The Riding Game MF Style, SS and the rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o Dan sluit ik jou bij deze uit van verdere deelname aan dit spel B|



*Checkt motorstek...... Vrouw... Jong..... :o


Grapje! :+


Al heb je als blauwe wel een rotseizoen achter de rug, weer alle prijzen naar de Vogels *D

Ze heeft geen motorstek, had ik al gecheckt O-)

Ahum... :+


Maar mensen, je moet niet vragen natuurlijk. Brutalen hebben de halve wereld, en niemand weet echt zeker wie die andere helft heeft. Dus gewoon motor tussen de slagboompjes doorduwen en fotootje schieten.
Ik zit echt elk uur ofzo te checken of iemand al een coole foto heeft :D
Ik kan nou al vertellen dat er strijd komt over wie de volgende doet, want ik ben ambitieus ;)
 
Ze heeft geen motorstek, had ik al gecheckt O-)

Ahum... :+


Maar mensen, je moet niet vragen natuurlijk. Brutalen hebben de halve wereld, en niemand weet echt zeker wie die andere helft heeft. Dus gewoon motor tussen de slagboompjes doorduwen en fotootje schieten.
Ik zit echt elk uur ofzo te checken of iemand al een coole foto heeft :D
Ik kan nou al vertellen dat er strijd komt over wie de volgende doet, want ik ben ambitieus ;)
Oke, geen motorstek maar naam invullen bij FB en/of postgeschiedenis kijken levert foto's op :X :$ :+

Tsjah, dacht dat t met vragen wel zou mogen, maar om dan voor een spelletje zo ver te gaan dat ik m stiekem door duw gaat me te ver :P
 
Oke, geen motorstek maar naam invullen bij FB en/of postgeschiedenis kijken levert foto's op :X :$ :+

Tsjah, dacht dat t met vragen wel zou mogen, maar om dan voor een spelletje zo ver te gaan dat ik m stiekem door duw gaat me te ver :P

Ik voel me zo slecht, maar ik heb even gegoogled...
Goed laten we weer verder gaan met dit topic, voordat ik een ban én een restraining order krijg ;)


Overigens zijn ze in Friesland niet zo streng hoor. Moet de eerste brugwachter die je op je flikker geeft nog tegenkomen. In Amsterdam zou ik het ook zo doen eigenlijk. Bovendien je hebt schoudervulling he. De meeste mensen lopen met een wijde boog om je heen ;)
Naja goed, degene die hem straks heeft mag dan wel trots zijn :P
 
Laatst bewerkt:
Leuk! Ik doe mee... heb morgenmiddag pas kans op een brug maar ga het proberen! En anders zie ik uit naar de volgende opdracht.. staat bij de favorieten..
 
gelijk n moeilijke opdracht in t begin, maar deze moet niet verlopen, daar is ie te mooi voor :P Ga ook ff hard n brug zoeken :P
 
Oke, geen motorstek maar naam invullen bij FB en/of postgeschiedenis kijken levert foto's op :X :$ :+

Tsjah, dacht dat t met vragen wel zou mogen, maar om dan voor een spelletje zo ver te gaan dat ik m stiekem door duw gaat me te ver :P
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht! :o

Ontopic: morgen motor wegbrengen voor een beurtje, donderdag halen..
GRRRRR.. ik wil RIJDEN!!!! :(

Ding staat alweer te lang stil ;)
 
Laatst bewerkt:
Poikie, stop die brugwachters dan eens een goede fles wiskey in combinatie met €250 toe.. Je moet er toch iets voor over hebben ;)
 
Of ik ga mee ter afleiding van die brugmensjes? :+
Of ik ga 8km lopend met de motor erheen? :')

ziet scenario al voor zich:
ik: -onschuldigheidzelve- leidt mensjes af- ..."SNEL STOUW DIE MOTOR ONDER DIE SLAGBOOM DOOR..NU!"
brugmensje: "Huh? motor? Waar? Slagboom?"
*KLIK*
"SHIT!!"
 
Of ik ga mee ter afleiding van die brugmensjes? :+
Of ik ga 8km lopend met de motor erheen? :')

ziet scenario al voor zich:
ik: -onschuldigheidzelve- leidt mensjes af- ..."SNEL STOUW DIE MOTOR ONDER DIE SLAGBOOM DOOR..NU!"
brugmensje: "Huh? motor? Waar? Slagboom?"
*KLIK*
"SHIT!!"

Die foto wil ik wel eens zien haha
 
Nou ik heb vandaag 9 bruggen gehad (allemaal onbemand) maar er was geen boot te zien. Na hier 2,5 uur mee bezig te zijn geweest de moed maar opgegeven. Morgen weer een dag.
 
Geweldig spel en geweldige opdracht ook. Gaan we volgen en gaan we aan meedoen!
 
Vandaag toertochtje gedaan. Aantal bruggen gepaseerd maar helaas nergen een mooi shot kunnen maken.
Laat iemand snel die foto maken zodat we weer nieuwe opdracht kunnen doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan