Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt ik heb hem ook mogen inleveren afgelopen zaterdag '(
Heb hem gelukkig wel net terug omdat het de eerst keer was in de 7 jaar dat ik motor rij.

als je bedoelt dat je je rijbewijs hebt moeten inleveren en je hem nu al terug hebt (2 werkdagen) dan heb je veel, heeel veeeel geluk gehad!

De richtlijn is nu dat je vanaf 50km te hard, je RBW 2 maanden kwijt bent...
 
als je bedoelt dat je je rijbewijs hebt moeten inleveren en je hem nu al terug hebt (2 werkdagen) dan heb je veel, heeel veeeel geluk gehad!

De richtlijn is nu dat je vanaf 50km te hard, je RBW 2 maanden kwijt bent...


+ dat je ook een EMG kan verwachten wanneer je in de bebouwde kom veel te hard hebt gereden
 
Vanmorgen gespot rond 08.00 uur op de A4 bij Brugrestaurant: een mooie witte Speed.
Volgens mij model jaar 2008? :9~
Even later stond je onder aan de afrit Hoofddorp.
Iemand van hier?

Greetz,
Jack
 
Iemand nog een goede tip voor een degelijke reistas???
Moet voor een weekend aan rommel in kunnen in ieder geval en hij moet waterdicht zijn.
Zit naar de tassen van Kriega te kijken, wel mooi spul maar misschien is het nog iets beters?
 
Hey,

vandaag een nieuwe foto laten maken! bot staat nog steeds goed dus hoef geen operatie *O* wel nog 2 en halve week in dit zware gips in een rare positie! -O- daarna word mijn hand pas terug recht gezet en foto's gemaakt! daarna nog 3 weken in t gips ;( en dan hopen dat ik weer snel kan opstappen! :]
Dat is dan toch weer een beetje goed nieuws *O*
 
Iemand nog een goede tip voor een degelijke reistas???
Moet voor een weekend aan rommel in kunnen in ieder geval en hij moet waterdicht zijn.
Zit naar de tassen van Kriega te kijken, wel mooi spul maar misschien is het nog iets beters?

Quick lock (Bags connection). Een beetje prijzig maar wel ideaal.
 
TNT vanochtend aan de deur geweest met wellicht wel het mooiste pakje wat ze hadden kunnen afleveren ......................... mijn rijbewijs is terug van weggeweest (2maanden)

de zoektocht naar een mooie speed kan dus losbarsten
*O* Succes *O*
 
Iemand nog een goede tip voor een degelijke reistas???
Moet voor een weekend aan rommel in kunnen in ieder geval en hij moet waterdicht zijn.
Zit naar de tassen van Kriega te kijken, wel mooi spul maar misschien is het nog iets beters?


neem een roltas van Ortlieb www.motozoom.nl
zeker water dicht
 
Quick lock (Bags connection). Een beetje prijzig maar wel ideaal.

Heel mooi spul maar zag een tanktas van maar 8 liter en die moet 120 euro kosten.
Hoort nog een ring bij en die kost ook nog eens 25 euro :')
Maar wel heeel erg mooi spul, leuk voor als je heel vaak weggaat!



Goeie tip kerel, leuk tasje voor weinig.
Prima voor een weekendje, thanx!
 
Mankeert er zoveel aan dan?

Van de week was je nog zo enthausiast via de PB over je speed :?

Ik hoop dat alles te herleiden is naar de 20.000km beurt die hij net gehad heeft. Het motormanagement lampje brandt en hij houdt in (en is alleen maar erger geworden afgelopen zaterdag).
Zaterdag wordt hij opgehaald en hopen dat het allemaal niet teveel gaat kosten.
Verder blijf ik enthousiast over de Speed. *O* Misschien heb ik de pech dat ik een maandagochtend model heb. :/
 
Teveel. Maar zaterdag wordt ie opgehaald door de dealer en die mag er rustig naar gaan kijken. Ik hoop dat ze iets over het hoofd hebben gezien bij de beurt.

En ik wou nog een ritje doen in de Achterhoek met jullie, maar dat gaat in augustus nu ook niet meer lukken. Misschien lukt het nog in september :?

Ritje achterhoek gaan jullie hier in de buurt bij mij spelen zo ja wanneer gaat dat gebeuren?
 
Ritje achterhoek gaan jullie hier in de buurt bij mij spelen zo ja wanneer gaat dat gebeuren?

Tsja, dat weet ik nu dus niet. Want ik moet eerst mijn motor weer in orde hebben en dat gaat ws nog wel ff duren.
Ik heb wel een prachtig ritje liggen door de achterhoek (meerdere trouwens), maar ja. Even geduld dus.
 
Ik hoop dat alles te herleiden is naar de 20.000km beurt die hij net gehad heeft. Het motormanagement lampje brandt en hij houdt in (en is alleen maar erger geworden afgelopen zaterdag).
Zaterdag wordt hij opgehaald en hopen dat het allemaal niet teveel gaat kosten.
Verder blijf ik enthousiast over de Speed. *O* Misschien heb ik de pech dat ik een maandagochtend model heb. :/
als het te herleiden is aan de beurt dan is het hun probleem evengoed is het kut om nu je motor kwijt te zijn
 
Tsja, dat weet ik nu dus niet. Want ik moet eerst mijn motor weer in orde hebben en dat gaat ws nog wel ff duren.
Ik heb wel een prachtig ritje liggen door de achterhoek (meerdere trouwens), maar ja. Even geduld dus.

Heb je die op de garmin ben wel benieuwd wel ritjes dat zijn.
 
Ik hoop dat alles te herleiden is naar de 20.000km beurt die hij net gehad heeft. Het motormanagement lampje brandt en hij houdt in (en is alleen maar erger geworden afgelopen zaterdag).
Zaterdag wordt hij opgehaald en hopen dat het allemaal niet teveel gaat kosten.
Verder blijf ik enthousiast over de Speed. *O* Misschien heb ik de pech dat ik een maandagochtend model heb. :/


Wat teveel gaat kosten?
Je haalt je motor op van een 20k Beurt en mag er vanuit gaan dat alles weer goed is.
Dan trilt er wat uit je schakelmechanisme wat niet eens goed vast zat. :?
De andere mannen hebben zaterdag nog wat vast gedraaid wat los zat.
Kweet niet wat je voor die 20K beurt betaald hebt en wat er allemaal vervangen is, maar ik vind het niet echt dat ze er hun best op hebben gedaan.
Dat inhouden komt omdat hij op zijn reservestand is gaan lopen dat regelt de ECU zelf.
Betekend wel dat er iets mis is.

Tip voor jou en Prikkie....Tuneecu downloaden en een OBD2 kabel bestellen.
Daarmee kan je heel eenvoudig zelf de ECU uitlezen en eventueel resetten.
Je kan de originele tune dus bewaren en opslaan en bij eventuele storingen er weer in zetten.
Is ook voor de KTM te gebruiken
 
Vandaag de Speed opgehaald! *O*

Ik was inderdaad te laat; zoals gewoonlijk allerlei "laatste-moment-dingetjes", plus met veel 5en en 6en de 600F op de aanhanger zetten. Iets na 1-en waren we bij JvdB, Veenmeisje met 106 en de 600F op de aanhanger... Oudste zoontje -105- was lekker aan het logeren bij een vriendje...
P1020434.jpg


En "moi" op de R1.
P1020435.jpg


Per ongeluk op de verkeerde motor gestapt! :o :P :)
P1020438.jpg


John haalde toch de goeie maar te voorschijn
P1020440.jpg


P1020447.jpg


In de tussentijd liep 106 stage in de werkplaats...
P1020436.jpg


P1020449.jpg


Nadat vrouw en kind weer huiswaarts gekeerd waren hebben Mr. C (jullie weten wel; nestgenoot van de Hermenator!) en ik nog even 100km weggetikt op de weggetjes rond Nijkerk en Barneveld. Was top!
 
Vandaag de Speed opgehaald! *O*

Ik was inderdaad te laat; zoals gewoonlijk allerlei "laatste-moment-dingetjes", plus met veel 5en en 6en de 600F op de aanhanger zetten. Iets na 1-en waren we bij JvdB, Veenmeisje met 106 en de 600F op de aanhanger... Oudste zoontje -105- was lekker aan het logeren bij een vriendje...
[afbeelding]

En "moi" op de R1.
[afbeelding]

Per ongeluk op de verkeerde motor gestapt! :o :P :)
[afbeelding]

John haalde toch de goeie maar te voorschijn
[afbeelding]

[afbeelding]

In de tussentijd liep 106 stage in de werkplaats...
[afbeelding]

[afbeelding]

Nadat vrouw en kind weer huiswaarts gekeerd waren hebben Mr. C (jullie weten wel; nestgenoot van de Hermenator!) en ik nog even 100km weggetikt op de weggetjes rond Nijkerk en Barneveld. Was top!
Feli *O*
 
Heel mooi spul maar zag een tanktas van maar 8 liter en die moet 120 euro kosten.
Hoort nog een ring bij en die kost ook nog eens 25 euro :')
Maar wel heeel erg mooi spul, leuk voor als je heel vaak weggaat!Goeie tip kerel, leuk tasje voor weinig.
Prima voor een weekendje, thanx!

Die heb ik ook, werkt perfect. Medium was voor mij genoeg voor een hele week Duitsland! Met de Pina methode prima te bevestigen :]
 
Vandaag de Speed opgehaald! *O*

Ik was inderdaad te laat; zoals gewoonlijk allerlei "laatste-moment-dingetjes", plus met veel 5en en 6en de 600F op de aanhanger zetten. Iets na 1-en waren we bij JvdB, Veenmeisje met 106 en de 600F op de aanhanger... Oudste zoontje -105- was lekker aan het logeren bij een vriendje...
[afbeelding]

En "moi" op de R1.
[afbeelding]

Per ongeluk op de verkeerde motor gestapt! :o :P :)
[afbeelding]

John haalde toch de goeie maar te voorschijn
[afbeelding]

[afbeelding]

In de tussentijd liep 106 stage in de werkplaats...
[afbeelding]

[afbeelding]

Nadat vrouw en kind weer huiswaarts gekeerd waren hebben Mr. C (jullie weten wel; nestgenoot van de Hermenator!) en ik nog even 100km weggetikt op de weggetjes rond Nijkerk en Barneveld. Was top!

Mooie bike man - en ook de juiste kleur :Y :Y ! Veel plezier ermee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan