NijmegenTopic 20: The Hunt for Red Biker

Status
Niet open voor verdere reacties.
als jij nou eens dat watergedoe gaat regelen... :Y Op de gouden Ham zijn toch ook BBQ plaatsen? Misschien wel spontaan te combineren als het mooi weer is *D

Als het aan mij lag had ik dat allang gedaan, maar kan moeilijk de boot vragen en daar ik weet niet hoeveel man op meenemen, hij van mijn zwager en zijn broertje.
Ik weet wel dat je in plasmolen bij dolfijn bootjes voor de hele dag kunt huren voor 20Euro p/uur, en de hele dag voor 80,= incl, brandstof, maar daar kun je niet mee waterskieen.
 
Als het aan mij lag had ik dat allang gedaan, maar kan moeilijk de boot vragen en daar ik weet niet hoeveel man op meenemen, hij van mijn zwager en zijn broertje.
Ik weet wel dat je in plasmolen bij dolfijn bootjes voor de hele dag kunt huren voor 20Euro p/uur, en de hele dag voor 80,= incl, brandstof, maar daar kun je niet mee waterskieen.

kunnen we niet een groot vlot regelen ergens? Dat samen met een boot.. ik vermaak me wel op het water en jordy ook als je hem een goede voetbal geeft ;)
 
kunnen we niet een groot vlot regelen ergens? Dat samen met een boot.. ik vermaak me wel op het water en jordy ook als je hem een goede voetbal geeft ;)

misschien weet Maus nog iets , die brengt zijn tijd op het water door , met zijn spionage kijkert :9
heb nog wel ergens een bal liggen voor Jordy m de jackrussel kijkt er toch niet meer naar die is blind. :P
 
Laatst bewerkt:
misschien weet Maus nog iets , die brengt zijn tijd op het water door , met zijn spionage kijkert :9
heb nog wel ergens een bal liggen voor Jordy m de jackrussel kijkt er toch niet meer naar die is blind. :P

da's ook wel een goede! We hoeven het niet zo moeilijk te maken .. water is genoeg voorhanden, bootje valt ook wel ergens te regelen, beetje eten en drinken erbij.. Alleen de zon is even een onvoorspelbare factor
 
Powerrangerspakje aan :Y
sleutels van de motor :Y
rugzak met meuk bij me :Y
telefoon op flightmode :Y

yep, lekker rondje doen naar Mook en even de YZF wassen. Zitten wat lijken op
 
Laatst bewerkt:
Jeej *O* Gebruikt circuitbandje gekocht voor 26,75 :) Met die prijzen kan ik nog leven :Y

Ik denk dat ik voortaan altijd maar 2e hands banden koop. Kan ik 3-4 gebruikte kopen voor de prijs van 1 nieuwe...

Het is trouwens een Metzeler Racetek.
 
Laatst bewerkt:
Jeej *O* Gebruikt circuitbandje gekocht voor 26,75 :) Met die prijzen kan ik nog leven :Y

Ik denk dat ik voortaan altijd maar 2e hands banden koop. Kan ik 3-4 gebruikte kopen voor de prijs van 1 nieuwe...

pitbox33 incl montage 100 piek voor een setje ook niet verkeerd :P
 
Laatst bewerkt:
Als het aan mij lag had ik dat allang gedaan, maar kan moeilijk de boot vragen en daar ik weet niet hoeveel man op meenemen, hij van mijn zwager en zijn broertje.
Ik weet wel dat je in plasmolen bij dolfijn bootjes voor de hele dag kunt huren voor 20Euro p/uur, en de hele dag voor 80,= incl, brandstof, maar daar kun je niet mee waterskieen.


:N :N die zijn begrenst dat je ze zonder vaarbewijs mag varen dus daar kun je net achteraan gesleept worden zonder skies en als je niet oppast zonder zwembroek :X _O-
 
misschien weet Maus nog iets , die brengt zijn tijd op het water door , met zijn spionage kijkert :9

bedoel je de v(st)errekijker???

heb nog wel ergens een bal liggen voor Jordy m de jackrussel kijkt er toch niet meer naar die is blind. :P

als we gaan moeten we naar de kraayenbergse plas daar licht mijn boot en weinig zin om die op de trailer naar goude ham te brengen ofzo.

op t strand vande kraay ken je gewoon bbq en

alleen mag je daar niet hard varen of waterskieen
 
kunnen we niet een groot vlot regelen ergens? Dat samen met een boot.. ik vermaak me wel op het water en jordy ook als je hem een goede voetbal geeft ;)


ik had een kajuit zeilbootje maar die heb ik 1,5 maand terug verkocht je kunt in de regio alleen motor jachten huren geen speed boten(daar mag je toch bijna nergens mee hard varen behalve in cuijk *O* 8-) )

dus ik zou gewoon snel een speedboat kopen erwin!! 8-)

weet er nog een tekoop voor je €9000 175 pk yamaha HPDI en trailer
hij heeft alleen een scheur in de spiegel deze is verstevigd maar zou gerepareerd moeten worden daarbij wil ik je wel helpen heb wat ervaring met polyesther en epoxy

*O* en hebben wij een leuk dagje
 
Laatst bewerkt:
Vanavond schijnt er een vuurwerk showtje te zijn op de dag van Druten :Z
Nooit van gehoord! Maar vuurwerk is altijd wel leuk om ff te kijken :9~
Misschien vrijwilligers die per motor dit willen aanschouwen vanavond?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan