MF Gooi en Vechtstreek *Deel 109*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bosnymf: effies kort door de bocht: volgens mij ben je niet helemaal wijs :N
Je loopt hier een beetje hoog van de toren te blazen, bent stronteigenwijs, loopt je enige bekende hier af te zagen en vervolgens wil je dat wij allerlei dingen voor je doen?

Wat denk je zelf???
zo he... neemt er even eentje mij iets te serieus ofzo....
ik ga wel weer ofzo dacht ik doe gewoon gezellig maar schijnbaar mag ik dat niet doen ofzo...
en ik zaag jeroen niet af. en ik zal nog eens een heel klein dingetje vragen....
laat maar weltrusten :W
 
@X drink je alleen maar baco of ook wel eens cuba libre ? (cola / rum + limoen en wat kleine ingredienten?) <- conoisseur en liefhebber van het maken & drinken van cocktails
 
Denk dat Tosie bedoelde dat je een boel kletst, maar ondertussen nog geen tiet gezien.

Stelt hem erg teleur denk ik. Daarom die reactie.

Poikie daarintegen zit liever billen. Die is zich nu aan het bezatten. Arme jongen -O-
 
Laatst bewerkt:
poikie schreef op 21 september 2011 @ 19:38:
>>DVD-avond op 2 oktober met Coonietaart<<
Locatie: Huize Plexat

Tijd voor een gezellig avondje met motoren op de tv, een lekker drankje en een stuk van de onovertroffen taart van Coonie!

Aanvang: 20.00 uur

Pb voor adres


Wie komt er?

- Plexat
- MZN
- Coonie *O*
- Michel
- Loesje *O*
- Erwin, mits nl subs in film ;)
- DonDalton
- Jantah
- CorFrits
- Jazzuki
- Poikie (ovb ivm werk :P )
-V FRed S

ff kopieren en kwootjes verwijderen



Zo, staatie hier ook weer :P
 
:N
daar ga ik geen cocktails voor klaar maken.. :N

@X z'n Reactie over Tosie & Poik.. Je zou toch gek zijn als je hier sexy foto's van jezelf (als vrouw) gaat neerzetten?
(even kato uitgezonderd :+ )
en om poik een arme jongen te noemen als ie zich aan het bezatten is, is dat hooguit een financiele understatement :')

even over dr daadwerkelijke vraag;
Ze vroeg gewoon of ze ook in de OP mocht, en eerlijk gezegd, why not :?
er staan genoeg mensen in die hier 2x gepost hebben of lang niet zo actief zijn..
i don't care :)
 
Denk dat Tosie bedoelde dat je een boel kletst, maar ondertussen nog geen tiet gezien.

Stelt hem erg teleur denk ik. Daarom die reactie.

Poikie daarintegen zit liever billen. Die is zich nu aan het bezatten. Arme jongen -O-
Nee hoor... Zelfs geen interesse in die tietjes van d'r :N
 
Denk dat Tosie bedoelde dat je een boel kletst, maar ondertussen nog geen tiet gezien.

Stelt hem erg teleur denk ik. Daarom die reactie.

Poikie daarintegen zit liever billen. Die is zich nu aan het bezatten. Arme jongen -O-
Als ik me kan bezatten ben ik toch niet arm? Dan ben ik op m'n best :') :+

Tenzij je het bekijkt zoals SD, financieel :+
 
Tot zo ver het dollen... Ik hoef echt geen naaktfoto's te zien van mevrouw serafina en om eerlijk te zijn ben ik het wel een beetje met SD eens. Er staan mensen in de OP die minder posten :P

Niet dat ik zeggenschap heb over de OP :') :+
 
Tot zo ver het dollen... Ik hoef echt geen naaktfoto's te zien van mevrouw serafina en om eerlijk te zijn ben ik het wel een beetje met SD eens. Er staan mensen in de OP die minder posten :P

Niet dat ik zeggenschap heb over de OP :') :+

Thank you :}

@geniet van je biertje!
ik durf er geen een meer aan te raken na afgelopen weekend...
had zelfs de neiging om er tijdens m'n werk eentje te drinken :X B|

komende vrijdag weer, brandweerbruiloft.. moet me wel inhouden, dat dan weer wel :Y
 
Sjopper.....

Als post je 26 zinnige posts per uur, dan nog vink die sjopper wel een doorn in het oog.
Kunnen we daar niet een soort van verborgen deeltje voor maken?

Kan dan Saffie in, Midknigt + een halve Teun :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan