Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er iemand verzekerd voor pechhulp? Ik vraag het me af hoe dat gaat, Als je langs de kant van de weg staat en je bent 100 km van huis ofzo.

Ik heb de anwb een keer gebeld, maar toen ik vroeg hoe ze dat deden, waarop hun antwoorden met iets van een sleepkabel, heb ik maar opgehangen XD.

Weet iemand meer?
 
wegenwacht komt gewoon langs en probeert te fixen, mocht dat niet lukken dan wordt je motor op de wagen geladen. Ik heb het zelf via de KNMV, maar die stuurt ook de wegenwacht
 
Laatst bewerkt:
alleen NL is 50 euro per jaar.
ik raad na mn tripje luxemburg toch aan om ook europa erbij te nemen voor totaal 75 per jaar.

en ze laden hem idd op de wagen, niks geen sleepkabel.
word gewoon goed vastgemaakt

Nou heb ik er ook de ballen verstand van, Maar dit soort lidmaatschappen is toch persoonsgebonden. :? Ben je dan ook gelijk lid voor als je met de auto bent :?
 
Goedenavond, na een klr600, vt500, vt700 ben ik sinds één maand in het bezit van een zeer goed onderhouden gsx f 750 uit 1996.

Het was even wennen tov de vt700, een totaal andere zithouding, motorvermogen, niet te vergelijken. Ben nu 1000 km verder, ga ervan uit nog veel plezier aan deze motor te beleven. Graag mijn foto toevoegen aan OP.

Alvast bedankt!
full
 
Tuffer, mag ik er ook eens in? Dit bericht:

Ik heb ook eens een foto geschoten :)

[afbeelding]

Sinds de laatste keer zijn er volgens mij stickers, voetstepjes, wat zilverkleurige verf, en nieuwe remhendels bij gekomen. De ventieldopjes zijn weer gewoon zwart, en hij staat nu aan de voorkant een klein stukje lager :)


Is er al een datum voor de paaldans-clinic van MD? Misschien ga ik ook wel mee :P
Atleet of niet, met mijn bouw gaat het wel taai worden.
 
ik heb er superveel zin in, maar mijn motor deed vandaag helemaal niets meer en wordt vanavond opgehaald. Dus misschien wordt het een fietstoertocht :X
 
De F had ik ook vakkundig gesloopt. Bobines waren afgefikt.

Voordeel van de oudere motoren is dat ze het altijd doen zolang de accu vol is en er benzine inzit. Ookal lopen ze op 3 cilinders oid, je komt altijd thuis. De nieuwe motoren hebben een vreselijk irritant motormanagment. Als dan 1 sensor vreemd doet, werkt niets meer.
 
Jammer dat niemand zich heeft gemeld met m'n vorig Fje. Hij was binnen 2 dagen al verkocht (via de dealer). Blijkbaar toch populair :P
MF-sticker zat/zit er nog op
 
Voordeel van de oudere Aziatische motoren is dat ze het altijd doen zolang de accu vol is en er benzine inzit. Ookal lopen ze op 3 cilinders oid, je komt altijd thuis. De nieuwe Britse motoren hebben een vreselijk irritant motormanagment. Als dan 1 sensor vreemd doet, werkt niets meer.
 
'
Is dat zondag????

Ja het kan zondag doorgaan *O* *O* *O* *O*

Vandaag brommer opgehaald en morgen waarschijnlijk weer heel.

2 oktober 2011, 11 uur verzamelen in het altijd mooie Leiderdorp. Mac of tankstation

Volg de TRIPLE!! Oordopjes geen overbodige luxe. 's Avonds eventueel Hutspot ivm Leids ontzet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan