Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overdruk...
full
 
Deze heb ik dus ook, en gaat erg slecht icm de achtervelg van onze S3 -O-

Ik heb nu een verlengstukje die je op het ventiel draait, geen problemen meer.

En het ritje op de KTM ging ook niet door vandaag. Het werd uiteindelijk een Aprilia RSVmille. (Ja die van PP, Rummer). De KTM had er vandaag ook geen zin in. Accu helemaal leeg.
Dan heb je twee vrij nieuwe motoren in de schuur staan en die doen het gewoon niet :( en de appie uit 2002 met 73.000 km geeft geen krimp :]
 
Ik heb nu een verlengstukje die je op het ventiel draait, geen problemen meer.

En het ritje op de KTM ging ook niet door vandaag. Het werd uiteindelijk een Aprilia RSVmille. (Ja die van PP, Rummer). De KTM had er vandaag ook geen zin in. Accu helemaal leeg.
Dan heb je twee vrij nieuwe motoren in de schuur staan en die doen het gewoon niet :( en de appie uit 2002 met 73.000 km geeft geen krimp :]


Je had dus rustig op de Speed gekund, zat behoorlijk professioneel in elkaar gefixt :P

Prikki het hok nog in elkaar gezet?
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er gezien dat afgelopen zaterdag mijn ventieldoppie er is af gedraaid in Harderwijk :(


img4245a.jpg


gaat om dit doppie en was er zeer aan gehecht
 
:?was je al bij ruud geweest?

Nee nog niet. Had eigenlijk morgen moeten gaan maar heb afgebeld omdat ik toch liever eerst mijn veering wil laten doen. Kan me geld toch maar 1 x uitgeven en vind dit belangrijker.

Iemand nog suggesties?? Ik zit te denken aan een hyperpro setje.
 
Deze gebruik ik, is van van Continental (maar werkt ook op andere banden) en werkt goed, juiste eenheid selecteren. Op je ventiel :+ zetten en klaar.

kost 20,- euri

[afbeelding]

kan je zoiets niet krijgen bij een setje banden ofzo,
vind die bij de pomps onbetrouwbaar, volgens mij worden die niet ge-eikt????
vooral die waarbij je de spanning moet in stellen, en hij gaat piepen als hij er is...

ga denk ook zo los metertje kopen, en dan onder mijn buddy mee nemen. of gaan ze daar weer van stuk????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan