The Riding Game MF Style, SS and the rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk spel/initiatief ik lees en waar mogelijk doe mee _O- !
Wat die nieuwe opdracht betreft, woon zelf in Friesland dus bruggen in overvloed maar denk niet dat meneer of mevrouw de brugwachter er op zit te wachten dat ik mijn motor even aan de andere kant parkeer wanneer hij/zij de bomen laat zakken :+

Haha dit is ook de stille reden voor dit topic. Zoals je kan zien is het bij alle opdrachten belangrijk dat je even contact zoekt met mensen. Pure imago boosting. Iedereen ziet hoe vriendelijk motorrijders eigenlijk zijn :+
 
Ik weet een brug in de buurt :P Mag alleen nog niet rijden haha! Van Bunschoten-Spakenburg richting Baarn op de bisschopsweg vlak bij Eemdijk is een brug :D

En die is onbewaakt :) Dus geen brugwachter die je bij je nekvel aan de juiste kant neerzet *O*

Alleen is die enkel voor de occasionele boot, dus je kan zomaar 4 uur staan wachten :)
 
Laatst bewerkt:
En die is onbewaakt :) Dus geen brugwachter die je bij je nekvel aan de juiste kant neerzet *O*

Alleen is die enkel voor de occasionele boot, dus je kan zomaar 4 uur staan wachten :)
_O- Die ken ik ook, maar vraag me af hoe vaak die open gaat :P

Ken er ook nog 2 bij Nederhorst den Berg en 1 in Weesp... Eventueel vanavond/morgen maar richting Weesp om eens te kijken of er iemand in de buurt is met een boot :') :+
 
Gespot vandaag Hansss plus Kwaak bij Lemstra :W en even daarvoor om 14.38 uur vlakbij de Friesche Brug/Overstad (Alkmaar dus) een meen ik zwarte Ducati Monster met sticker.

Wie oh wie? :W
 
voor de mensen uit IJsselstein ;) ik mats jullie, zeg tegen de brugwachter dat het van roland mocht. komt goed dan, ik geef die man wel een extra bakkie koffie
 
Is er trouwens ook een prijs aan het einde van de rit? ;) Omdat je punten telt enzo.

Goeie vraag, maar ik denk dat de hoofdprijs een volledig onverzorgde voetreis naar Rome (of stad naar keuze) gaat worden... Of natuurlijk je punten inzetten voor de volgende ronde en gaan voor de kleurenmagnetron, u aangeboden door It's... :+
 
Goeie vraag, maar ik denk dat de hoofdprijs een volledig onverzorgde voetreis naar Rome (of stad naar keuze) gaat worden... Of natuurlijk je punten inzetten voor de volgende ronde en gaan voor de kleurenmagnetron, u aangeboden door It's... :+
Een ritje :P
 
En idd, misschien een leuk idee om uitgevoerde opdrachten bij te houden in de OP :)



Als de TS dat wilt natuurlijk ;)


En voor wat betreft de brug; ik hou zeker m'n ogen open :P
 
En idd, misschien een leuk idee om uitgevoerde opdrachten bij te houden in de OP :)



Als de TS dat wilt natuurlijk ;)


En voor wat betreft de brug; ik hou zeker m'n ogen open :P

ik houd vooralsnog alleen de uitvoerders bij met "punten"

de opdrachten bijhouden wil ik ook wel doen, als daar animo voor is.
Graag verwijs ik naar regel drie van de regels zoals die staan vermeld in de OP;

3- Als er een opdracht wordt uitgegeven die al geweest is, gaat deze toch gebruikt worden. Er worden hierbij wel nieuwe pic's gebruikt.

Dubbele opdracht is geen probleem, mits nieuwe foto's gemaakt worden. :Y

Wanneer het op gaat vallen O-) (6x in en om een bushokje ofzo) dat er heel vaak dezelfde opdracht gebruikt en vervuld wordt, dan grijpt TS in })
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je het vragen moet laten zitten bij deze opdracht.. Deze blijkt dus moeilijker te zijn dan gedacht! Kom jongens, ik wil meedoen! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan