Algemeen TT Assen verzameltopic

Ciao Marco, R.I.P. '(
full
 
Robbert en Wolty, interesse in de programmaboekjes is er natuurlijk altijd! :)

Ik mail jullie beiden van het weekend even, dan heb ik wat meer tijd. :)

Mooi ook die kneeslidersverzameling zeg! :} Indrukwekkend om die van Simoncelli en Abe te zien, in de wetenschap dat zij zijn overleden.

Vier nieuwe speldjes binnengekomen:

DSC_0244.jpg


DSC_0243-1.jpg


DSC_0242-1.jpg


DSC_0241-1.jpg
 
mooi hoor. die 2e en 3e heb ik ook nog niet. maar die laatste lijkt wel in nieuw staat.
 
Robbert en Wolty, interesse in de programmaboekjes is er natuurlijk altijd! :)

Ik mail jullie beiden van het weekend even, dan heb ik wat meer tijd. :)

Mooi ook die kneeslidersverzameling zeg! :} Indrukwekkend om die van Simoncelli en Abe te zien, in de wetenschap dat zij zijn overleden.

Is goed! Ik heb ook nog die van Craig Jones en van Dajiro Katoh, toch inderdaad apart te weten dat ze er ooit mee gedaan hebben waar ze uiteindelijk ook door om het leven zijn gekomen.
 
beetje of topic maar ik heb vandaag weer 2 motor glasjes gevonden op de oldtimerbeurs in eelde. [had de rest hier ook al eens laten zien vandaar]

full
 
Mooi hoor! :}

Zal het hier ook even vermelden, aangezien het een verzameling betreft:

Ce matin, le réveil aura été plus dur que les autres jours parce qu'en me levant,
j'ai dû constater qu'on était venu me cambrioler et m'arracher toute ma collection
de casques, de trophées, de combinaisons et de souvenirs de ma carrière!!!

Si vous avez des informations à ce sujet ou que vous avez entendu parler de
quelque chose qui vous semble étrange, vous pouvez toujours m'en avertir à
l'adresse mail suivante trophees27@gmail.com.

De tout coeur merci.

Pourriez-vous aussi faire tourner ce message?

Bien à vous,
Didier de Radiguès

Nu weet ik niet hoe jullie Frans is, het mijne is verschrikkelijk slecht, maar er is dus ingebroken bij Didier de Radiguès en zijn helmen, pakken, herinneringen en souvenirs zijn hem ontvreemd. Aangezien wij verzamelaars wel weten waar dit soort dingen worden aangeboden, hier ook even de oproep om ogen en oren open te houden.
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor! :}


Nu weet ik niet hoe jullie Frans is, het mijne is verschrikkelijk slecht, maar er is dus ingebroken bij Didier de Radiguès en zijn helmen, pakken, herinneringen en souvenirs zijn hem ontvreemd. Aangezien wij verzamelaars wel weten waar dit soort dingen worden aangeboden, hier ook even de oproep om ogen en oren open te houden.

Altijd goed om dit soort info door te geven. ik rij dan wel op franse motoren maar mijn frans is ook 0,0 heeft deze persoon er ook afbeeldingen van zijn gestolen spul ?
word het wat makelijker van?
 
Laatst bewerkt:
Op de beurs in Hardenberg trof ik nog iemand, die gek was op racen met oude zijspannen en toen ben ik even gaan zoeken en vond deze twee boeken nog

Deubelboek.jpg


en

ODell-boek.jpg


George O'Dell werd wereldkampioen zonder dat seizoen ook maar een wedstrijd te winnen

EgbertO
 
mooie boeken EgbertO . nederland's taalig?. zelf heb ik sinds kort ook een zijspan erbij aan een van mij voxan's . kunnen wij volgend jaar met ons 3en weer met de motor op pad. maar eerst volgend jaar weer de ijsspeedway in ASSEN natuurlijk.
 
mooie boeken EgbertO . nederland's taalig?. zelf heb ik sinds kort ook een zijspan erbij aan een van mij voxan's . kunnen wij volgend jaar met ons 3en weer met de motor op pad. maar eerst volgend jaar weer de ijsspeedway in ASSEN natuurlijk.


Het eerste boek id Duitstalig, het tweede is Engels. Dat boek van O'Dell was indertijd alleen in Engeland te koop. Ö'Dell werd wereldkampioen in de tijd dat men overschakelde naar de LCR's of Seymaz zijspannen.

EgbertO
 
Mooi die zijspanboeken EgbertO! :)

Grande Roberto en Wolty, sorry dat ik nog niet gemailed heb. Het zal nu net na de sinterklaas etc. even moeten wachten voor wat betreft mijn financiën. Ben maar een arme student natuurlijk. :+ Ik mail jullie later ergens, maar voel je alsjeblieft vrij om het aan iemand anders te verkopen als je daar de kans toe hebt. :)

Mooi hoor! :}
 
Heb sinds deze week zelf ook een wandbord aangeschaft:

Wandbord.jpg


Wandbord2.jpg


Heb alleen nog geen idee hoe ik deze aan muur moet bevestigen. Maar dat komt wel goed. :)
 
er zitten toch 2 gatjes in. toen ik hem laatst kocht in doos zat het ijzerdraatje er al door.
full


ps ik heb laatst nog een oude op gekocht en hem nu tekoop op MP staan.

ben niet goed in linkjes maar de tietel is TT assen wandbord 40 jaar TT
 
Laatst bewerkt:
er zitten toch 2 gatjes in. toen ik hem laatst kocht in doos zat het ijzerdraatje er al door.[afbeelding]

ps ik heb laatst nog een oude op gekocht en hem nu tekoop op MP staan.

ben niet goed in linkjes maar de tietel is TT assen wandbord 40 jaar TT
Die zat er bij mij ook bij inderdaad, maar of zo'n ijzerdraadje nu echt sterk genoeg is? Ben daar een beetje huiverig voor eerlijk gezegd.

Dat jubilieumbord is ook erg mooi zeg, wordt dan ook goed voor geboden! :}
 
Laatst bewerkt:
Die zat er bij mij ook bij inderdaad, maar of zo'n ijzerdraadje nu echt sterk genoeg is? Ben daar een beetje huiverig voor eerlijk gezegd.

Dat jubilieumbord is ook erg mooi zeg, wordt dan ook goed voor geboden! :}

dus jij hebt die uit lunteren :Y

dar ijzerdraatje is echt goed genoeg hoor.

dit 40 jaar bord is ook echt mooi op de oude manier handgeschilderd.
heb toendertijd mijn eigen voor € 110,00 gekocht
word ook zelden tot nooit aangeboden.
gaat ook niet voor een prikie weg dus. ik kijk het nog even aan. ;)
 
Laatst bewerkt:
dus jij hebt die uit lunteren :Y

dar ijzerdraatje is echt goed genoeg hoor.
Jups! :)

Als dat echt zo is dan zal ik het morgen gaan proberen op te hangen! *O*

dit 40 jaar bord is ook echt mooi op de oude manier handgeschilderd.
heb toendertijd mijn eigen voor € 110,00 gekocht
word ook zelden tot nooit aangeboden.
gaat ook niet voor een prikie weg dus. ik kijk het nog even aan. ;)
€110, dat zijn bedragen zeg... Ik vond €40, voor dit wandbord al veel _O-
Maar dan heb je inderdaad wel iets heel speciaals, logisch dat je het nog even aankijkt inderdaad :}
 
heb jij € 40,00 betaalt voor deze nieuwe die net uit is ?

weet je wel wie die motor rijder is voor die molen.
 
heb jij € 40,00 betaalt voor deze nieuwe die net uit is ?

weet je wel wie die motor rijder is voor die molen.
€40 euro ja, exclusief verzenden, in totaal een kleine €50 kwijt.

Ik moet tot mijn spijt en schaamte bekennen dat ik geen idee heb. Neem haast wel aan dat het een Nederlander is. Gokje, Drikus Veer? :)
 
€40 euro ja, exclusief verzenden, in totaal een kleine €50 kwijt.

Ik moet tot mijn spijt en schaamte bekennen dat ik geen idee heb. Neem haast wel aan dat het een Nederlander is. Gokje, Drikus Veer? :)

Misschien wel erg teleurstellend, maar het Drikus Veer in elk geval niet. Er is maar een jaar dat men langs een molen kwam em dat was in 1925 en toen was er nog geen coureur Drikus Veer.

En ik heb het nog even nagezocht.
De foto staat in de verzameling van foto's, die het Prov. Archief van Drenthe in zijn bezit heeft. Kijk hier maar eens

TT-Archief

Egberto
 
Laatst bewerkt:
nou [J]ori[A] op het bord staat de foto van de heer jansen op zijn sarolea motor.


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan