NijmegenTopic 20: The Hunt for Red Biker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is hier al de hele dag droog hoor,................................
Waar is eigenlijk onze topicstarter :9 Djibber ( dienst justitieel incasso bureau) :9

Ik wilde hem al bellen, maar zie net dat hij vanmiddag wel degelijk op MF gesignaleerd is. Dus niet nodig om Opsporing Verzocht te bellen ;)
 
Zo, vandaag weer 200 km gereden, net even weer alles ingevet en gepoetst en lekker in de wax gezet. Nu bekaf met een biertje op de bank....hopen dat het deze week nog een beetje weer wordt....
 
Zo, vandaag weer 200 km gereden, net even weer alles ingevet en gepoetst en lekker in de wax gezet. Nu bekaf met een biertje op de bank....hopen dat het deze week nog een beetje weer wordt....

Goed idee, dat biertje. Pak ook een lekkere Hoegaarden erbij op 't benkske :Y :9~
 
dsc0294hp.jpg



:W
 
Zo, vandaag weer 200 km gereden, net even weer alles ingevet en gepoetst en lekker in de wax gezet. Nu bekaf met een biertje op de bank....hopen dat het deze week nog een beetje weer wordt....

Ik zag je poetsen toen we wegreden met het koekblik...een mooie gele *D
 
Ja Jim, weer wat nieuws :) Moet zeggen, het rijdt fijn! Moet volgens mij alleen even de ketting spannen, krijg alleen de bout niet los....

Als het goed weer is deze week een keer in de avond kom ik wel even showen :)
 
Ja Jim, weer wat nieuws :) Moet zeggen, het rijdt fijn! Moet volgens mij alleen even de ketting spannen, krijg alleen de bout niet los....

Als het goed weer is deze week een keer in de avond kom ik wel even showen :)

Boutje krijgen we wel los, spannen komt wel goed...
Heb de hele week dag dienst, dus ben elke avond thuis...
 
:} :} :} :} :}


Er verschijnt een man bij Petrus aan de hemelpoort.Petrus vraagt hem of hij in zijn aard bestaan ooit iets zinnigs heeft gedaan dat hem het recht zou geven om in de hemel te komen."Wel, ik kan me wel een voorval herinneren," zegt de man."Ik was op weg naar de Ardennen toen ik inreed op een bende Hells Angels die een jonge vrouw lastig vielen. Ik riep dat ze de vrouw met rust moesten laten maar ze gingen gewoon door. Dus ben ik op de grootste en meest getatoeëerde Angel afgestapt, heb hem een slag voor z'n hoofd verkocht, hem over z'n motor heen geschopt en zijn neusring van zijn neus getrokken en weggesmeten. Toen schreeuwde ik tegen de rest: Oprotten nu of ik pak jullie allemaal zo aan."
Petrus was zeer onder de indruk en vraagt:"Wanneer was dat?"
De man antwoorde:"Nou, een paar minuten geleden!." _O- _O-
 
Gaaf....ja en die motor ook...
Waar hangt die graffity ?
gr Jim

graffity hangt in bottendaal zal de preciese straat even opzoeken :Y

in arnhem zitten ook hele mooie denk dat ik daar binnen kort even heen tuffel aan de rijn kade :Y

gedeelte is niet toegangelijk voor motoren/auto's maarja motor en fietspad komt wel goed _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan