Leo: Stoute meisjes gedeelte zeker :')

@ Achi: goed om te horen! Enig idee hoe lang de rest van de revalidatie nog gaat duren?


oh... had ik al gezegd dat ik nu officieel vakantie heb? *O*
Korte 1,5 week, dat dan weer wel, maar dat compenseer ik wel weer eind augustus met nog een vakantie :+

Morgen hopelijk eindelijk de goede remblokjes achter erop (de soap die goede remblokjes, slechte remblokjes heet) en dan zaterdag nog even wat dingen doen inpakken en zondag vertrekken :Y 6 days Luxemburg, here i come *O* gevolgd door 4 dagen zandvoort :+
die zit niet in de Donald Duck _O-
 
meh... behoorlijk overdreven...
Natuurlijk. Laat jij je maar lekker tegen je achillespezen aan rammen 3 keer achter elkaar en er niets aan doen, waardoor die mutsen het nooit leren.

Ik haat winkelwagentjes die tegen me aan rijden, midden in het pad getyft worden etc.etc.
 
ik zeg niet dat ik niets doe, maar om een kar om te donderen gaat me ook wat ver :N

*Crap* bart is aan het fietsen met dit weer :N
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal :W Deeltje ook weer gevonden.

Had d'r eerst effe in het karretje gevouwen voordat ik 'm omdonderde B| en om over die bitch bij de pomp maar niet te spreken :(

Kan me niet beheersen op zulke momenten :N zo heb ik een paar maanden geleden nog een auto stil gezet met m'n motor omdat ie me afsneed.
lullo schrok er een beetje van denk ik want reed snel achteruit toen ik afstapte. Toen ik naar 'm toe liep om 'm even lief toe te spreken O-) reed ie snel weg.
Jammer maar misschien maar goed ook. :X

Heb nog wel een lekker beukje op z'n raam kunnen geven. B|

Andere keer was in de auto. ook zo'n eikel die het leuk vind om anderen in gevaar te brengen :( tot ie moest stoppen voor het stoplicht op de vreelandseweg })

Mijnheer deed snel z'n deur op slot B| waarop er spontaan deuken in z'n deur ontstonden :?

Weet ook niet.

Puntje bij paaltje, ik kan er slecht tegen :/
 
Teveel rood vlees??? ;)

Maakt mij allemaal de pis niet lauw :N Zonde van de energie...

Steek ik liever in andere dingen:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan