Aankoop tip van de week 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat de hele combi voor €3000,- ? is toch een comette bak of niet......
 
de samenvatting van Halflive is bijna goed. Behalve dat ik aan 3500 zit te denken.

Reden dat ik zo 'omslachtig' doe is dat ik em het liefst via mf weg doe aan een mede mf-er.

Reden van verkoop is een hele samenloop van factoren. Kunnen we wel eens over doorbomen met een pilsje erbij, bij een vuurtje ofzo. ;)
 
eerst kopen, dan piccie... :P

Heeft geen haast. Wie op mf thuis is weet al hoe er uit ziet of heeft de topics zo gevonden.

Ik wil juist niet direct een complete advertentie bouwen. Anders was ik op speurders gegaan met hier een linkje ernaar. :P
 
nou ja interesse is er hier zeker, en die titel als hofleverancier zou je goed doen.
Evt ruilen tegen rdz familie mobiel 1.0?? ;)
 
Kwastert ,moet ik hieruit de conclusie trekken dat je als heilige smiley niets mag zeggen 8-)
 
De geruchten kloppen, hij staat nu in Genemuiden en krijgt idd een VF750F als trekker ;)
 
Dit kan ik op twee manieren lezen.

waarom nu?

Of

waarom nu?

Ik gok het 2e. :o
Tsja, heeft geen haast, dus wie weet, misschien later. Of misschien wel helemaal niet. :P

@cb400: rdzfmmb1.0 hmm, nou... Uhm.... Tja, toch maar niet. ;)

Haha;; een half jaar eerder was inderdaad leuker geweest...
Toen ik de kennis van nu nog niet had ;-)

Maar waarom nu?
 
Dit kan ik op twee manieren lezen.

waarom nu?

Of

waarom nu?

Ik gok het 2e. :o
Tsja, heeft geen haast, dus wie weet, misschien later. Of misschien wel helemaal niet. :P

@cb400: rdzfmmb1.0 hmm, nou... Uhm.... Tja, toch maar niet. ;)

ff zonder gekheid, hoeveel haast is weinig haast? vanaf Q3 heb ik namelijk serieus weer sleutel ruimte voor 2 spannen
 
ff zonder gekheid, hoeveel haast is weinig haast? vanaf Q3 heb ik namelijk serieus weer sleutel ruimte voor 2 spannen
Lol :)

Hebbert! ;)

Ook effe serieus, Q3 zou best kunnen. We zullen het 'wazige' spelletje over 't groene 3wiel ff stoppen hier. En dan mail ik je effe. En dan zien we wel effe hoe of wat uiteindelijk gebeurd met de koe en de haas. :]

P.s. Was je trouwens niet al bezig met een 2e span aan te bouwen laatst?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan