Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stil hier

47116714-M.jpg


Greetszz :z
 
Meer van dit soort foto's graag!

Hier is ook niet veel te melden, aangezien alles hier geasfalteerd is ben ik maar op wat bouwplaatsen aan het rijden. Nadeel: stond zondag al na 10m vast... Zand werkt ook niet echt voor mij. Ik ga binnenkort maar eens een dagje door brabant rijden ofzo.
 
Meer van dit soort foto's graag!

Hier is ook niet veel te melden, aangezien alles hier geasfalteerd is ben ik maar op wat bouwplaatsen aan het rijden. Nadeel: stond zondag al na 10m vast... Zand werkt ook niet echt voor mij. Ik ga binnenkort maar eens een dagje door brabant rijden ofzo.



o.k dan..wintertijd komt er helaas weer aan..! :z })


26242199-o.jpg

Mocht je binne kort een keer in brabant gaan rijden laat t dan ff weten mss is t een bietje bij mij in de buurt..

Greetszz :z
 
Zo ik heb de heer gesproken van de blauwe twin en hij heeft hem voor me gereserveerd tot vrijdag, dan moet ik laten weten of ik een serieuze proefrit wil maken.

We hebben in principe een prijs afgesproken van 2750 euro en voor het geen wat ik nu zie en hoorde van hem lijkt me dat een goeie prijs

De minpuntjes van de motor zijn wat bladerende verf onderaan het blok.
En een knopje van een lichtschakelaar wat afgebroken of iets.

De brandstofpomp is vervangen voor een vacuumpomp en er zit een valbeugelset bij.
Volgende week maar eens gaan kijken en een proefrit maken.
 
Laatst bewerkt:
Rijdt er hier iemand al op tkc80's? Heb nog wel wat te gaan met mn anakees maar wil wat anders proberen. pirellis staan ook hoog op de probeerlijst, ff kijken welke ook alweer.
 
Prijs is i.i.g. goed voor een 99-er zeker! Wat betreft de verf op 't blok; dit is typische pekel-schade.. wil gewoon zeggen dat ie in de winter heeft doorgereden, meer niet...denk ik. Ik zou zeggen; ophalen dat ding! 8-)

Zo ik heb de heer gesproken van de blauwe twin en hij heeft hem voor me gereserveerd tot vrijdag, dan moet ik laten weten of ik een serieuze proefrit wil maken.

We hebben in principe een prijs afgesproken van 2750 euro en voor het geen wat ik nu zie en hoorde van hem lijkt me dat een goeie prijs

De minpuntjes van de motor zijn wat bladerende verf onderaan het blok.
En een knopje van een lichtschakelaar wat afgebroken of iets.

De brandstofpomp is vervangen voor een vacuumpomp en er zit een valbeugelset bij.
Volgende week maar eens gaan kijken en een proefrit maken.
 
heb zelf altijd al een zwak gehad voor Repsols.... mijn Blade was ook een Doohan Replica.. sluit dus niet uit dat mijne ook een keer zoiets als deze wordt... vet, vet, vet! 8-)
full
 
mijn eerste fiets tegen de tijd dat mijn AT in de garage stond.

P1020074.jpg


was ooit een gs500e 2003
 
positief punt aan stroom uitval. je maakt eens tijd om je motor lichter te maken. kwam er weer achter dat die kapjes bij me achterwiel wit waren _O-
 
Robert.. wist niet dat je een verhuisbedrijf had... :z Jezus wat een grote koffers.! :Y


Maar de @t is weer netjes schoon..!

Greetszz :+

zat een complete gereedschapskist in _O-

aangezien hij er niet betrouwbaarder op werd _O- halverwege de Elfstedentocht met me voet de valbeugel vasthouden tot we bij een motorzaak waren die nog een m10 moer had liggen _O- accu die gaar was. dus na iedere stempelpost moest ik hem aanduwen. door het extra gewicht kon dat gewoon in een meter in zijn 1e versnelling :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan