Aankoop tip van de week 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
oké, het was de laatste keer dat ik je probeer over te halen om een Vmax op 2 wielen te rijden........
 
Aparte dingen zijn altijd leuk. Gelukkig is mijn vrouw het daar mee eens en mag ik dus ook nog thuiskomen. :+
 
Ik heb mijn bak met spatbord zonder roest (niet zo strak als deze) voor 4 tientjes opgehaald. Precies dezelfde bak en spatbord als deze!
En bij mij zit er zelfs nog een rekje op de achterkant.

Zijspan handel Harley handel is gouwe handel.
 
wuenschebw-bild-1.jpg



Een zeldzaam mooie Wünsche mag wat kosten!

Op hun site heb ik nog een Falke gezien met geheel doorgeroeste bodem, bijna géén en daar vroegen ze als septemberaanbieding al 1499 Euri voor. Ik ben benieuwd wat dit fraaie object zal opbrengen. Bijpassende motor wordt ook aangeboden. Dus de gedachte is kennelijk dat ze als losse items meer belangstelling wekken, dan wel meer opbrengen.

Ja helder, het idee van wat handelen in combinatie met interesse, hobby is hier aan de orde. Op zich niet verkeerd maar de illusie dat dit weg gaat voor weinig is natuurlijk fictie en terecht. Zo'n mooi span komt niet alle dagen voorbij. Ik houd mij nog niet zolang bezig met dit verschijnsel maar zie al wel dat er verschrikkelijk lompe en lelijke bakken zijn en buitengewoon mooi vorm gegeven exemplaren. Eénmalig een klapper maken is geen kunst, dagelijks zodanig klappertjes maken dat er brood van op de plank komt is aanzienlijk knapper. Kortom, gun de handel zijn ding, zeker als ze in staat blijken ook iets moois aan te bieden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het zeker met je eens dat het knap is om met dit soort zaken constant klappertjes te maken.

Die Wuensche is wel wonderschoon trouwens. Heel wat fraaier dan een lompe Junakbak.
 
Laatst bewerkt:
Alles wat je nodig hebt, goede motor, goede bak. Alles omgebouwd.

Marktplaats

De aanbieder is in ieder geval geen verkoper en ook geen fotograaf. De motor zal zichzelf moeten verkopen.

Had ik maar wat meer ruimte, tijd en geld '(
 
Zie na het bekijken van de link van halflive ook dat v.d. Born weer begonnen is in Switerbant.
Ik kom daar vaak in de buurt en ga daar binnenkort eens even buurten.
 
http://link.marktplaats.nl/499314143

Niet zozeer als tip bedoelt...
...meer ter vermaak door de begeleidende "verkopende" text _O-


Ik vind solo toch fijner rijden, dat was ik 20 jaar lang gewend en een zijspan reageert toch heel anders op het gas (zie recent MOTO73 artikel waarbij de ervaren redacteuren moeite hadden de zijspan te beteugelen). :')

Dus... 8-)
 
http://link.marktplaats.nl/499314143

Niet zozeer als tip bedoelt...
...meer ter vermaak door de begeleidende "verkopende" text _O-


Ik vind solo toch fijner rijden, dat was ik 20 jaar lang gewend en een zijspan reageert toch heel anders op het gas (zie recent MOTO73 artikel waarbij de ervaren redacteuren moeite hadden de zijspan te beteugelen). :')

Dus... 8-)

Vind het toch ook wel een tip, ik zou 6.000,00 Eypo niet echt duur willen noemen :o
Stond er pasgeleden nog 1 op MP voor 11 !

Heilige huisjes zijn hem niet vreemd :') "Franse makelij met Lotus-achtige vormgeving".
Volgens mij wordt je ter plaatse gelyncht als je dat in Great-Britain zou herhalen _O-
 
http://link.marktplaats.nl/499314143

Niet zozeer als tip bedoelt...
...meer ter vermaak door de begeleidende "verkopende" text _O-


Ik vind solo toch fijner rijden, dat was ik 20 jaar lang gewend en een zijspan reageert toch heel anders op het gas (zie recent MOTO73 artikel waarbij de ervaren redacteuren moeite hadden de zijspan te beteugelen). :')

Dus... 8-)
Ja, las het vanmorgen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan