Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik over een tijdje een stuntmotor heb mag jij er ook wel een keertje mee vallen })
ken toch nie kapot jonge ;)
 
Laatst bewerkt:
FUCK! had ik het bijna misgelopen een nieuwe Eindhoven topic.
Moet echt om de vijf minuten de pagina vernieuwen.

Weet er trouwens iemand een goede/veilige stalling in Eindhoven. (geen citybox o.d).
 
Gisteren:

De nep-politie/nep-douane wilde wel eens even kijken of alles in orde was, of was ik wellicht verdwaald?
Ze konden niets vinden, zelfs geen drugs bij het reservewiel, dus dropen maar weer af... Op de vraag of ze nu blij waren, werd ontkennend geantwoord.... wonder why...

6036255286_9414ddde5d_b.jpg


Maar wacht, ben ik dan zo populair? Ah, nee, ze wilden nog even kijken of alles in orde was met peppie. Helaas, weer geen nep-boete kunnen schrijven.

6035703999_bd51956bc0_b.jpg


Hebben ze verder niet meer gezien....
 
Laatst bewerkt:
Nog even en ze komen er vaker dan dat wij er komen :+ Niet echt een goede zaak trouwens, dadelijk moeten we een nieuwe verzamel plek zoeken (met bankjes) ;)
 
Nog even en ze komen er vaker dan dat wij er komen :+ Niet echt een goede zaak trouwens, dadelijk moeten we een nieuwe verzamel plek zoeken (met bankjes) ;)

bij d,n hut een eindje verderop staan bankjes in die bocht, ligt mooi afgelegen
en een dragstrip bij de hand :}
 
zeg maar niet te hard anders gaan ze daar ook staan. nou ja ik heb mijn tenen kapot dus kan niet in mijn laars. (een kei tegen gekomen op het strand toen mijn kite me naar voren trok)

ach ja gaat wel weer over.
 
zeg maar niet te hard anders gaan ze daar ook staan. nou ja ik heb mijn tenen kapot dus kan niet in mijn laars. (een kei tegen gekomen op het strand toen mijn kite me naar voren trok)

ach ja gaat wel weer over.
Jammer! Hoop dat je snel weer kan rijden :)
 
Ik denk dat ze het teweinig gaan vinden(over de motor gesproken dan ;) )

Anders ga ik toch nog ff wachten op een bod van iemand anders :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan