NijmegenTopic 20: The Hunt for Red Biker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo wat gaat dat snel, dat is denk ik ook de hoofdzakelijke reden dat er niet veel meer wordt gepost. Want het schiet ook gewoon niet op als je zo iets terug moet gaan lezen..
 
Zo wat gaat dat snel, dat is denk ik ook de hoofdzakelijke reden dat er niet veel meer wordt gepost. Want het schiet ook gewoon niet op als je zo iets terug moet gaan lezen..

Ik ben ook nog op pag97 van het vorige topic aan het lezen , en ineens een nieuwe link , wel goed van george dat hij het weer oppakt.

10 voor George. :}
 
lachen he , en dan die 2strijd met MF whahahha _O-
je ziet wel waar wij zijn zijn zei ook :9

als ie alleen even de moeite zou nemen om de gemiddelde advertentie te bekijken en de opmaak over zou nemen dan zou hij al een meer stabielere advertentie hebben ipv eentje (of eigenlijk twee) die meer vragen oproepen dan hem lief is.
 
als ie alleen even de moeite zou nemen om de gemiddelde advertentie te bekijken en de opmaak over zou nemen dan zou hij al een meer stabielere advertentie hebben ipv eentje (of eigenlijk twee) die meer vragen oproepen dan hem lief is.

Klopt , staat die pipo ook niet op YZFforum :9
 
Klopt , staat die pipo ook niet op YZFforum :9

weet ik eigenlijk niet... vandeweek nog wel op het forum geweest voor wat info over de blokrevisie die op handen is.

Wil die YZF wel overnemen voor 5 tientjes en een krat bier.. heb ik meteen een reserveblok ;)
 
weet ik eigenlijk niet... vandeweek nog wel op het forum geweest voor wat info over de blokrevisie die op handen is.

Wil die YZF wel overnemen voor 5 tientjes en een krat bier.. heb ik meteen een reserveblok ;)


_O- ff inbreken in dat topic en je berichtje plaatsen
 
Laatst bewerkt:
die gast gaat stuiteren als ik dat voorstel ... })

full
 
Jullie lullen ook echt teveel.

@Ramon met z'n 299 actie. Net, 2motorrijders en een niet nader te noemen snelweg, een niet nader te noemen snelheid.. Ga afrit af, bij de stoplichten links. Wachten bij het volgnde stoplicht 400 meter verder. Kijken achterom en zien een woutewagen met toeters en bellen rechtsaf slaan..

God god godnondeju had me hartslag weer in me keel zitten :9~ :9~
Sinds gister eindelijk wat km's kunnen maken met me nieuwe bike :Y

Al bijna genoeg vrije tijd gehad om er 2 tanks doorheen te rijden in 2 maanden |(

Loopt in ieder geval als een nieuwe machine met 7700KM's gelopen 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan