Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geloof ik ja..
Zeker een ex anwb motor _O-


cioa.!

wou er koffers op voor geen geld eigenlijk _O-

2x zarges a5 60x40x25cm €120 en voor 20 euro een framepje gebouwd en gaan _O-

alleen het rek zou al duurder zijn _O-

09832.jpg

zo reed ik richting Istanbul :] binnen de kortste keren was ik er _O- vanaf noord kroatië (selce) naar istanbul via de meest onmogenlijke wegen in 3 dagen.

Kroatië - Montenegro - Albanië - Macedonië - Griekenland - Turkije :}
 
Laatst bewerkt:
Zo ik heb de heer gesproken van de blauwe twin en hij heeft hem voor me gereserveerd tot vrijdag, dan moet ik laten weten of ik een serieuze proefrit wil maken.

We hebben in principe een prijs afgesproken van 2750 euro en voor het geen wat ik nu zie en hoorde van hem lijkt me dat een goeie prijs

De minpuntjes van de motor zijn wat bladerende verf onderaan het blok.
En een knopje van een lichtschakelaar wat afgebroken of iets.

De brandstofpomp is vervangen voor een vacuumpomp en er zit een valbeugelset bij.
Volgende week maar eens gaan kijken en een proefrit maken.

Let ook op de velgen of er geen "blisters" onder de lak zitten
 
zo vette tocht.! Montenegtro & croatia ben ik voor t werk wel eens geweest zeer mooi daar..

Montenegro waren ze net klaar met het hele land asfalteren ofzo :} s nachts doorheen geknald. alles strak asfalt alle reflectiebordjes reflecteerde dus daar kon ik volledig op rijden :}

Albanië moest ik aan het begin 100+ aanhouden om de weg weer strak aan te laten voelen. daarna ging het wel :Y

en Macedonië is een groot circuit :]
 
vandaag dus niet gereden...wat een pracht van een weertje hier in Sneek !!

want de Twin is nog niet klaar...jammerrrr

vandaag(donderdag) komt mijn Radiateur binnen en kan ik hem vullen en laten lopen.
Heb een giga schoonmaak gehouden vandaag en de t-t-twin ziet er veeel beter uit. B-B-Balls...:-)
Ook krijg ik een andere kappenset en tank om te plamuren en spuiten.
Vandaag ga ik ook een gedeelte van het Frame spuiten en mijn achterwiel eruit en achterbrug eruit.
Komt een andere band op(wil eigenlijk een Tck80 maar jammer..over paar maandjes).
Heb nog een andere band met 5mm erop en die moet "op"...geld moet niet "op" n.l.

okee ff pica nog
full


morgen proberen foto toe te vegen van de vorderingen...

ltrrr
 
Biertje? lekker!

Brr alle foto's van dikke twins zijn slecht voor de bankrekening... Voor je het weet wordt het sparen voor een rally front... Op zo'n moment is een extern geheugen a.k.a. vriendin handig om me ff af te remmen ;)
 
Neeee....

dacht ik vanmorgen dat ik de camera was vergeten...
had ik hem gelukkig bij me.
om pica's te scoren voor op het forum.

Laat ik hem in de loods liggen...-zucht-

naja ben lekker bezig geweest vandaag, maar daarvan morgen dus foto's !
blok verder schoongemaakt(wat een aangekoekte bende :-( )
Uitlaat had ik gister al eraf gehaald.
vandaag even ge"zuurd" en geborsteld..binnenkort even polijsten..
Ook even de spuitbus erbij met hittebestendige antraciet verf om dat donkere stukje netjes bij te werken.

En vandaag was pakjesdag..
ik heb iemand blij gemaakt met de originele groen/oranje kappen en tank en alles,
full


en in ruil voor daarvoor hutjemutje bij elkaar geraapt zooitje terug gekregen(morgen foto).
Dit omdat ik een wreed design heb bedacht !!!
Radiateur vandaag binnen gekregen dus ik kan LOS!!
 
En ik wil ook een rally front !!!!!

nice...
full


als iemand een weet voor weinig !!

of twee, want cas121 wil er ook wel een...
 
Ik zou er niet veel meer aan doen.... ziet er zo al heel aardig uit... ;)
8-)

vandaag dus niet gereden...wat een pracht van een weertje hier in Sneek !!

want de Twin is nog niet klaar...jammerrrr

vandaag(donderdag) komt mijn Radiateur binnen en kan ik hem vullen en laten lopen.
Heb een giga schoonmaak gehouden vandaag en de t-t-twin ziet er veeel beter uit. B-B-Balls...:-)
Ook krijg ik een andere kappenset en tank om te plamuren en spuiten.
Vandaag ga ik ook een gedeelte van het Frame spuiten en mijn achterwiel eruit en achterbrug eruit.
Komt een andere band op(wil eigenlijk een Tck80 maar jammer..over paar maandjes).
Heb nog een andere band met 5mm erop en die moet "op"...geld moet niet "op" n.l.

okee ff pica nog[afbeelding]

morgen proberen foto toe te vegen van de vorderingen...

ltrrr
 
En ik wil ook een rally front !!!!!

nice...
[afbeelding]

als iemand een weet voor weinig !!

of twee, want cas121 wil er ook wel een...

Yep, lijkt me te gek om een vette twin op te bouwen! Alleen moet er dan wel een tweede bij komen, laat ik mn huidige zoals hij is.

Zal bij mij echter nog zeker een jaar of 2 bij nadenken en plannen blijven. Een chronisch gebrek aan tijd, sleutelruimte en overtollige poen gooien weer eens roet in het eten. Maar dan heb ik tenminste genoeg tijd om te bedenken hoe hij precies zou moeten worden.

Daarnaast gaat het met mn huidige ook wel lukken om een vette marokko trip te maken ;)
 
zo ik ben 2 weken op vakantie geweest.
dan lees je hier (zo wat is het stil) ik kon lekker op mijn gemak 9 paginas bij lezen.
leuke dingen om te zien en te lezen.
als ik mijn twin een keer plat leg en alle kappen kapot heb ga ik hem ook verbouwen...(hopen dat dat nog lang duurt) heb ook gezelen dat de 3 ton te halen moet zijn. daar ga ik voor.

nog even voor het opening topic.
mijn naam en motor

Hanshak. voor iedereen hier Hans.

mijn twin.
RD07A uit 1999
nu net 50 duizend op de teller.
al gedaan.
verhoogde voorruit met hamster spoiler
rvs ketting beschermer
stuur verhoogd
extra lampen onder aan
raodbook houder
goedkoop ketting smeer systeem gemaakt. (via MF)
kleine knipperlichten achter. (voor moet nog)


nog te doen......
heel veel.
alles wat uik mooi vind.
maar niet te veel in 1 keer O-)
knipper lichten voor
rvs onderdelen.
heel veel km rijden
full



en zo was hij??
full
 
Biertje? lekker!

Brr alle foto's van dikke twins zijn slecht voor de bankrekening... Voor je het weet wordt het sparen voor een rally front... Op zo'n moment is een extern geheugen a.k.a. vriendin handig om me ff af te remmen ;)

haha zo 1 heb ik hier ook.. Remt me harder af dan wat dan ook.. En das maar goed ook ;-)

@hans welkom terug.. Je treft t met t weer zeg.!

Ciao..
 
vandaag eens de keienvanger uitgetest :X
zag wat in de berm waar ik doorheen ging wat liggen. dus al wat ruimer eromheen. maar niet ruim genoeg :N

dus met een flinke klap kwam ik een stukje naar rechts.

P1040248.jpg


de boosdoener
P1040249.jpg


waar we het allemaal voor deden. Be-He Landmark Rally
KopievanP1040247.jpg
 
Ging het nou zo hard, of kunnen de gas unie paaltje weing hebben? :X

hij lag al om. en zag het grijze stukje. raakte alleen vol de zwarte bovenkant _O- stad je dan leuk met je 26cm grondspeling _O- en nog wat pakken _O-
 
vandaag dus niet gereden...wat een pracht van een weertje hier in Sneek !!

want de Twin is nog niet klaar...jammerrrr

vandaag(donderdag) komt mijn Radiateur binnen en kan ik hem vullen en laten lopen.
Heb een giga schoonmaak gehouden vandaag en de t-t-twin ziet er veeel beter uit. B-B-Balls...:-)
Ook krijg ik een andere kappenset en tank om te plamuren en spuiten.
Vandaag ga ik ook een gedeelte van het Frame spuiten en mijn achterwiel eruit en achterbrug eruit.
Komt een andere band op(wil eigenlijk een Tck80 maar jammer..over paar maandjes).
Heb nog een andere band met 5mm erop en die moet "op"...geld moet niet "op" n.l.

okee ff pica nog[afbeelding]

morgen proberen foto toe te vegen van de vorderingen...

ltrrr

Erg mooie fiets. :}
Velgjes zwart en dan is hij helemaal af. :9~
 
Zooo.. vandaag de Exel-velg binnen gekregen...mooi,mooi,mooi! Ziet er allemaal piekfijn uit! kunnen we gelukkig weer rijden en nog ff genieten van 't weer... 8-)
full
 
Zooo.. vandaag de Exel-velg binnen gekregen...mooi,mooi,mooi! Ziet er allemaal piekfijn uit! kunnen we gelukkig weer rijden en nog ff genieten van 't weer... 8-)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan