MF Gooi en Vechtstreek deel ** 107 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeh toppie :9

full


gambar_motor_bmw_hp2_megamoto_04.jpg



Nee, zometeen slapen :z
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* Hói!!*O* *O*



Die foto! :')

Hier ook naarstig tijd voor een ritje B|
Nu nog ff vrije tijd inplannen :') _O-

Gillie trusten he! ;)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh! *D

Poik en UT: :} _O-

JJ/Jan/CF: nieuwe opdracht :X

Gillie: Foto :? :N

Ritje: lekdijk al een paar maanden nie gezien nie '(

Slapers: slaapze!, werkers: werkze: degene die vandaag vrij zijn: vrijze! :+
 
Zo ook weer bijnaam gelezen, surprise party was een succes alleen te laat naar huis gegaan nu een beetje brak :Z
heb echt meer koffie nodig nu
 
Hier kan je je inschrijven: http://www.snellejelledrekrace.nl/doe-mee-en-win/drekrace-kalender/2011-haarse-prutrace/

Afstanden zijn 2.6 (recreanten) of 4 km (wedstrijd, maar kan je gewoon aan meedoen hoor). 4 km start om 13:00, de 2.6 om 14:00.

@Michiel, ik neem aan dat jij je voor de 4 heb ingeschreven toch!?
Voor de 4km ja! (alleen ingeschreven via de site, nog niet betaald...)

@SD; Normaal gesproken loopt iedereen wel voor zich met "wedstrijden". Tis vaak ook een persoonlijke uitdaging, dus vandaar ;) Dit is alleen wel iets anders, dus wie weet. Maar wat mij betreft kan/moet je daar iig niet vanuit gaan tenzij je dat met andere vooraf bespreekt


mogguh!


Accu van mn motor is zo goed als good -O- Gisteren ging hij nog van de herstelmodus terug naar de oplaadmodus. Maar vanochtend was het nog steeds 5V wat erop stond. Even ontkoppeld en terug op de lader... nu staat hij al enige tijd op de herstelmodus, hopelijk gaat er ook wat gebeuren, anders wordt het een nieuwe accu ben ik bang.

(heb een accumen titanium smart charcher, van Ro....)
 
Vraagje aan Fred over de Zumo:

Ik krijg de laatste tijd steeds minder kaarten erop bij een update. Is het verstandig om het intern geheugen van de Zumo af en toe te wissen of moet ik de kaarten op de SD-kaart opslaan en hoe gaat dat dan?

:?
 
Superleuk topic inderdaad! :}

Morgen allen :W Heerlijk vrij vandaag en morgen! *O* (daarna weer 7 dagen werken... :/ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan