Algemeen TT Assen verzameltopic

Mooi gebaar EgbertO
Voor de mensen die deze week nog in Assen komen: Bij de VVV liggen de nieuwe suikerzakjes en ook de twee soorten van vorig jaar nog.
full
 
Joris, zou jij vandaag niet langskomen? 😣
Hoi Eddy!

Sorry, ik heb vandaag geen vrij gekregen van mijn werk. :( Flink de balen in. :(

Morgen ga ik naar Assen in late namiddag. Ben je dan evt. nog beschikbaar? Anders werkt zaterdagavond voor mij ook (tenzij je de TT nacht in gaat :) ).

Ik stuur je mijn 06 nummer even in een PB!
 
Ik vlucht morgen juist de stad uit, ik ben niet zo goed met herrie & massale drukte's en dronekn volk waar ook vervelend volk tussen zit..
 
dit jaar 2016 voor de eerste keer zolang als ik daar kom geen pin en patch van de TT 2016.[ waardeloos dorna :( ] wel cap's / t-shirts & sticker. nu verkopen ze gewoon die van 2015 :?
full
 
IK hoorde veel mensen bij de kassa klagen dat de kaartejs voor de kwalificatie zo schofterig duur zijn geworden. Is dit weer veel duurder dan vorig jaar?

Edit: klagen was het niet, maar ze schrokken van de prijs.


Edit: verkeerde topic
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een van die bobo's gesproken. Ze zijn wel besteld maar te laat binnen gekomen. Bij de volgende TT liggen ze er wel weer. Afwachten dus.
 
Ik heb een van die bobo's gesproken. Ze zijn wel besteld maar te laat binnen gekomen. Bij de volgende TT liggen ze er wel weer. Afwachten dus.

ik heb ook met een bobo gesproken en hij zal mij een mail doen. zelfs verhaal ook gehoord . maar andere ontkenden het mij weer. [ afwachten dus ]. dus hopelijk klopt het en kunnen we het van 2016 toch nog kopen in 2017. :Y
 
Ik ken intussen de mensen van de VVV in Assen goed (en ze kennen mij intussen ook)
Zodra er pins zijn, krijg ik het wel te horen. Ik hou het in de gaten.
 
gister met mijn dochtertje naar de training geweest. [zij droeg dit mooie t-shirt van kevin] . :]
full
 
Leuk Tjeerd, dat je de traditie alweer doorgeeft aan de volgende generatie! :) Helaas is mijn programmaboekje helemaal natgeregend op de zeiknatte zondag. In de loop van de week het circuit eens aanschrijven of ze toevallig nog een exemplaar hebben liggen.
 
Eddy, jij natuurlijk nog van harte bedankt voor het vasthouden van de spulletjes en je gastvrijheid! :} Was een leuke kliek die je er had zitten, dus ik vermoed dat het zondag laat is geworden? :)

Houd een oog op de brievenbus, begin volgende week. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan