Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn motor gefixed. Via 2dehands.be clip on gevonden en vanmorgen opgehaald. Kon de motor zo meenemen. Buiten even alles gemonteerd. Motoport heeft nog even de m30 moer van de kroonplaat vastgezet met de momentsleutel, bedankt.
 
Gaat lekker weer trouwens.

Mijn neefje heeft zaterdag zijn cbr 600rr uit 2005 opgehaald. Had mijn pak geleend om even vooruit te kunnen. Wordt hij gisteren van de weg gereden door een bestuurder onder invloed. Hij de berm in zelf niets (goed pak :D) alleen motor veel schade. Bestuurder was eind verderop uitgestapt met een pilsje in zijn hand en daarna weer in de auto gestapt. Niemand heeft kenteken kunnen noteren.

Gelukkig heeft hij wel een getuige met politie verklaring hopelijk dat waarborgfonds deze zaak in behandeling neemt. Zou zeer zuur zijn, net je motor 6 dagen hebben en nu al voor toch zn 1500 euro aan schade.
 
Ik heb mijn motor gefixed. Via 2dehands.be clip on gevonden en vanmorgen opgehaald. Kon de motor zo meenemen. Buiten even alles gemonteerd. Motoport heeft nog even de m30 moer van de kroonplaat vastgezet met de momentsleutel, bedankt.

fijn, dus je kan weer rijden. kom straks op ff wel efkes buurten ;)

Gaat lekker weer trouwens.

Mijn neefje heeft zaterdag zijn cbr 600rr uit 2005 opgehaald. Had mijn pak geleend om even vooruit te kunnen. Wordt hij gisteren van de weg gereden door een bestuurder onder invloed. Hij de berm in zelf niets (goed pak :D) alleen motor veel schade. Bestuurder was eind verderop uitgestapt met een pilsje in zijn hand en daarna weer in de auto gestapt. Niemand heeft kenteken kunnen noteren.

Gelukkig heeft hij wel een getuige met politie verklaring hopelijk dat waarborgfonds deze zaak in behandeling neemt. Zou zeer zuur zijn, net je motor 6 dagen hebben en nu al voor toch zn 1500 euro aan schade.

nou, ook meer weer sterkte dan! vanmorgen een quad verongelukt in vessem, vanmiddag een familiedrama en veldh en nou dit :(
 
Laatst bewerkt:
Gaat lekker weer trouwens.

Mijn neefje heeft zaterdag zijn cbr 600rr uit 2005 opgehaald. Had mijn pak geleend om even vooruit te kunnen. Wordt hij gisteren van de weg gereden door een bestuurder onder invloed. Hij de berm in zelf niets (goed pak :D) alleen motor veel schade. Bestuurder was eind verderop uitgestapt met een pilsje in zijn hand en daarna weer in de auto gestapt. Niemand heeft kenteken kunnen noteren.

Gelukkig heeft hij wel een getuige met politie verklaring hopelijk dat waarborgfonds deze zaak in behandeling neemt. Zou zeer zuur zijn, net je motor 6 dagen hebben en nu al voor toch zn 1500 euro aan schade.
Erg zuur ja. Gelukkig heeft hij zelf niks.
 
Gaat lekker weer trouwens.

Mijn neefje heeft zaterdag zijn cbr 600rr uit 2005 opgehaald. Had mijn pak geleend om even vooruit te kunnen. Wordt hij gisteren van de weg gereden door een bestuurder onder invloed. Hij de berm in zelf niets (goed pak :D) alleen motor veel schade. Bestuurder was eind verderop uitgestapt met een pilsje in zijn hand en daarna weer in de auto gestapt. Niemand heeft kenteken kunnen noteren.

Gelukkig heeft hij wel een getuige met politie verklaring hopelijk dat waarborgfonds deze zaak in behandeling neemt. Zou zeer zuur zijn, net je motor 6 dagen hebben en nu al voor toch zn 1500 euro aan schade.
:X :X gelukkig had die een goed pak ja!

Wel shit dat ze geen kenteken hebben kunnen noteren nu hopen op het waarborgfonds! of dat die dronken debiel zich met bij de politie!

Ik heb mijn motor gefixed. Via 2dehands.be clip on gevonden en vanmorgen opgehaald. Kon de motor zo meenemen. Buiten even alles gemonteerd. Motoport heeft nog even de m30 moer van de kroonplaat vastgezet met de momentsleutel, bedankt.
Nice :) gelukkig is nu alles afgehandeld :)
 
Nieuwe aanwinst :)
297868_2367157464565_1419289192_32722649_678309371_n.jpg
 
klopt, en met een beetje mazzel mag die over een paar dagen van het ic af en terug
naar mmc veldhoven maar dat is eff afwachten, weet morgen wellicht meer.
Hoop dat die snel verbeterd qua situatie en dat ze geen rare dingen vinden.

Voordeel ik werk er pal naast mmc dus kan zo een paar keer langs.
 
klopt, en met een beetje mazzel mag die over een paar dagen van het ic af en terug
naar mmc veldhoven maar dat is eff afwachten, weet morgen wellicht meer.

Laten we het hopen dat hij snel weer van de IC af kan en wat dichterbij komt te liggen en uiteindelijk gewoon thuis.
Ik wil alleen maar zeggen dat het verstandig is, de eerste paar dagen het bezoek te regelen. Met een overkill aan bezoek doe je niemand een plezier en Martijn zeker niet. (helaas ben ik een proefondervindelijke ervaringdeskundige)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil Dinsdagmiddag wel effe naar Martijn,mocht dat uitkomen ----> Familie eerst :Y
Mocht het kunnen wil ik wel mee :)

Maar is wel goed als we de bezoek even goed regelen :)
Zowiezo Familie eerst
Daarna Hans Dennis en Floris
en dan met mondjes maat wat mensen.

Zoals hans al zegt te veel bezoek is niet goed.
 
Mocht het kunnen wil ik wel mee :)

Maar is wel goed als we de bezoek even goed regelen :)
Zowiezo Familie eerst
Daarna Hans Dennis en Floris
en dan met mondjes maat wat mensen.

Zoals hans al zegt te veel bezoek is niet goed.

Daarom zeg ik ook....mocht dat uitkomen,vind het ook niet erg om een week later te gaan.
Wil mijn toyboy :P gewoon effe een knuffeltje geven -O-
 
Ik heb mijn motor gefixed. Via 2dehands.be clip on gevonden en vanmorgen opgehaald. Kon de motor zo meenemen. Buiten even alles gemonteerd. Motoport heeft nog even de m30 moer van de kroonplaat vastgezet met de momentsleutel, bedankt.

Mooi je kan weer rijden!!
Zie je iig zo met je geheelde bike :)

Bedankt Hans, sjohnie en rossi!
Zij is inmiddels gelukkig en ik getrouwd ;)
 
Wat een enorme kutzooi allemaal van Martijn zeg -O- -O-
Wens hem veel sterkte en geef hem als mogelijk is een knuffel van mij als een van jullie hem ziet -O-

Ik hoop echt dat hij er snel bovenop komt, ik schrok me helemaal rot toen ik t te horen kreeg -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan