The Riding Game MF Style, SS and the rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er iemand die een programmatje of site weet zodat ik vanaf mijn android telefoon kan uploaden? :9 had er ook een van een bushokkie, maar moest eerst nog 3 uur werken en nu ben ik te laat. ;O

Android 101: Uploading images to social media channels

Ik herken het, ik nam de foto ook rond 5 uur, maar kon hem pas veel later uploaden omdat ik toen pas thuis was. Heb zelf ook een Android telefoon, maar dacht doe het thuis wel.
Sorry for stealing your glory!
 
_O- Die nieuwe is een moeilijke!
Heb op zich wel een plek in gedachte waar ik heen kan, maar heb op z'n vroegst Dinsdagmiddag pas weer tijd om de motor te pakken -O-
 
Haha aanstellers, ik had hem eerlijk waar al drie keer kunnen doen ;)
Bovendien wordt het deze week goed weer, dus bootjes galore. Bruggen staan dus overal open.

Mocht ie echt te onmogelijk zijn, dan moeten jullie het maar laten weten.
 
Haha aanstellers, ik had hem eerlijk waar al drie keer kunnen doen ;)
Bovendien wordt het deze week goed weer, dus bootjes galore. Bruggen staan dus overal open.

Mocht ie echt te onmogelijk zijn, dan moeten jullie het maar laten weten.
Het grootste struikelblok is dat ik geen zin heb om een uur te wachten bij een brug tot deze een keer open gaat :')
 
De mensen uit Friesland zijn in het voordeel met deze opdracht. Hier in de buurt (Nijmegen) ken ik één sluis/brug en die gaat maar 1x per jaar omhoog... :')
 
Vind spoorrails ook prima, maar die zijn wat gevaarlijker, het moet wel leuk blijven ;) Als je veilig eentje bij spoorrails kan maken vind ik het prima. Ik wil alleen geen foto's uit de krant :P

Nee het is gewoon voor de ingang voor een terrein. Dus telt niet helaas. Na de slagbomen moet je wel naar beneden rijden dus met veel inbeelding kan je het als een "brug" zien ;)
 
Is er iemand die een programmatje of site weet zodat ik vanaf mijn android telefoon kan uploaden? :9 had er ook een van een bushokkie, maar moest eerst nog 3 uur werken en nu ben ik te laat. ;O

FF de photobucket app downloaden (en indien nodig een account maken) Kan je direct nadat je n foto gemaakt hebt op het "delen" tekentje drukken en staat photobucket in de lijst. kan je gelijk n img link hier plaatsen
 
FF de photobucket app downloaden (en indien nodig een account maken) Kan je direct nadat je n foto gemaakt hebt op het "delen" tekentje drukken en staat photobucket in de lijst. kan je gelijk n img link hier plaatsen
Cool! Ik had het zelf toevallig net gevonden ;P maar thnx!
 
De volgende opdracht ga ik m'n best voor doen! Die met die bruggen wordt hier in de buurt lastig.
 
Leuk spel/initiatief ik lees en waar mogelijk doe mee _O- !
Wat die nieuwe opdracht betreft, woon zelf in Friesland dus bruggen in overvloed maar denk niet dat meneer of mevrouw de brugwachter er op zit te wachten dat ik mijn motor even aan de andere kant parkeer wanneer hij/zij de bomen laat zakken :+
 
Laatst bewerkt:
Leuk spel/initiatief ik lees en waar mogelijk doe mee _O- !
Wat die nieuwe opdracht betreft, woon zelf in Friesland dus bruggen in overvloed maar denk niet dat meneer of mevrouw de brugwachter er op zit te wachten dat ik mijn motor even aan de andere kant parkeer wanneer hij/zij de bomen laat zakken :+
Dat is nou juist het leuke van de opdracht! :+

Helaas kan ik pas van het weekend rijden als het goed is. Zal es kijken wat tegen die tijd de opdracht is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan