The Riding Game MF Style, SS and the rest [2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
middag :W
Ook weer beetje wakker.. :Z

Nieuwe opdracht moeten 6 foto's worden :? 1 met hoofd, 2 met schouders, 3 met knie, 4 met.... hoe krijg je anders dit op 1 foto?!?

oh wacht, ben nog niet wakker genoeg om mee te doen... Men neme 6 personen, zet ze op n rijtje en laat ze liedje uitbeelden :+
_O-

Iedere camera heeft wel een film modus, liefst zo lang mogelijk he :')
 
O-) Ik hou al op. Ben benieuwd wie deze gaat doen. :')
Vind het wel grappig hoor :9

Nou, hop hop naar je motor jij, er zijn ook genoeg behulpzame heren zonder krukken
(wel minder, maar toch)

En anders doe je je helm af, en doet alsof je een lift nodig hebt, stopt er vanazelf iemand :Y
 
Vind het wel grappig hoor :9

Nou, hop hop naar je motor jij, er zijn ook genoeg behulpzame heren zonder krukken
(wel minder, maar toch)

En anders doe je je helm af, en doet alsof je een lift nodig hebt, stopt er vanazelf iemand :Y

Vorige keer stopte er wel iemand om te vragen of alles in orde was. (Was nogal aan het prutsen met omkeren toen diegene aan kwam rijden O-) Maar is een weg waar niemand loopt, dus word lastig.
 
Vorige keer stopte er wel iemand om te vragen of alles in orde was. (Was nogal aan het prutsen met omkeren toen diegene aan kwam rijden O-) Maar is een weg waar niemand loopt, dus word lastig.
Ik denk dat er wel meer plaatsnaamborden staan in je woonplaats, of je woont echt in een boerenhol :+

Ff stoppen met spannen jongens... Anders moet ik et nieuwe topic via m'n telefoon doen :')

Hopen dat je telefoon een beetje snel is :9
 
Ik denk dat er wel meer plaatsnaamborden staan in je woonplaats, of je woont echt in een boerenhol :+Hopen dat je telefoon een beetje snel is :9
Nou.. ik weet er 2 te staan. Maar dat zijn allebei een soort verlaten wegen, of alleen auto's. 1 daarvan lopen wel eens mensen,. Maar gezien het weer zal daar nu geen kip te zien zijn. :')
 
Ok, als jullie het topic in 10 minuten kunnen volspammen heb ik de volgende klaar staan...

Want ik heb over 10 minuten bezoek xD
 
Nou.. ik weet er 2 te staan. Maar dat zijn allebei een soort verlaten wegen, of alleen auto's. 1 daarvan lopen wel eens mensen,. Maar gezien het weer zal daar nu geen kip te zien zijn. :')

Hoe is het weer daar dan? Hier schijnt de zon en is het prachtig 8-)
 
Nou.. ik weet er 2 te staan. Maar dat zijn allebei een soort verlaten wegen, of alleen auto's. 1 daarvan lopen wel eens mensen,. Maar gezien het weer zal daar nu geen kip te zien zijn. :')
Tja, had je graag geholpen, maarja;
krukken%20premis.jpg


O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan