Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag maar Paypal accountje aangemaakt, heb van die goudkleurige rem koppeling hendels met zwarte adjuster gezien op ebay die ik moet hebben! :9~ en wat dan nog beter is, ze zijn nog onder de 30euries!! Kopen dus :)
HEBBEN voor de geinteresseerden ;)
mooi prijsje!, vind het zelf nogsteeds moeilijk om zulke dingetjes te vinden voor een gsxf:(
 
Deze gsx blijft mooi zoalstie is, heb er niet eens geld voor om te verbouwe haha desalniettemin zijn dat chice handles voor heel weinig
 
Mensen | Paaldansend meisje

iemand zit in een ritje 2 oktober? Rondje Leiden -> Amsterdam -> Purmerend oid?

Laatste dag van het jaar dat het echt lekker weer is en 's avonds is er weer feest in Leiden (Leidens ontzet)
IK ben altijd in voor een ritje Maar nog wel ovb agenda

IK heb de agenda een bekeken, en ik zal wel tijd hebben als het goed is.
(Ik heb wel dienst dus er bestaat een mogelijkheid dat ik ergens tijdens de rit moet afhaken uitvoerig moet telefoneren.)
 
Laatst bewerkt:
Gezakt voor mn AVB '( 2x geblokkeerd voorwiel bij de noodstop, daarna zat het in mn kop en ging de rest ook matig. Kreeg wel complimenten hoe ik reageerde op die blokkering en slip ed :P
Dag 100eu, volgende keer beter.
 
Gezakt voor mn AVB '( 2x geblokkeerd voorwiel bij de noodstop, daarna zat het in mn kop en ging de rest ook matig. Kreeg wel complimenten hoe ik reageerde op die blokkering en slip ed :P
Dag 100eu, volgende keer beter.

Aw jammer!
Had je toevallig net een regenbui?
En les je niet op een motor met ABS?

Hoe gingen de andere oefeningen? Zoals de beruchte bekende langzame slalom.

In ieder geval heel veel succes voor de volgende keer!
 
Yep vlak voordat ik moest kwam er regen, les op een cb250 een hele oude dus geen ABS. Langzame slalom ging naar mijn idee te snel maar kerel zei dat ik juist te langzaam ging :X Zelfde met 8tje. Voorderest wel ok mocht steeds gelijk door behalve bij de 3 bovenstaande.
 
Ach, geen haast MD. Het is toch alweer najaar, je hebt heel de winter nog! :P
 
Blokkerend voorwiel is toch niet zo erg? Juist goed als je dat voor elkaar krijg en niet valt. Veel realistischer. Waarschijnlijk door de spanning te weinig de remdruk opgebouwd. Geleidelijker en je zet m zo op de neus.

Beetje bij verdienen met paalslingeren.
 
Blokkerend voorwiel is toch niet zo erg? Juist goed als je dat voor elkaar krijg en niet valt. Veel realistischer. Waarschijnlijk door de spanning te weinig de remdruk opgebouwd. Geleidelijker en je zet m zo op de neus.

Beetje bij verdienen met paalslingeren.

Het punt is dan waarschijnlijk dat ik niet tot stilstand kwam maar slipte, corrigeerde en heel subtiel doorreed en een bochtje maakte terug naar de examinator. Waar het idee van een noodstop toch echt is dat je moet stoppen :+

Inderdaad goed aanzetten dus dat zal ik de volgende x dan maar doen :Y

Misschien is dat niet eens zo een heel slecht idee _O-

@magca: vanavond pass ik geld naar die kerel en dan gaat ie het vandaag nog een nieuwe datum fixen.
 
Laatst bewerkt:
Gezakt voor mn AVB '( 2x geblokkeerd voorwiel bij de noodstop, daarna zat het in mn kop en ging de rest ook matig. Kreeg wel complimenten hoe ik reageerde op die blokkering en slip ed :P
Dag 100eu, volgende keer beter.
Oefff shit ach ja beter dat je hem recht op hield want Fjes hebben de nijging om dat een koprol te maken kan ik je uit ervaring zeggen ;)
 
Oefff shit ach ja beter dat je hem recht op hield want Fjes hebben de nijging om dat een koprol te maken kan ik je uit ervaring zeggen ;)
Had jij stalen remleidingen of normale? Ik heb toch niet het idee dat ik met relatief nieuwe olie en gesinterde blokjes dit bakbeest zomaar over de kop krijg.

@wijx: Als je het kunt controleren is dat mooi ja, maar op je AVB kan je vaak nog niet zoveel, en gaat dit per ongeluk en ongecontroleerd. En daar houden examinatoren niet van :N
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het meer een manier van aanleren. Een noodstop is een situatie die je op intuitie cq paniek uitvoerd. Daarom gaat het ook zo vaak fout. Als je het dan goed leert voor je rijbewijs, heb je meer kans dat het goed gaat als je het nodig hebt. Snap ook niet dat je leert remmen met de achterrem bij een noodstop voor het CBR. Als je echt hard in de ankers gaat is het achterwiel zo in de lucht. Met VRO nog gezien. Iedereen kwam los (paar cm maar toch).

Volgende keer maar een ABS brommer nemen
 
Gezakt voor mn AVB '( 2x geblokkeerd voorwiel bij de noodstop, daarna zat het in mn kop en ging de rest ook matig. Kreeg wel complimenten hoe ik reageerde op die blokkering en slip ed :P
Dag 100eu, volgende keer beter.

balen zeg, volgende keer beter.
ach ik was gezakt voor mn precisiestop, lekker boeiend, zolang ik op de openbare weg amar optijd stil sta voor die auto voor eht stoplicht, lekker boeiend of ik dat met de goede maneir voor avb het doe of gewoon de koppeling inknijp van te voren en dan rustig danwel hardder remmen.

maarja noodstop, die ging wel goed bij mij, deed ik ook op ene cb250 zonder abs en etm nat wegdek.

majah succes volgende keer en hopelijk is dat snel.
 
nou, vdaag heel ff nog wat gedaan aan mn gsx, namelijk de schroeven van het zadel slot los te krijgen waar de pin in valt. 1tje had ik al maar de 2e is nu dol. de slagschroevedraaier deed 'm de nek om, dus ik stel voor pinneke aan lasse en dan met hefboom werking los draaien

Maar, moet ik de accu los gooie voor 't lasse? vele zeggen van wele, vele zeggen ook van niet :S

p.s zo kom ik toch bij het achterlicht?
 
nou, vdaag heel ff nog wat gedaan aan mn gsx, namelijk de schroeven van het zadel slot los te krijgen waar de pin in valt. 1tje had ik al maar de 2e is nu dol. de slagschroevedraaier deed 'm de nek om, dus ik stel voor pinneke aan lasse en dan met hefboom werking los draaien

Maar, moet ik de accu los gooie voor 't lasse? vele zeggen van wele, vele zeggen ook van niet :S
Het is een kleine moeite even je accu naast de fiets te zetten. Baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen.

W
p.s zo kom ik toch bij het achterlicht?


Hangt er van af, Om een lampje te wisselen is het overdreven.
 
nee de achterlicht unit zit los en ik wil de boel daar tog ff los hebben. maar dat is wel de correcte manier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan