Algemeen TT Assen verzameltopic

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
In navolging van dit topic, leek het een leuk idee om een algemeen topic te openen voor verzamelaars van spullen die gerelateerd zijn aan de TT van Assen.

Ben je zelf ook een verzamelaar van spullen die met de TT te maken hebben? Dan is dit topic voor jou! Van pins tot programmaboekjes, van dvd's tot foto's en van TT tegels tot misschien wel racepakken of andere attributen van de coureurs!

Wil je in contact komen met andere verzamelaars om van je dubbele items af te komen? Dit is de plek waar je moet zijn! Hulp nodig omdat je op zoek bent naar juist dat ene item waar je al zo lang naargeestig naar op zoek bent? Vraag het hier, en misschien heeft iemand anders het wel!

Verzamel je dergelijke spullen? Zo ja, wat heb je zoal? Ben je niet geïnteresseerd in het verzamelen van spullen gerelateerd aan de TT, maar heb je nog wel iets liggen wat voor ons interessant kan zijn? Biedt het hier aan! :)

Veel verzamelplezier gewenst! *O*

DSC_0723.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoi [J]ori[A] . mooi een algemeenTT verzamel topic. ik hoop hier vele mede TT verzamelaars te ontmoeten. bij deze een afbeelding van het eerste TT tegeltje . wat er dus kwam toen de TT voor het eerst een WK werd. daar voor was het nog een internationale race.



full
 
das best grappig zo'n topic....
Ik heb nog programma boekjes in mooie staat...
link marktplaats
advertentie nr 473575380
 
hoi wolty [jan]
ik had je plus minus 20 TT programmas al zien staan op MP .
maar ik heb ze al . [heb je ze zelf bij de TT gekocht of ook verzameld? ]
heb je niet toevalig nog wat ander TT spul liggen?
 
Laatst bewerkt:
Zelf zoek ik nog pins van de TT ASSEN 1997/ 1993/ en alle pins van voor 1987.

\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\
full


/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT//////
 
Laatst bewerkt:
leuk topic, dit ga ik volgen :)
mochten er ook dingetjes aangeboden worden zal ik overwegen zelf ook het e.e.a. te gaan verzamelen.
 
hoi [J]ori[A] . mooi een algemeenTT verzamel topic. ik hoop hier vele mede TT verzamelaars te ontmoeten. bij deze een afbeelding van het eerste TT tegeltje . wat er dus kwam toen de TT voor het eerst een WK werd. daar voor was het nog een internationale race.



[afbeelding]
Zeer fraaie tegel! :} Toch wel een top-item van je collectie, of niet? :)

Voor wat betreft je programmaboekjes en suikerzakjes, heb je er problemen mee om die op te sturen? :) Verzendkosten dan uiteraard voor mijn rekening. :)

leuk topic, dit ga ik volgen :)
mochten er ook dingetjes aangeboden worden zal ik overwegen zelf ook het e.e.a. te gaan verzamelen.
Welkom! :W Moet je zeker doen, het is onzettend leuk en in tegenstelling tot andere verzamelingen die ik heb gehad (waaronder Tweede Wereldoorlog) een heel stuk beter betaalbaar. :)
 
Zeer fraaie tegel! :} Toch wel een top-item van je collectie, of niet? :)

Voor wat betreft je programmaboekjes en suikerzakjes, heb je er problemen mee om die op te sturen? :) Verzendkosten dan uiteraard voor mijn rekening.

als het goed is heb ik je net een prive bericht gestuurd via motorforum.

tegeltje van 1949 is inderdaad wel een van mijn topstuken.
TT tegels zijn nooit verkocht alleen uit gedeeld aan vips en TT baan medewerkers.
moet je echt tegen aan lopen om er een te kunnen bemachtigen.

maar dit vind ik ook een top stuk jubeleumbord 1965.
met links de eerste baan van 1925 en rechts de nieuwe baan 1965.




full
 
Laatst bewerkt:
Zelf zoek ik nog pins van de TT ASSEN 1997/ 1993/1990 en alle pins van voor 1990.

\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\

[afbeelding]

/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT//////
Heb vroeger ook speldjes gespaard,van Doe Maar enzo hahahahaha zal ook s kijken of ik nog speldjes vd TT heb,alles heb ik nog bewaard dus je weet nooit
 
Heb vroeger ook speldjes gespaard,van Doe Maar enzo hahahahaha zal ook s kijken of ik nog speldjes vd TT heb,alles heb ik nog bewaard dus je weet nooit

we wachten met spaning af ;)

hierbij een foto van mijn TT stikkers.


full
 
vitrines staan momenteel wat te vol om het mooi op de foto te zetten.
stikker's heb ik voor de foto even uit een map gehaald.
 
Vox88000... ik heb heel veel respect voor jouw collectie :) zal aardig wat speurwerk zijn geweest !
 
Vox88000... ik heb heel veel respect voor jouw collectie :) zal aardig wat speurwerk zijn geweest !

het is een rare ziekte dat verzamelen. het begon voor mij een paar jaar terug toen ik op MP een TT tegel tekoop zag staan in drachten van mijn geboorte jaar 1969.
toen ik hem op ging halen had de verkoper ook nog de TT tegels van 63 en 67.
die vond ik ook wel mooi dus ook maar gekocht. [niet wetende dat er zo veel TT tegels uit zijn gekomen] het begin dus van een uit de hand gelopen hobie.

full


op dit moment zoek ik nog de TT tegel na deze 1970 dus. als iemand wat weet of hem heeft en hem wel wil verkopen dan hoor ik dat graag. :Y
 
Laatst bewerkt:
de flyer van 1995 met schwantz nog er op, die heb ik ook alleen dan wel als kartonnen bord die langs de weg stond dus een meter of wat hoog.

decoreerd mijn garage *D

dat is dan vast wel elke keer mooi thuis komen bij jou in de garage.
 
Ik heb ook nog ergens zo'n tegeltje liggen, die is alleen niet zo oud en mooi die die hier voorbij komen. Ik ga hem binnenkort eens zoeken..
 
Zelf zoek ik nog pins van de TT ASSEN 1997/ 1993/1990 en alle pins van voor 1990.

\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\

[afbeelding]

/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT//////
Hier bieden ze iig 1997 aan http://link.marktplaats.nl/457415230
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan