Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja 100% zeker dat hij dan anders loopt, tis namelijk een prestatie uitlaat, je moet zowiezo weer afstellen denk ik, of ff op de bank :)
 
Goedemorgen :Z

IK ben niet zo prestatie gericht op de motor. hij doet het en daarmee is het wel goed.
Inderdaad,
Als je geld uit wilt geven, puur prestatie en snelheid gericht, had je beter kunnen kijken naar een gsx-r :P

De gsx-f is een sporttour, daarmee kan je sportief rijden en toch vele kilometers in een keer door trekken
 
Laatst bewerkt:
tja das waar maar ik heb hem zo gekocht met de kit erop dus. en ik was niet echt opzoek naar een racer zoals de gsxr daar hang je naar mijn mening te veel op je polsen (bij lage snelheden toch) ik hou meer van de iets rechtere houding. maar ik ga de kit er zeker wel niet afdoen gaat wel goed zo lol
 
Oh ja inderdaad!!! Als het er op zit. Mooi meegenomen!
Ik houd ook meer van sporttour, daarom heb ik als volgende motor een thundercat en geen r6.
Ik wil ook kilometers kunnen maken :P
 
Goedemorgen :Z

Wie moet er vandaag de hele dag met school bezig met dit mooie weer -O-

En wat de uitlaat betreft, opzich is dit toch mechanisch? mits er niets aan de afstelling veranderd zal die toch ook niet anders lopen lijkt mij?
 
uhhh ArjenT ik kan me bij je voegen, moet ook nog ff wat school buisness regelen helaas

maar ik ga zeker ff stiekem een tourke doen

Wat betreft de uitlaat, met een uitlaat kan je vermogen bepalen, bij een 4takt is het niet zo heel veel maar bij een 2 takt bepaald het zowat 60 a 70% van je vermogen. daarom als je je uitlaat vervangt door een prestatie uitlaat, je opnieuw moet afstellen. ik kan er nog veel dieper op in gaan maar voor mij is het ook zondag :)
 
Volgens mij worden die Takkoni's geleverd met klemmen. Je hoeft dus 'alleen maar' te slijpen om je oude dempers er af te krijgen. Helaas zijn die 2-1 stukken niet los te krijgen voor zover ik weet. In ieder geval, niet zo goedkoop dat het de moeite waard is om die te kopen en niet het hele setje van 300 euro.

Ik twijfel er ook steeds over, maar helaas blijft het onduidelijk hoe slecht je motor nou loopt met zo'n Takkoni (open of met DB killer) zonder 'm af te stellen. Het moet er natuurlijk niet slomer van worden ;) Wel afstellen moet je maar net zelf kunnen... of je bent nog een keer €300 lichter.
zovaak al geroepen.. heerlijke auspuff!
weinig last gehad met afstelling, al moet ik wel zeggen dat jij gelijk een grote beurt kreeg nadat de uitlaat eronder zat.
als je een beetje kan zagen zaag je de buisjes gewoon even door. scheelt een hoop gedoe om recht af te slijpen, tussen de buisjesdoor. (mits je een grote tol hebt)

ga mn schatje ook maar eens even afstoffen en even buitenzetten :]
 
Wie weet of er ook een set in de handel is om mijn stuur iets hoger te zetten.(gsx600f bj.1991)
Ik hang nu iets te veel op mijn polsen,en naar voren,naar mijn mening,ik zou liever iets rechterop zitten.Of is een ander stuur een betere optie.
Vooral als ik met mijn zoon (10) achterop rijdt,is er teveel afstand tussen rijder en bijrijder.

Groeten Evert (Assen)
 
weet iemand waar t stadslicht lampje aan de voorkant zit? hij doet namelijk niet meer op het middelste standje :S?
 
ok is dat zo'n steek lampje? dan neem ik namelijk gelijk een lampje mee als ik eraan ga werken

Edit: op CSMNL zie ik op de exploded view geen 2e lampje staan maar alleen mn normale lamp van klein en groot licht?

zit er wel een parkeer/stadslicht aan de voorkant? aan de achterkant zit t wel:S
 
Laatst bewerkt:
Heb t lampje gevonden, t zit idd echt verstopt :-). heb zulke lampjes niet in mn reserve bak van mn auto dus helaas, ik haal wel een andere, een blauwtje erin:)

echter kan ik b10 nergens op 't lampje vinden maar ik kom er wel uit, zoveel verschil zit er niet in dusja

thnx!
 
ok is dat zo'n steek lampje? dan neem ik namelijk gelijk een lampje mee als ik eraan ga werken

Edit: op CSMNL zie ik op de exploded view geen 2e lampje staan maar alleen mn normale lamp van klein en groot licht?

zit er wel een parkeer/stadslicht aan de voorkant? aan de achterkant zit t wel:S


full
 
Heb t lampje gevonden, t zit idd echt verstopt :-). heb zulke lampjes niet in mn reserve bak van mn auto dus helaas, ik haal wel een andere, een blauwtje erin:)

echter kan ik b10 nergens op 't lampje vinden maar ik kom er wel uit, zoveel verschil zit er niet in dusja

thnx!

B10 staat voor het type en formaat fitting. Dit staat meestal niet op het lampje op het lampje staan het vermogen en spanning waarvoor hij bedoeld is.
 
uhu, nja hier bij t pompstation hadde ze hem niet, bij een maat eentje gevonde, hij zou eigenlijk niet mogen passen maar met grofgeweld past alles, nu zit er een 6w lampje in =D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan