MF Gooi en Vechtstreek *Deel 109*

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee X, zie het als een regering met gedoogsteun _O-
je mag er wel wat van hebben, maar niet teveel zodat ze met de meerderheid zijn :+
 
Hier even een betere foto voor de openingspost.
Eindelijk gevonden waar het aan lag.

full


Als iemand t.b.v. de openingspost graag een groter bestand heeft dan deze 95 kb, stuur me dan even een PB-tje, dan stuur ik die foto wel even via de mail.

(Want 1200 dpi en dan slechts 95 kb blijft een erg klein bestand).
 
Laatst bewerkt:
zo he... neemt er even eentje mij iets te serieus ofzo....
ik ga wel weer ofzo dacht ik doe gewoon gezellig maar schijnbaar mag ik dat niet doen ofzo...
en ik zaag jeroen niet af. en ik zal nog eens een heel klein dingetje vragen....
laat maar weltrusten :W
Voor alle duidelijkheid: dit is een openbaar forum en je mag doen en laten wat je wilt binnen de door motor-forum gestelde regels.

Ik geef je enkel een korte samenvatting van wat je tot nu toe hebt gepost en hoe je op mij overkomt. Hoef je niks mee te doen als je dat niet wilt... ;)
 
Thank you :}

@geniet van je biertje!
ik durf er geen een meer aan te raken na afgelopen weekend...
had zelfs de neiging om er tijdens m'n werk eentje te drinken :X B|

komende vrijdag weer, brandweerbruiloft.. moet me wel inhouden, dat dan weer wel :Y
:o waarom niet je hebt toch een leuk weekend gehad en dan geen bier meer drinken :/
weltrusten
 
Laatst bewerkt:
:o waarom niet je hebt toch een leuk weekend gehad en dan geen bier meer drinken :/
weltrusten
:^

Dat zeg ik ook altijd na het weekend, maar na een paar dagen zwakt dat af en op Donderdag denk ik aan niks anders meer :+


B| Dit is dus echt een grapje he! Voordat mensen nog gaan geloven dat ik echt een alcoholprobleem heb :')
 
Mogguh allemaal! :W
Hier even een betere foto voor de openingspost.
Eindelijk gevonden waar het aan lag.

[afbeelding]

Als iemand t.b.v. de openingspost graag een groter bestand heeft dan deze 95 kb, stuur me dan even een PB-tje, dan stuur ik die foto wel even via de mail.

(Want 1200 dpi en dan slechts 95 kb blijft een erg klein bestand).
En waar lag het aan??

En als je het niet erg vind heb ik de SP/ZP ipv de OP al aangepast ;)
 
:^

Dat zeg ik ook altijd na het weekend, maar na een paar dagen zwakt dat af en op Donderdag denk ik aan niks anders meer :+


B| Dit is dus echt een grapje he! Voordat mensen nog gaan geloven dat ik echt een alcoholprobleem heb :')
_O- gevalletje What seems to be the officer ... problem
morguh :Z
 
Prachtig terug gelezen hier. Het was een zeer vermakelijke discussie.

Ik post maar weer even anders wordt de woede zo op mij gericht.

Straks even naar de otho-manuele arts in de PC Hooftstraat. Gouden behandelbank hehehe.
 
:^

Dat zeg ik ook altijd na het weekend, maar na een paar dagen zwakt dat af en op Donderdag denk ik aan niks anders meer :+

Dit is dus echt geen grapje he! Voordat mensen nog gaan geloven dat ik echt een alcoholprobleem heb :')
Had jij dat niet dan??
 
Laatst bewerkt:
Smoggus.... en weer helemaal bijgelezen inclusief Bitchfight. :+



Vandaag de laatste werkdag van het werk dat ik nu doe.
Tussen de middag met de collega's lunchen en om half vier de deur uit.

Daarna ID-kaart aanvragen waarvoor sinds vandaag ook weer betaald moet worden.
Het is wat.... :Y

Ieder, fijne dag.
 
294427.jpg

Good Moaning


7 pagina's al weer in het nieuwe deel... kijk je even een dagje niet.....


Leuke zwaai foto's trouwens allemaal. Werkje geweest :)
 
Mornin :Z Bijna weekend...bijna weekend...bijna weekend... :/

Wat n onzin hier zeg, lijkt aardig op de zinloze discussie die ik gister met n collega had :') Denk dat ik die vent vandaag uit het raam ga gooien ofzo *O*
 
Dat is redelijk wat :Y :}

Zit zelf sinds November vorig jaar met de R op 13.000 (nog 100km en de teller staat op 50.000) en vind dat al redelijk wat :P

hmmm :+

met de tiger sinds begin april op 11.8k? :P
Niet slecht voor m'n eerste half jaar :')

over poik z'n alcohol probleem; iedereen weet het, hoe lang je ook zal blijven ontkennen *D
Afgelopen weekend was helemaal top hoor, daar niet van, maarehh... ik heb ook nog zoiets als studie/ werk/ brandweer waarbij bier niet bepaald een goede combinatie is ;)
 
Over uit het raamgooien gesproken, afgelopen weekend mogen laptop werpen :+
kwam tot 14 meter *D
nu overigens met de fiets naar m'n werk :X :W
 
Mogguh :W
Hè jammer, heb wat leuks gemist gisteravond :P

@Saffi en Jeroen: hou die foto's maar achter slot en grendel in een kluis ofzo...dat is denk ik echt het beste voor iedereen :') :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan