Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
@rummer

ik hoorde laatst van een ring(auto)rijder dat er voor en in de bochten van de Nordschleiffe markeringen staan (instuurpunten en apex)

witte strepen te zijn op de asfaltrand!

is mijn niet opgevallen (ook maar drie keer gereden)

weet je er iets van?
 
@rummer

ik hoorde laatst van een ring(auto)rijder dat er voor en in de bochten van de Nordschleiffe markeringen staan (instuurpunten en apex)

witte strepen te zijn op de asfaltrand!

is mijn niet opgevallen (ook maar drie keer gereden)

weet je er iets van?
:Y Punten waar bijvoorbeeld op bijv. tijdens een CRT-dag pionnen staan, daar staan de stippen. Maar ik kan me goed voorstellen dat je die na 3 keer nog niet hebt gezien, het is nogal een veeleisende baan en er staan meer tekeningen ed ;)
 
Laatst bewerkt:
:Y Punten waar bijvoorbeeld op bijv. tijdens een CRT-dag pionnen staan, daar staan de stippen. Maar ik kan me goed voorstellen dat je die na 3 keer nog niet hebt gezien, het is nogal een veeleisende baan en er staan meer tekeningen ed ;)


 
geen nieuwe speed in iedergeval :o :+
weet het nog niet zeker ben een beetje aan het rond kieken :]

Aha! En wat doet je besluiten om niet verder te gaan met de speed? Het is een prima fiets, waar een andere niet snel bijkomt.. Of wil je een supersport?
 
TNT vanochtend aan de deur geweest met wellicht wel het mooiste pakje wat ze hadden kunnen afleveren ......................... mijn rijbewijs is terug van weggeweest (2maanden)

de zoektocht naar een mooie speed kan dus losbarsten


gefeliciteerd! maar je hebt in die twee maanden nog niks gevonden?
 
Vandaag de Speed opgehaald! *O*

Ik was inderdaad te laat; zoals gewoonlijk allerlei "laatste-moment-dingetjes", plus met veel 5en en 6en de 600F op de aanhanger zetten. Iets na 1-en waren we bij JvdB, Veenmeisje met 106 en de 600F op de aanhanger... Oudste zoontje -105- was lekker aan het logeren bij een vriendje...
[afbeelding]

En "moi" op de R1.
[afbeelding]

Per ongeluk op de verkeerde motor gestapt! :o :P :)
[afbeelding]

John haalde toch de goeie maar te voorschijn
[afbeelding]

[afbeelding]

In de tussentijd liep 106 stage in de werkplaats...
[afbeelding]

[afbeelding]

Nadat vrouw en kind weer huiswaarts gekeerd waren hebben Mr. C (jullie weten wel; nestgenoot van de Hermenator!) en ik nog even 100km weggetikt op de weggetjes rond Nijkerk en Barneveld. Was top!


gefeliciteerd, maar die verkeerde motorfiets past ook wel goed bij je...
 
mijn centjes had ik niet vergeten en ik had inderdaad een mooi plat tanktasje!
hee klussert niet meer met tailpack gereden? :+
full
 
:)
kom gewoon elke dinsdag avond bij me spinning doen, ben je zo weer op je gewicht :)

Dat zal echt werken met mij :9~ Gezellig met een aantal de kantine in, gehakballetje, je hebt toch honger en biertje om het weg te spoelen. Dan wordt het echt gezellig en groeit er weer wat op het middenriff |( |( |(

ik doe aan denksport, helpt ook ..... niet
Succes *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan