Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oww dan was je hem bijna kwijt geweest :o

Wordt ik weer wakker in een nieuw deel, gelijk de weg kwijt...


:W
:^ same here...

leuk ritje gehad? Bleef nog wel aardig droog geloof ik. Heeft iemand de routebescrijving toevallig. Ga nog wel eens die kant op en leuke stuurweggetjes zijn welkom :Y

@104 congrats! Mijn fietsie komt er ook vandaan :Y
 
Was zeker gezellig :Y

Voor mij was het de derde rit op de S3 dit jaar, en natuurlijk moet je dan even wennen. Maar tijdens de rit wilde de achterkant niet wat ik wilde, ding voelde erg vaag aan. Vanmorgen toch maar even de bandenspanning gechecked en dat had ik dus beter gistermorgen kunnen doen, spanning was beneden de 1,5 |( Ik hoop dat ie niet lek is.

was niet te merken, je volgde aardig zaterdag :] })
je was regelmatig de enige Speed/Street die ik zag achter me...

smorgens trouwens :W
 
Laatst bewerkt:


Nou, een hele topic over tieten en er is geen foto van te beleven............ :? Zonde! :+

Wie heeft er gezien dat afgelopen zaterdag mijn ventieldoppie er is af gedraaid in Harderwijk :(


[afbeelding]

gaat om dit doppie en was er zeer aan gehecht

Als hier het regen een keer stopt dan ga ik naar de garage die van mijn controleren, je weet maar nooit, misschien ziet hij ook groen niet zitten en is over gesprongen naar een die beter uit ziet ;)

Wel zielig toch dat iemand zoiets doet -O- :(
 
Laatst bewerkt:
kan je zoiets niet krijgen bij een setje banden ofzo,
vind die bij de pomps onbetrouwbaar, volgens mij worden die niet ge-eikt????
vooral die waarbij je de spanning moet in stellen, en hij gaat piepen als hij er is...

ga denk ook zo los metertje kopen, en dan onder mijn buddy mee nemen. of gaan ze daar weer van stuk????

Ja krijgen kan ook.Ik heb alleen geen conti's eronder zitten dus moest betalen :z Ik heb hem meestal in de zak zitten.

Het verschil met de bandenspanningmeter bij onze benzinepomps is 0,05 bar. Kan per benzinepomp schelen dus |( |(
 
netjes, hoe komt hij aan ZWARTE brembo's????
heeft hij ze overgespoten?, zoja met wat... heb ik weer ff wat voor de winter :)
wat zou hij kosten in euro's? wat doet de pond?? (nee geen kilo's :) :) )

omgerekend zon 7100 euro.
had al even gerekend, vind het een hele gave fiets!
oja, de brembo's voor KTM zijn precies hetzelfde, maar zwart. passen ook. denk niet dat ze gespoten zijn bij deze speed.

al hoef ik het voor de power niet te doen, ik kan nu ook al The Hermenator bij houden :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan