MF Gooi en Vechtstreek deel ** 107 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind 'm wel wat hebben :P


beetje in de categorie:
[afbeelding]




mogguh!

in die categorie hebben we deze ook:

494991934_6_WiTK.jpeg
 
Hahaha geweldig die foto zo samen met dat reclame bord _O-

Euhm ik heb niet meer gereden vandaag... Ik was bij me mams om haar te helpen met hun schutting. Hoorde smiddags van Noor dat phoenie al weg was.. dus mja ben ik zelf ook niet meer gaan rijden.

Vrijdag wss dat ik op stap. Even een kijkje nemen in Hoogeveen bij een GSX 1400.
 
Hahaha geweldig die foto zo samen met dat reclame bord _O-

Euhm ik heb niet meer gereden vandaag... Ik was bij me mams om haar te helpen met hun schutting. Hoorde smiddags van Noor dat phoenie al weg was.. dus mja ben ik zelf ook niet meer gaan rijden.

Vrijdag wss dat ik op stap. Even een kijkje nemen in Hoogeveen bij een GSX 1400.

Ah, oke, jammer :Y
Had na m'n werk al een kort stukje door muiden/ weesp/ bussum binnendoor met dijkjes enzo gedaan, was wel verfrissend ;)
 
eindelijk eens de motor weer gewassen en gekeken of er nog geluid uit kwam -O- :N Zelf de neutraal-LED brande erg zwak :o

Nu hangt de accu mooi aan de lader zodat ik hopelijk morgen op de motor naar mn werk kan. Gewoon niet meer gereden sinds het Eifel uitje :X (behalve Afrika dan)
 
Hey stanley en robin, laat de rest ook even mee genieten van wat jullie vanavond gedaan hebben. Ene dit keer niet de koppies weg smushen he ;)
 
Voor dit topic: The Riding Game MF Style, SS and the rest bezig geweest met Robin. De opdracht was: Maak een foto van je motor met een zandkasteel en jezelf in zwembroek er bij (of iets dergelijks :') ).

Hoewel Thijsvr de opdracht al had vervuld toen wij op locatie kwamen besloten we toch maar door te zetten en voor de eer een foto te plaatsen. Wij met de motoren langs de slagbomen bij het Henschotermeer en een plekkie gekozen. Pak uit, zwembroek aan en aan de slag met 2 lege blikjes red bull die we vulden met water om modder te krijgen. Beetje lopen kloten en een prachtig zandkasteel gemaakt. 8-) Motoren er achter gezet en geposeerd voor de foto :') :P

Resultaat:
Rn2C1.jpg


Wel gelachen weer. Lokale hangjeugd stond heel raar te kijken en door de terreinbeheerder verzocht weg te gaan, want hij ging alles afsluiten :P _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan