Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
gister weer een stuk wijzer geworden: motor sloeg weer af alsik m in de versnelling zette. bleek uiteindelijk toch in de schakelaar bij de jiffy te zitten, en niet bij de koppelingshendel. die schakelaar onderbreekt enkel de startmotor heb ik me laten vertellen.

na een telefoontje met kat op hun advies de draad vanaf de schakelaar bij de jiffy doorgeknipt en eindjes aan elkaar geknoopt. zonder resultaat -O-

vervolgens de draad gevolgd tot voorbij de eerste stekker die ik tegenkwam. daar doorgeknipt en verbonden, en jawel! *O*
 
gister weer een stuk wijzer geworden: motor sloeg weer af alsik m in de versnelling zette. bleek uiteindelijk toch in de schakelaar bij de jiffy te zitten, en niet bij de koppelingshendel. die schakelaar onderbreekt enkel de startmotor heb ik me laten vertellen.

na een telefoontje met kat op hun advies de draad vanaf de schakelaar bij de jiffy doorgeknipt en eindjes aan elkaar geknoopt. zonder resultaat -O-

vervolgens de draad gevolgd tot voorbij de eerste stekker die ik tegenkwam. daar doorgeknipt en verbonden, en jawel! *O*

wel uitkijken nu dat je niet met je standaard door rijdt. Heb ik ook wel eens gedaan :')
 
Nog even een post voor dit topic sluit *D en nu op zoek naar het volgende topic :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg:

VOLPOMPEN MET PICS TOT DAT HET SLOTJE KOMT !!!!


full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


:+
 
idd dat was 4 kilometer verderop :X + sloot = plons


Plons nog wel! :X

Op m'n eerste bike zat geen beveiliging, alleen een stukje rubber aan het einde van de jiffy.
Als je dan niet al te hard naar links instuurde, dan raakte dat rubber eerst de grond en klapte je jiffy automatisch in....


en anders klapte àlles in... :+
 
Laatst bewerkt:
gister weer een stuk wijzer geworden: motor sloeg weer af alsik m in de versnelling zette. bleek uiteindelijk toch in de schakelaar bij de jiffy te zitten, en niet bij de koppelingshendel. die schakelaar onderbreekt enkel de startmotor heb ik me laten vertellen.

na een telefoontje met kat op hun advies de draad vanaf de schakelaar bij de jiffy doorgeknipt en eindjes aan elkaar geknoopt. zonder resultaat -O-

vervolgens de draad gevolgd tot voorbij de eerste stekker die ik tegenkwam. daar doorgeknipt en verbonden, en jawel! *O*
Dus toch de jiffy schakelaar. Je zegt dat je draden voor de eerste stekker hebt doorverbonden. Dus als ik jouw verhaal zo lees zit er mogelijk een draadbreuk in het deel van de stekker naar de schakelaar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan