MF Gooi en Vechtstreek deel * 108 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Fotoshoot II

Kan iedereen die dan wil gaan rijden aangeven of aankomende zaterdag schikt? Het lijkt er op dat weer mooi weer krijgen!

Geld ook voor de fotografen ofc!
Zaterdag gaat um voor mij niet worden...
 
legu staat erin, wel blijven want je ligt er zo weer uit :P
a3frogt kan er ook al weer bijna uit :z
 
foto's van je vriendin zijn niet duidelijk genoeg
krijg net van een man in regenjas met hoed in donker steegje foto's van een zeker Talitha :P

daarom, Welkom Legu
 
Laatst bewerkt:
Middag allemaal! :W

@Kato&X: mooie inleiding voor wat nog gaat komen van jullie verhaal ;)

Jammer dat een GN-mobiel moest sneuvelen.
Denk dat ik maar weer op zoek ga naar wat anders.. -O-



@ Fotoshoot II

Kan iedereen die dan wil gaan rijden aangeven of aankomende zaterdag schikt? Het lijkt er op dat weer mooi weer krijgen!

Geld ook voor de fotografen ofc!
Zaterdag kan ik wel, maar heb om 14u weer wat anders staan. Als het net zo op tijd is als vorige keer, dan moet dat wel lukken denk ik.. :Y
 
Ik ben meer bezig met de afsluiting van het oude jaar. Ook al is het nieuwe jaar al begonnen, ik hoop 20 Oktober het oude jaar voorgoed af te sluiten met een mooi cijfer voor mijn master thesis :)

ff bij de vrienden van je vrienden kijken op FB ;)

aahh dus jou had ik gister geaccepteerd als FB freund :z
 
Laatst bewerkt:
_O- Dat is je straf :+
ik accepteer niemand die ik niet ken :N

stom van me O-) Maargoed, zal Talitha binnenkort eens vragen of ze zich ook wil voorstellen hier (eventueel met schaarse kleding foto's :9~ *O* )



















geintje! :+

Komende zondag 11 September geen goede datum voor een fotomeeting? Dan wordt het volgens de verwachtingen ook goed weer...
 
Laatst bewerkt:
stom van me O-) Maargoed, zal Talitha binnenkort eens vragen of ze zich ook wil voorstellen hier (eventueel met schaarse kleding foto's :9~ *O* )

geintje! :+

Komende zondag 11 September geen goede datum voor een fotomeeting? Dan wordt het volgens de verwachtingen ook goed weer...
Dat geintje is dan weer jammer -O- :+
 
zaterdag is daddyday voor me ik kan dan wel ff komen kijken met de kleine

Dan neem ik Atlas ook mee..... :P
Voor zondag moet ik nog even onderhandelen met de grootouders.... wie weet dat 't mogelijk is. *D

@Xtra.....

Weet je nog die 2 filmpjes welke jij al op de laptop hebt staan.... op de Vhold staan er ook niet meer dan die. B|
En toch geconcentreerd bezig geweest met aan/uit zetten.... #$%$^%&^ camera!!

Maar goed... zal er iets van proberen te maken en met legale muziek eronder op youtube gooien. :Y

Btw. het regent lekker buiten... krijg spontaan zin om te gaan rijden. Gelukkig krijgen we de winter ook nog. O-) *O*

@Lego en alle andere nieuwelingen.....


p52896-Carlsbad-Legos_welcome_in_Legos_of_course.jpg
 
Legu: eerste ronde overleeft, dus welkom _O-

Jan: stop maar met dansen.... wordt m niet :N

Zaterdag kan ik zelfs niet met koekblik komen kijken..... verjaardag 8-)
 
Misschien kom ik zaterdag ook werk even langs.

Vandaag weer ouderwets de shuttle run test gedaan. Toch trap 11 gehaald.

Kato en X: toffe trip. Wil over twee werken ook weer even richting het buitenland gaan. Wordt denk ik zwarte woud.
 
Thacutiboy lijkt overwerkt...

Misschien kom ik zaterdag ook werk even langs.

Vandaag weer ouderwets de shuttle run test gedaan. Toch trap 11 gehaald.

Kato en X: toffe trip. Wil over twee werken ook weer even richting het buitenland gaan. Wordt denk ik zwarte woud.

Volgens mij ben jij daar ook wel weer aan toe.... :P
 
net met de kids op een cross baantje geweest. Oudste werd overmoedig en klapte onderuit vol in een plas. De splash was echt top _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan