The Riding Game MF Style, SS and the rest [2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey UT, wie heeft de foto genomen? Nice job mate!

en over spijkerbroek gesproken.... ik heb het echt bijna verkloot 10min. geleden!

moest ff naar de bank dus laarzen, jas, helm en handschoenen aan (en een gewone spijkerbroek)
onderweg naar de bank kom ik altijd een hele leuke rotonde tegen, ideaal voor een KD!

De loser hier vergat dat ie alleen een spijkerbroek aan had!
Schrok me dood, voelde het asfalt echt op millimeters afstand van mijn knie...

Net op tijd gered! Zou echt me grootst blunder ooit zijn geweest!

Zo, moest het ff kwijt!
 
Laatst bewerkt:
hey UT, wie heeft de foto genomen? Nice job mate!

en over spijkerbroek gesproken.... ik heb het echt bijna verkloot 10min. geleden!

moest ff naar de bank dus laarzen, jas, helm en handschoenen aan (en een gewone spijkerbroek)
onderweg naar de bank kom ik altijd een hele leuke rotonde tegen, ideaal voor een KD!

De loser hier vergat dat ie alleen een spijkerbroek aan had!
Schrok me dood, voelde het asfalt echt op millimeters afstand van mijn knie...

Net op tijd gered! Zou echt me grootst blunder ooit zijn geweest!

Zo, moest het ff kwijt!

Daar heb ik nou nooit last van,
ik kan geen kd :')
 
@girl;

Gewoon heel netjes uitleggen en beleefd vragen, ze vond 't geweldig :P . "Dat is wel wat anders dan een rollator hè mevrouw, haha." En een grote grijns op d'r gezicht toen _O- *D
IN JE SPIJKERBROEK!? :( B|




:j
_O- Volgende keer in spijkerbroek, teenslippers en tanktop :j


















Wat wil ik zien!
We gaan sportief doen, basketbal! Zoek een basketbalveld en ga buiten de bucket staan (geen bucket = geen basketbalveld), je motor moet op de foto te zien zijn en jij moet in je volledige motorpak staan. Maarrrrr, terwijl jij buiten de bucket staat moet je een (basket)bal in de hoop gooien en deze moet er ook daadwerkelijk ín gaan! Ik wil op de foto kunnen zien dat ie de hoop in gaat, een goeie cameraman is dus van belang O-)
 
Daar heb ik nou nooit last van,
ik kan geen kd :')

:^ :')
Daar heb ik nou nooit last van,
ik kan geen kd :')
gewoon thuis oefenen....
knee-drag-toilet.jpg
 
Proest bijna mn lunchsoepie over het scherm ghehe! *O* Hulde UTT!
EDIT: Basketbalveldje hier int dorp heeft buckets! :P
 
Laatst bewerkt:
Wat wil ik zien!
We gaan sportief doen, basketbal! Zoek een basketbalveld en ga buiten de bucket staan (geen bucket = geen basketbalveld), je motor moet op de foto te zien zijn en jij moet in je volledige motorpak staan. Maarrrrr, terwijl jij buiten de bucket staat moet je een (basket)bal in de hoop gooien en deze moet er ook daadwerkelijk ín gaan! Ik wil op de foto kunnen zien dat ie de hoop in gaat, een goeie cameraman is dus van belang O-)
Mag het ook met een andere soort bal?
 
ik vind dat er voortaan alle opdrachten in je eentje mogelijk moeten zijn...

hiervoor heb je een extra man nodig!

en ik zie het al voor me commentaar zoals je kan het opnemen met video en een printscreen maken...
maar dit moet toch leuk blijven?
zoiets van, kan je het niet met je phone uitvoeren dan gaat het niet!

maar ja, dat ben ik :9
ik wacht wel tot dat er een 1-man-job langs komt :)
 
Laatst bewerkt:
Wat wil ik zien!

We gaan sportief doen, basketbal! Zoek een basketbalveld en ga buiten de bucket staan (geen bucket = geen basketbalveld), je motor moet op de foto te zien zijn en jij moet in je volledige motorpak staan. Maarrrrr, terwijl jij buiten de bucket staat moet je een (basket)bal in de hoop gooien en deze moet er ook daadwerkelijk ín gaan! Ik wil op de foto kunnen zien dat ie de hoop in gaat, een goeie cameraman is dus van belang

Wat bedoel je met "buiten de bucket?" :?


ik vind dat er voortaan alle opdrachten in je eentje mogelijk moeten zijn...

hiervoor heb je een man extra nodig!

en ik zie het al voor me commentaar zoals je kan het opnemen met video en een printscreen maken...
maar dit moet toch leuk blijven?
zoiets van, kan je het niet met je phone uitvoeren dan gaat het niet!

maar ja, dat ben ik :9
ik wacht wel tot dat er een 1-man-job langs komt :)


:^

Ik heb ook geen motor rijdende kameraden of kennissen dus ik moet ook alles alleen doen :/
 
Laatst bewerkt:
ik vind dat er voortaan alle opdrachten in je eentje mogelijk moeten zijn...

hiervoor heb je een man extra nodig!

en ik zie het al voor me commentaar zoals je kan het opnemen met video en een printscreen maken...
maar dit moet toch leuk blijven?
zoiets van, kan je het niet met je phone uitvoeren dan gaat het niet!

Ik mis inderdaad een beetje de doelstellingen uit de OP:

De bedoeling is als volgt;

Het gaat erom dat we foto opdrachten aan elkaar gaan uitdelen. De foto's worden gemaakt op bepaalde locatie's MET je (mag ook van je werkgever of familie zijn) motorfiets. Of je er zelf ook opstaat mag je lekker zelf weten :P


Gedurende het gehele spel loopt er 1 opdracht die we gaan proberen te halen. Is deze opdracht gehaald, dan mag de gelukkige MF-user die de foto post een nieuwe opdracht verzinnen.

Enkele 'regels':

1-Gericht op SS, maar alle andere types zijn ook welkom

2-De foto moet door de MF-user zelf gemaakt zijn. Geen meuk van het WWW dus

3-Als er een opdracht wordt uitgegeven die al geweest is, gaat deze toch gebruikt worden. Er worden hierbij wel nieuwe pic's gebruikt.

4- Als je een volgende opdracht uitgeeft probeer dan zo duidelijk mogelijk te zijn. Probeer het wel haalbaar te houden zodat we het tempo erin kunnen houden

5- De opdrachten moeten motor gerelateerd zijn.

6- De opdrachten zullen 3 dagen geldig zijn. Is de opdracht na 3 dagen niet gelukt, mag degene die als eerste post de volgende opdracht verzinnen (3x24 uur)

7- Gaarne alleen nieuwe foto's te gebruiken die voor dit topic zijn gemaakt.

8- Last but not least, de opdrachtgever is arbiter over het wel of niet slagen van zijn/haar eigen opdracht

maar ja, dat ben ik :9
ik wacht wel tot dat er een 1-man-job langs komt :)

:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan