Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hangt toch wel een soort van vloek over veel mensen heen, zo aan het einde van het seizoen :(
Als je leest dat sommige al een soort van voorgevoel hadden. Zie je het later nog gebeuren ook.
Dacht voordat ik wegging vorige week zaterdag ook van: Dit zal wel het laatste ritje van het jaar worden aangezien het weer er niet beter op wordt. Krijg ik nog gelijk ook maar niet door het weer -O-
 
Laatst bewerkt:
Hangt toch wel een soort van vloek over veel mensen heen, zo aan het einde van het seizoen :(
Als je leest dat sommige al een soort van voorgevoel hadden. Zie je het later nog gebeuren ook.
Dacht voordat ik wegging vorige week zaterdag ook van: Dit zal wel het laatste ritje van het jaar worden aangezien het weer er niet beter op wordt. Krijg ik nog gelijk ook maar niet door het weer -O-
Toevallig heb ik net een boek uit van James Redfield, Het twaalfde inzicht. Dat is een avonturenboek maar gaat ook over voorgevoelens e.d.
Ik geloof daar eigenlijk wel in dat soort dingen... je moet je er een beetje voor openstellen. Alleen het probleem van dit soort dingen is dat je geen idee hebt wat er dan gebeuren zal en dat je niet weet wat je met zo'n voorgevoel moet doen en als je er wel gehoor aan geeft en er gaat niks mis, dan weet je dus ook niet wat er 'fout' had kunnen gaan.
 
Toevallig heb ik net een boek uit van James Redfield, Het twaalfde inzicht. Dat is een avonturenboek maar gaat ook over voorgevoelens e.d.
Ik geloof daar eigenlijk wel in dat soort dingen... je moet je er een beetje voor openstellen. Alleen het probleem van dit soort dingen is dat je geen idee hebt wat er dan gebeuren zal en dat je niet weet wat je met zo'n voorgevoel moet doen en als je er wel gehoor aan geeft en er gaat niks mis, dan weet je dus ook niet wat er 'fout' had kunnen gaan.

ik droom soms ook de vreemdste dingen, _O- Maar om nu te zeggen dat het werkelijk wordt hoop het niet voor sommige _O-
 
Toevallig heb ik net een boek uit van James Redfield, Het twaalfde inzicht. Dat is een avonturenboek maar gaat ook over voorgevoelens e.d.
Ik geloof daar eigenlijk wel in dat soort dingen... je moet je er een beetje voor openstellen. Alleen het probleem van dit soort dingen is dat je geen idee hebt wat er dan gebeuren zal en dat je niet weet wat je met zo'n voorgevoel moet doen en als je er wel gehoor aan geeft en er gaat niks mis, dan weet je dus ook niet wat er 'fout' had kunnen gaan.

Ja inderdaad, het is wel aannemelijk. Je weet alleen niet wat er gebeurt was als je wel naar je gevoel had geluisterd. Zelfde geldt voor afkloppen en dat soort dingen.
 
:Y Wel goed mag weer auto rijden in mijn eigen prive wagen *O* :} :]
En nog 2 weekjes in het gips en dan hoor ik of het allemaal goed zit en vast :') Echter iets optillen of zo lukt nog echt niet alles wat zwaarder is dan 200/300gr voel ik wel :(
dus alles nog met rechts doen |(
Dus je kunt wel met links je piel vasthouden :P

Beterschap man! Hoop dat je snel weer alles kunt doen wat je wil :)
 
ik droom soms ook de vreemdste dingen, _O- Maar om nu te zeggen dat het werkelijk wordt hoop het niet voor sommige _O-
Ik had het niet over dromen ;) Dromen gaan meestal ook over dingen in het verleden omdat je dan dingen die je al hebt meegemaakt aan het verwerken bent. Dat is ook waarom je, naast het fysieke aspect, slaap nodig hebt. Een voorgevoel gaat (what's in a name?) over wat nog komen gaat ;)
 
Laatst bewerkt:
Teringjantje Martijn :o

Ik dacht lekker ff MF te lezen net na het werk. Pff ik schrok me ook kapot! Hopelijk zal hij er geen letsel aan over houden, en dat ie uiteindelijk gewoon weer alles normaal kan doen en volledig hersteld! En die fiets, schijt aan, als Martijn zelf maar weer beter wordt!

Heel veel sterkte aan de familie, natuurlijk ook aan Floris, Hans en Peppie. Lijkt me inderdaad niet fijn om een vriend zo te zien liggen...... -O-

Dano, gefeliciteerd jonge *O* Hopelijk ga je een leuke tijd tegemoet! Ennuuuug geniet ervan zou ik zeggen :9
 
He timothy, hoe bevalt je huisje eigenlijk?
Ja heel goed :)

Moet nog steeds wat dozen uit pakken _O- motor rijden was net even belangrijker!

Morgen bewonersBBQ dus dat wordt ook erg gezellig! :)

Dus al met al bevalt het prima!

Hehe, ja natuurlijk gefeliciteerd dano!

En jij ook veel sterkte gewenst de komende vele jaren :+ .
He is going to need that de aankomende jaren!

ik droom soms ook de vreemdste dingen, _O- Maar om nu te zeggen dat het werkelijk wordt hoop het niet voor sommige _O-
Hoop het niet voor de dames _O- haha
 
Ik had het niet over dromen ;) Dromen gaan meestal ook over dingen in het verleden omdat je dan dingen die je al hebt meegemaakt aan het verwerken bent, dat is ook waarom je, naast het fysieke aspect, slaap nodig hebt. Een voorgevoel gaat (what's in a name?) over wat nog komen gaat ;)

Mja, ik denk niet dat 't allemaal veel uitmaakt en dat het vooral iets is dat je achteraf jezelf vertelt. Of je nu al dan niet echt een onderbuikgevoel had. Zo zie je vaak ook bij getuigen van misdrijven dat die heel veel dingen onbewust zelf invullen (en dus oprecht overtuigd zijn dat het zo is).

Ik herken het wel een beetje, iedereen heeft wel eens een voorgevoel dat achteraf lijkt te kloppen. Maar je staat meestal niet stil bij de keren dat het niet klopt.
 
Ja inderdaad, het is wel aannemelijk. Je weet alleen niet wat er gebeurt was als je wel naar je gevoel had geluisterd. Zelfde geldt voor afkloppen en dat soort dingen.
Ik denk dat iedereen best regelmatig dit soort dingen meemaakt, alleen sta je er vaak niet zo bij stil. Maar aangezien ik er sinds kort wat meer op let merk ik wel dat een voorgevoel voor iets wat kut is maar verder vrij onbenullig een stuk minder sterk is dan bij iets ernstigs zoals gisteren...
Het klinkt allemaal een beetje zweverig misschien, maar ik weet wat ik voelde en wat er gisteren gebeurd is dus ja, beetje vreemd vind ik het wel.
 
Mja, ik denk niet dat 't allemaal veel uitmaakt en dat het vooral iets is dat je achteraf jezelf vertelt. Of je nu al dan niet echt een onderbuikgevoel had. Zo zie je vaak ook bij getuigen van misdrijven dat die heel veel dingen onbewust zelf invullen (en dus oprecht overtuigd zijn dat het zo is).

Ik herken het wel een beetje, iedereen heeft wel eens een voorgevoel dat achteraf lijkt te kloppen. Maar je staat meestal niet stil bij de keren dat het niet klopt.
Idd, dat is het moeilijke eraan. Maar ik was gisteren dus al vanaf het moment dat ik wist dat we een stukje gingen rijden al fysiek ineens een klein beetje misselijk en had zo'n raar gevoel dat ik niet kon plaatsen. Dat was voor mij ook de voornaamste reden waarom ik niet naar best west wilde rijden... :/
 
BOODSCHAP VAN ALGEMEEN NUT:

Ik begrijp dat iedereen heel graag bij Martijn op bezoek wil, maar ga er voor nu even niet vanuit dat er morgen (veel) mensen langs mogen komen. Familie sowieso eerst.


Precies Familie eerst en beste vrienden!

Hij moet zijn gemak houden.... hoe meer stress hoe meer hoger de bloeddruk en dat is op dit moment niet goed voor zijn brein..

:( wat een shitzooi zeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan