MF Gooi en Vechtstreek deel * 108 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen allemaal!

alle schoolgangers: succes
alle werkgangers: succes
alle bankhangers: lucky basterds ;)

vanavond zwemmen *O*
 
Hoe wassie???
Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Kato :Y

Top weekend geweest. Vreselijke mooie wegen :9~
Soms had een kano beter geweest, maar ok :P

Mooie piccies *D






@ Zadel: Die is van Henrike :Y :} Heb het redelijk doorstaan allemaal *D
 
Goeiemoggeuh :W

Gisteren motortje van me raam stuk gegaan (auto) in zovere het raam vast geplakt, maar ben er nog niet zeker van dat die goed vast zit. Dus straks maar met de motor naar het werk voor een terug kom momentje. Geef goed weer !!!!!

X en Kato :W welkom terug.... Zijn jullie niet enorm geschrokken toen jullie dat zagen gebeuren ? Wel top dat jullie zo geholpen hebben.
 
In 4 dagen tijd zat meegemaakt. Toch maar eens waterdichte laarzen scoren X :') en heeft het zadel van Girl een blauwe reet voorkomen?
Foto's zien er goed uit! Ben benieuwd naar de link *D
Laarzen: vóór mijn volgende trip moet ik nieuwe hebben. Deze zijn afgekeurd :+
Ik had er goudvissen in kunnen vervoeren :(


Zadel.... rauwe kont had ik evengoed nog wel _O-
 
X en Kato :W welkom terug.... Zijn jullie niet enorm geschrokken toen jullie dat zagen gebeuren ? Wel top dat jullie zo geholpen hebben.
Toen ik haar zach liggen kon ik me niet voorstellen dat er nog veel leven in zat :X

Tering wat een klappen heeft die doorstaan met het naar beneden stuiteren :X
 
Laarzen: vóór mijn volgende trip moet ik nieuwe hebben. Deze zijn afgekeurd :+
Ik had er goudvissen in kunnen vervoeren :(


Zadel.... rauwe kont had ik evengoed nog wel _O-

Die laarzen zijn al heel lang niet meer waterdicht toch :P
jammer van de slechtere dagen maar toch nog lekker gereden zo te zien ;)
 
Laatst bewerkt:
Goeiemoggeuh :W

Gisteren motortje van me raam stuk gegaan (auto) in zovere het raam vast geplakt, maar ben er nog niet zeker van dat die goed vast zit. Dus straks maar met de motor naar het werk voor een terug kom momentje.
X en Kato :W welkom terug.... Zijn jullie niet enorm geschrokken toen jullie dat zagen gebeuren ? Wel top dat jullie zo geholpen hebben.
Buienradar voorspelt weinig goeds :X

Vanavond werken in Leiden van 19-24 uur, maar ga maar voor het OV denk ik :P
:') Hopen dat de aflos er op tijd is, want ik moet 3 minuten lopen naar het station en de trein gaat om 00:02 :X In dat geval ben ik om 00:39 thuis. Mis ik die trein, dan rijden andere treinen niet en moet ik met nachtbussen kloten en ben ik pas om 02:15 thuis :P
 
Die laarzen zijn al heel lang niet meer waterdicht toch :P
jammer van de slechtere dagen maar toch nog lekker gereden zo te zien ;)
Zijn nooit waterdicht geweest :+


Maar wel de laatste keer dat ik ze ondanks dat toch test :P
 
Toen ik haar zach liggen kon ik me niet voorstellen dat er nog veel leven in zat :X

Tering wat een klappen heeft die doorstaan met het naar beneden stuiteren :X
Je lichaam kan echt heel veel hebben... mits je spieren niet stijf staan van de spanning etc. Zie je vaak ook met auto ongelukken waarbij alcohol een rol speelt; de beschonken bestuurder komt er vaak 'beter' vanaf dan de persoon die hij/zij aangereden heeft.



Maar zou ook spontaan de kriebels krijgen als ik dit zou meemaken :/
 
Je lichaam kan echt heel veel hebben... mits je spieren niet stijf staan van de spanning etc. Zie je vaak ook met auto ongelukken waarbij alcohol een rol speelt; de beschonken bestuurder komt er vaak 'beter' vanaf dan de persoon die hij/zij aangereden heeft.



Maar zou ook spontaan de kriebels krijgen als ik dit zou meemaken :/
:^



Zou ff met een 'ander' gevoel op de motor zitten :Y
 
Toen ik haar zach liggen kon ik me niet voorstellen dat er nog veel leven in zat :X

Tering wat een klappen heeft die doorstaan met het naar beneden stuiteren :X
ook zoiets meegemaakt, maar die schreeuwde nog, dus dan is het niet zo erg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan