The Riding Game MF Style, SS and the rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht even tot de TS hem goed keurt tot het plaatsen van mijn nieuwe opdracht, of tot 20:18, dan beschouw ik hem ook als een puntje..

Nu hopen dat hij snel goedgekeurt word dan kan iemand mijn opdracht hopelijk vandaag nog vervullen :+ .

Schiet op.. ik ga vanmiddag kijken of ik dan die opdracht kan vervullen :P
 
Ik heb vandaag een poging gedaan! Wou eventjes langs een brug hier rijden om te kijken/vragen wanneer die openging toen ik verderop een mini "Slagboom" spotte. Motor erachter gezet en foto gemaakt in de hoop dat de opdracht zo geformuleerd was dat deze foto er aan voldeed.

Als ik eerlijk ben: Het is niet de slagboom die dichtgaat om het verkeer tegen te houden als de brug open gaat. Maar durf niet te zeggen of deze "slagboom" "van" de brug is hoewel ik geen andere reden kan verzinnen waarom hij er staat :? :? .

Ik laat het aan de jury over dus hierbij een foto van streetview + mijn eigen foto!

[afbeelding]

[afbeelding]


Jaja, ik ben heel creatief geweest :) .

@MiniatureDisaster, Ik wist dat je ook deze brug bedoelde maar deze is onbemand (op afstand bestuurd) en hangt dus vol met camera's.. Dus niemand om af te leiden :N .
Waar is dat eigenlijk dan?

Want hoewel hij rood/wit is lijkt het meer op een of andere vaste afscheiding die nota bene nog in de berm staat ook. Ik zie wel links daarvan nog verkeersborden, dus daar is blijkbaar nog een weggetje ofzo?

Ofwel: geen punten. Het lijkt geen 'gesloten slagboom' en daarnaast hoort 'ie volgens mij niet 'bij de brug' :P

En daarnaast ben ik eigenlijk ook wel benieuwd of het Thijsvr of RideRick lukt vanmiddag O-)
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen rond Amsterdam/Amstelveen: brug bij het Amsterdamse Bos. Is buiten gebruik, dus altijd slagbomen omlaag. Rijd er al anderhalf jaar langs.. Alleen helaas niet met de motor, anders had ik die foto wel ff gemaakt. :)
 
En mij opeten? _O- Ik heb meer lef en ballen dan de gemiddelde mf'er! Come at me brah ! :+

Sounds like a challenge ;) Zaterdag maar eens m'n beste openingszin afstoffen dan.
Ik zat te denken aan: Diep van binnen voel ik wat voor jou. Wil jij diep van binnen ook wat van mij voelen?
:+
© Thijsvr


Ennuh @Kimbeau, ik keur hem af als iemand voor 5 uur een echte maakt. Gebeurt dat niet, dan ben je wat mij betreft winnaar :)
 
Sounds like a challenge ;) Zaterdag maar eens m'n beste openingszin afstoffen dan.
Ik zat te denken aan: Diep van binnen voel ik wat voor jou. Wil jij diep van binnen ook wat van mij voelen?
:+
© Thijsvr


Ennuh @Kimbeau, ik keur hem af als iemand voor 5 uur een echte maakt. Gebeurt dat niet, dan ben je wat mij betreft winnaar :)

Als ik nou mijn vrouwelijke charme in de strijd gooi wil je er dan 6 uur van maken ? :j
 
Laatst bewerkt:
Sounds like a challenge ;) Zaterdag maar eens m'n beste openingszin afstoffen dan.
Ik zat te denken aan: Diep van binnen voel ik wat voor jou. Wil jij diep van binnen ook wat van mij voelen?
:+
© Thijsvr


Ennuh @Kimbeau, ik keur hem af als iemand voor 5 uur een echte maakt. Gebeurt dat niet, dan ben je wat mij betreft winnaar :)
Openingszin _O-
 
Als ik nou mijn vrouwelijke charme in de strijd gooi wil je er dan 6 uur van maken ? :j

Dit vind ik altijd zo'n moeilijk punt, dan wil je vriendelijk zijn tegen een dame en dan zeg je oke. Maar ze vinden het juist ook weer aangenaam als een man wat tegengas geeft, anders is het zo'n "pushover". Moeilijk moeilijk, zullen we er dan maar half 6 van maken? :+
 
Van wie en wanneer mag ik officieel een nieuwe opdracht posten mits niemand het meer gaat lukken vandaag??

Maar wie is nou de echte jury die de knoop mag doorhakken?? :+

EDIT: Ik gun de punt absoluut aan iemand die de opdracht haalt.. Maar hoop stiekem dat ik hem zelf krijg :X .
 
Laatst bewerkt:
Dit vind ik altijd zo'n moeilijk punt, dan wil je vriendelijk zijn tegen een dame en dan zeg je oke. Maar ze vinden het juist ook weer aangenaam als een man wat tegengas geeft, anders is het zo'n "pushover". Moeilijk moeilijk, zullen we er dan maar half 6 van maken? :+

Mja mn eerste optie is in amersfoort... twijfel of ik dan nog de moeite moet doen voor de 2e :P
 
Van wie en wanneer mag ik officieel een nieuwe opdracht posten mits niemand het meer gaat lukken vandaag??

Maar wie is nou de echte jury die de knoop mag doorhakken?? :+

EDIT: Ik gun de punt absoluut aan iemand die de opdracht haalt.. Maar hoop stiekem dat ik hem zelf krijg :X .

Delen als het me lukt ? ;)
 
Van wie en wanneer mag ik officieel een nieuwe opdracht posten mits niemand het meer gaat lukken vandaag??

Maar wie is nou de echte jury die de knoop mag doorhakken?? :+

EDIT: Ik gun de punt absoluut aan iemand die de opdracht haalt.. Maar hoop stiekem dat ik hem zelf krijg :X .


eeeh.. ik zit eigenlijk te wachten op een nieuwe opdracht.. die van die bomen is schier onmogelijk en volgens mij strafbaar :$
 
Haha, TS is de jury. Die heeft de tijd op 8 uur gezet, dus hoewel ik vrouwelijke charmes zelden de deur wijs levert het niets op.

Dus tot 8 uur om de originele opdracht goed te voltooien. Daarna komt er een nieuwe, simpeler opdracht. Mogelijk dat ik voor 8 uur m'n eigen opdracht nog voltooi. Ik schiet wel een foto die ik om 1 voor 8 upload.

De opdracht zal dan worden (hier stond wat anders) om een naaktfoto van jezelf te maken, met je zaakje (man of vrouw) gedrapeerd over je hete uitlaat.
 
Laatst bewerkt:
Ach ik heb gewoon hoop dat iemand deze opdracht uitvoert zodat we allemaal wat te lachen hebben. Degene die hem doet krijgt mijn punt ;)
 
Hallo, allen en vooral Kimbeau,

er stond in de opdracht volgens mij iets met een brug. ;)... en dan met de motor aan de verkeerde kant van de slagbomen...

hebben jouw slagbomen een verkeerde kant ???? ;)


zo ja..PUNTJE erbij, zo nee .... helaas pindakaas.


je poging is heeeeel creatief, maar de slagbomen zijn simpelweg niet van de brug.




O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan