MF Gooi en Vechtstreek *Deel 109*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo subtiel was mijn post ook weer niet. :)
Dealer belde net; Vroeg of ik mijn telefoon op speaker wou zetten en toen zette hij mijn motor aan. Waarop ik uiteraard zei of hij even een momentje had zodat ik een vreugde sprongetje kon doen. Toen ik er weer was heb ik gezegd dat ik morgen langs kom (vandaag lukt me helaas niet).

Kan net zo goed naar huis gaan..... van werken komt er toch niks meer. Wel een leuke dag... thunderbolt schermpje op het werk.... motor klaar. Jeej! (lichtelijk understatement).
Geen idee waarom het allemaal zo lang duurde en wat er in godsnaam aan de hand was, maar ben blij voor je dat ie terug is ;) *D
 
Zo subtiel was mijn post ook weer niet. :)
Dealer belde net; Vroeg of ik mijn telefoon op speaker wou zetten en toen zette hij mijn motor aan. Waarop ik uiteraard zei of hij even een momentje had zodat ik een vreugde sprongetje kon doen. Toen ik er weer was heb ik gezegd dat ik morgen langs kom (vandaag lukt me helaas niet).

Kan net zo goed naar huis gaan..... van werken komt er toch niks meer. Wel een leuke dag... thunderbolt schermpje op het werk.... motor klaar. Jeej! (lichtelijk understatement).

E-I-N-D-E-L-I-J-K!!!! *O*
Ben blij voor je kerel :Y *O* *O* *O*
Veel plezier vast morgen ;)
 
Zo subtiel was mijn post ook weer niet. :)
Dealer belde net; Vroeg of ik mijn telefoon op speaker wou zetten en toen zette hij mijn motor aan. Waarop ik uiteraard zei of hij even een momentje had zodat ik een vreugde sprongetje kon doen. Toen ik er weer was heb ik gezegd dat ik morgen langs kom (vandaag lukt me helaas niet).

Kan net zo goed naar huis gaan..... van werken komt er toch niks meer. Wel een leuke dag... thunderbolt schermpje op het werk.... motor klaar. Jeej! (lichtelijk understatement).



Dagje meer of minder maakt niet uit :')

Goed nieuws man *O*
 

Hehe, hij is zo mooi he. ;)

F800GSTROPHY3.jpg


F800GSTROPHY4.jpg


Bedankt allen. :)
 
Laatst bewerkt:
:^

Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. *O*


Huisje WB; *O* Wanneer is de housewarming? :+
Weekendje Dld...jaloers...veel plezier. ;)
 
Die Contour is trouwens niet duur! :9

Maar ik kan de centjes even beter ergens anders gebruiken, en bovendien zou het een redelijk onzinnige aankoop voor me zijn, aangezien de laptop al moeite heeft met het bewerken van 720p. _O-
 
@WB: feil met huissie! *O*

Later vanmiddag en avond :Y

Nog steeds last van je hersenschudding -O- Toch te snel weer te veel hooi op de vork?
Was in het begin van de middag in de buurt.. Nu niet meer. Maar ik contact je eerdaags weer ffies, goed?!

En idd, denk te hard van stapel gegaan te zijn. Ben ook weer uit de onregelmatigheid nu, bedrijfsarts gesproken en maandag langs de neuroloog.. :/
Assen ligt toch dichterbij de grens dan Amersfoort... maar het kost me dan toch echt wel 1,5uur extra om in de Eifel te komen. ;)
_O-

@Nocer: gefeliciteerd man! *O*
Denk wel dat jij weer met een brede grijns zal rijden op je motor! *D
(ook al is het een KTM)
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan