Triumph Speed Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuwe banden goed bevallen :]

Alleen de achterband is vervangen. Doet het uitstekend. Ook mee naar de Alpen geweest. Heeft alweer 4000 km achter de rug.
Blij dat ik het goede maatje nu heb. Scheel in de aanwijzing 5 km. Tomtom snelheid: 120 km/u, oude band: 190/50/17: 129, nieuwe band 190/55/17: 124
Ook bij hogere snelheden is het dashboard niet ernstig aan het overdrijven. ;-)
 
niet meer gezien, nog wel een rode '11 speed gespot met union jack tankbeschermer en rode rimstriping, van wie was die ook weer :?

even leuk gebabbeld met brian en tripleklus een rondleiding gegeven door de speeltuin hiero, was weer lekker }) :] })

en ja, die witte hebben toch wel wat O-)

[afbeelding]

ook bijna nog een helm gekocht voor mds, maar ze hadden m niet in t oranja -O-

[afbeelding]


was kort maar wel weer ff leuk
 
Zo, motor net ff gewassen!
Wu wel ff rijden, maar gisteren is de achterband in rook opgegaan en leek me niet zo verstandig meer om daar lekker mee te knallen vandaag...
Dinsdag nieuw setje rubber monteren, zat zelf te denken aan de sportsmart, iemand toevallig andere tips?
Rijstijl is waarvoor de speed oa is gemaakt, lekker doorrijden en moet flink plakken bij droog weer.. Nat weer rij ik eigenlijk nooit in.. Zou ook wel prettig zijn als de band een beetje goede hellingshoeken aankan...


sportsmarts bevallen mij erg goed, met het eerste setje 11000km gereden, met de tweede inmidels 8000 en over 1000km is de achterband wel aan de slijtnokken. Ik weet niet waarom deze eerder op is, ik heb er beduidend minder circuit km. mee gemaakt. Je moet ze wel een beetje opwarmen maar als het blok warm is geven ze geen krimp meer!
 
Zo dat doe je snel, ik zit nog op mijnes te wachten..

Goed te horen dat hij het weer doet, nu maar hopen dat het bij mij net zo gaat. ;)
Weet je toevallig nog wat je laadspanning nu is?

Vraagje, toen je de deksel er af had, heb je toen toevallig een streepje bruin spul gezien, zie foto.

Hoort dat daar of is dat aangekoekte crap?

En als het er hoort, weet ienmand wat de functie is van dat spulletje...

[afbeelding]


ik kan er niet zo goed tegen om zonder brommert te zitten...

laadspanning bij 3000tpm is nu 14,5 volt

dat bruine spul zat er bij mij niet, maar is dat misschien door het te heet worden gesmolten, isolatie?
 
:Y :(

Voor heen wilde die nog ff lopen nu doet tie helemaal niets meer. Zelfs de benzinepomp gaat niet meer :?

Ben nu aan het mailen naar dealers in NL en USA. Kijken of iemand met een geniale oplossing komt.....

Zo, ik gaat dus op de crossert :X Dat ding maakt me nu een uren. Elke twee/drie weken olie verversen (na 25 uren), elke tweede verversing ook kleppenstellen en luchtfilter wisselen voor een andere fris geoliede.
Sua doet nog wel een beetje aan motorknuffelen (alleen de S3 is nu nogal ondankbaar ;( )
Maar die ouwe crossert loopt tenminste wel. Kan ook niet veel aan kapot _O-


:W


dat is toch wel irrie, maar nou leer je de crossert goed kennen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan