De Motobliekers 7 - BBQ till we drop!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* heb de jas!!! Van Meel heeft super geholpen en rondgebeld hij was er nog in een andere winkel. Volgende week ophalen :)

van meel top zaak! ik kom daar altijd volgende week zaterdag komen ze me motor ophalen voor de grote beurt en komen hem dan ook weer brengen ideaal! ;)
 
-O- pas eind maart leverbaar...heb de bestelling geannuleerd, want ik wil al eerder weer op de Gla stappen...
Misschien willen de beursgangers voor me rondkijken morgen O-)


Ik heb nog een winter damesjas liggen.
Mag je wel zolang gebruiken.
Het is een zwarte, merk Damen maatje S valt wel wat groter.
Maar je hebt hetzelfde postuur als mijn vrouw.

Geef maar een gil en kom je ff passen.


edit na verder gelezen te hebben zie ik dat je al een Jas hebt.
Nog beter
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een winter damesjas liggen.
Mag je wel zolang gebruiken.
Het is een zwarte, merk Damen maatje S valt wel wat groter.
Maar je hebt hetzelfde postuur als mijn vrouw.

Geef maar een gil en kom je ff passen.


edit na verder gelezen te hebben zie ik dat je al een Jas hebt.
Nog beter
:Y toch bedankt!

Enne...een S-je paste ik 20 jaar geleden voor het laatst ofzo _O-
 
Laatst bewerkt:
hee,

ik kreeg net deze link van ronk.

dus ik meld me hier ff :P

ik ben motorex,

heb in gorinchem gewoond, woon nou in leerdam.
ik werk in gorinchem.
Ik heb mijn roze pasje net een maandje (25 kw)


full
 
Motorex welkom hier.
Foto in het gespot topic kwam me zo heel bekend voor _O- .

en Zen het maatje S valt nogal ruim.
die jas past jij echt wel.
Zoals ik al zei mijn vrouw heeft hetzelfde postuur als jij hoor.
en het is haar (oude) jas altijd makkelijk een reserve
 
Laatst bewerkt:
Zo ik heb ook weer eens wat nuttigs te melden :P

Vandaag mn schimmetjes en pakkingen binnen gekregen (en 180 euro armer).. maar de kleppen van het nieuwe blok zijn gesteld en de daarbij los gemaakte pakkingen vervangen, leek mij wel verstandig aangezien ze al sinds '94 in elkaar zaten geperst :9

Olie is uit het oude blok.. nu de koelvloeistof nog en we kunnen beginnen aan operatie 'motorblok wissel' :9 Maar eerst morgen ff met een maatje over de motorbeurs, wie weet kom ik nog wel iemand van hier tegen :+

@motorex ... WELKOM... *O* hoe meer zielen hoe meer BBQ _O-
 
Laatst bewerkt:
Morguh!
Doen jullie ook aan winter (inmiddels lente) bbq's? :)

Heeerlijk weer vandaag. Dat gaan veel kilometers worden. Ff rondje utrecht maar die beurs sla ik over..
 
Morge! Heerlijk weer inderdaad... Succes met je eerste les!
Zen: Super van je jas uiteindelijk! Anders had het wel heel erg balen geweest met die levertijd. Volgens mij heb ik dezelfde soort jas, maar dan in een andere kleur....

Ik ga morgen naar de beurs. Veel plezier voor alle beursgangers van vandaag!
 
Zo, wat was dat lekker zeg! Heerlijk weertje en eindelijk motor gereden! Ging echt lekker al zeg ik het zelf. Lekker op de openbare wegen gereden en de 100 ook al even aangetikt hehe, erg tevreden over mijn 1e les. Valt me echt alles mee en super leuk om te doen! Daarnaast hele toffe instructeur.
 
@suzanne.. thanks.. het was leuk.. veel gezien.. maar alleen een magnetisch schroevenbakje gekocht, de rest wat ik zocht hadden ze niet.

Dus dan toch maar de spullen via i'net bestellen :P
 
:W

Ik ben er ook nog :P

Hele tijd geleden. Heb vandaag weer voor het eerst een rondje gereden, was prima te doen kwa temperatuur. Maar het mag wel een stuk warmer 8-)

Ik hoop dat ik nu weer wat meer tijd vrij kan maken om lekker op het forum rond te hangen en te :]
 
@suzanne.. thanks.. het was leuk.. veel gezien.. maar alleen een magnetisch schroevenbakje gekocht, de rest wat ik zocht hadden ze niet.

Dus dan toch maar de spullen via i'net bestellen :P
Jij ook al zoveel gekocht?

Ik kwam thuis met een adapter om mijn momentsleutel (1/2) aan mijn doppensets (3/8) te koppelen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan