Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y
Was zeker gezellig :Y

Voor mij was het de derde rit op de S3 dit jaar, en natuurlijk moet je dan even wennen. Maar tijdens de rit wilde de achterkant niet wat ik wilde, ding voelde erg vaag aan. Vanmorgen toch maar even de bandenspanning gechecked en dat had ik dus beter gistermorgen kunnen doen, spanning was beneden de 1,5 |( Ik hoop dat ie niet lek is.

Note to myself: Vaker bandenspanning checken :o

Voor de '08/'09'10 eigenaren: Gaat bij jullie de spanningsmeter ook zo lastig op het ventiel van de achterband :?
Mijn post

Was zeker gezellig :Y

Voor mij was het de derde rit op de S3 dit jaar, en natuurlijk moet je dan even wennen. Maar tijdens de rit wilde de achterkant niet wat ik wilde, ding voelde erg vaag aan. Vanmorgen toch maar even de bandenspanning gechecked en dat had ik dus beter gistermorgen kunnen doen, spanning was beneden de 1,5 |( Ik hoop dat ie niet lek is.

Note to myself: Vaker bandenspanning checken :o

Voor de '08/'09'10 eigenaren: Gaat bij jullie de spanningsmeter ook zo lastig op de achterband :?

klopt je moet het ook op het ventiel doen gaat wat beter :+ :+

Jouw post ;)
 
Laatst bewerkt:
dat zou ik nooooit doen O-)
full
 
Was zeker gezellig :Y

Voor mij was het de derde rit op de S3 dit jaar, en natuurlijk moet je dan even wennen. Maar tijdens de rit wilde de achterkant niet wat ik wilde, ding voelde erg vaag aan. Vanmorgen toch maar even de bandenspanning gechecked en dat had ik dus beter gistermorgen kunnen doen, spanning was beneden de 1,5 |( Ik hoop dat ie niet lek is.

Note to myself: Vaker bandenspanning checken :o

Voor de '08/'09'10 eigenaren: Gaat bij jullie de spanningsmeter ook zo lastig op het ventiel van de achterband :?

dr zitten toch gewoon haakse ventielen op?

of gewoon een goede bandenspanningsmeter kopen met verschillende adapters ;)

http://motorenzo.nl/product/6167/Ba...4-bar,-met-ontluchting,-luxe-koffer?cid=22911
 
Ik gebruik deze om druk te meten. Eigen bedoeld voor de fiets maar werkt met auto ventielen :)
topeak_smartgauge_d2.jpg


Eerst met fietspomp over de nodige druk heen pompen en dan met de meter en aflaatventiel op juiste druk brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan