Triumph Speed Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff inbreken in het nieuwe deel :W
gezellig..

even spammen:

full


om even te laten zien hoe prachten de akra bochten onder het blok kronkelen.
:+ :+
 
ik doe Blom misschien morgen ook even aan, in de middag. wil ook nog ff bij Ten Kate Honda meuk kijken. (nix kopen!)

@ Herm,
ziet er goed uit!!
klinkt het ook nog een beetje? })
 
ff inbreken in het nieuwe deel :W
gezellig..

even spammen:

[afbeelding]

om even te laten zien hoe prachten de akra bochten onder het blok kronkelen.
:+ :+
:9~ Knappe fiets, maar hoe lang hou je de wheely vol :? Gasreactie is mij te veel aan/uit -O-
 
Laatst bewerkt:
ik doe Blom misschien morgen ook even aan, in de middag. wil ook nog ff bij Ten Kate Honda meuk kijken. (nix kopen!)

@ Herm,
ziet er goed uit!!
klinkt het ook nog een beetje? })
Wij zijn er eind ochtend, begin middag ;)
 
ik doe Blom misschien morgen ook even aan, in de middag. wil ook nog ff bij Ten Kate Honda meuk kijken. (nix kopen!)

@ Herm,
ziet er goed uit!!
klinkt het ook nog een beetje? })
*O* dank u

enne wheely doet ik niet meer hoor vraag maar effe aan freekie 8-)

pijp klinkt lekker donker :Y :P
 
Laatst bewerkt:
:9~ Knappe fiets, maar hoe lang hou je de wheely vol :? Gasreactie is mij te veel aan/uit -O-

thanks.
lukt tot hij de begrenzer in loopt. dit was in 1, niet ideaal, 2 is stuk fijner (maar ging te snel voor de lens :X )
op zich valt het allemaal mee met aan/uit, mits je boven 3000tpm blijft.
maar hoorde ook dat dit verschilt per model :?

Gewoon stationair op 3000tpm zetten, alleen uitkijken bij koppeling op laten komen...
 
Nice wheelie....


Tipje....houd je voet op het rempedaal :P
Is misschien wel handig, maar minder belangrijk als je nog ruim voor het balanspunt blijft. Gas los en de landing wordt ingezet ;)

Zelf ben ik dus zo lafjes dat ik puur op het vermogen wheely, en dus nooit op het balanspunt durf te komen :o
 
Is misschien wel handig, maar minder belangrijk als je nog ruim voor het balanspunt blijft. Gas los en de landing wordt ingezet ;)

Zelf ben ik dus zo lafjes dat ik puur op het vermogen wheely, en dus nooit op het balanspunt durf te komen :o

Je zit zo op het balanspunt en er over heen....dan is de teen op het rempedaal wel een zekerheidje.
1 tik er op en je land weer....misschien een beetje te hard met als gevolg een tik in je noten. O-)

Maar dat liever dan je motor compleet achter over trekken ;)
 
Je zit zo op het balanspunt en er over heen....dan is de teen op het rempedaal wel een zekerheidje.
1 tik er op en je land weer....misschien een beetje te hard met als gevolg een tik in je noten. O-)

Maar dat liever dan je motor compleet achter over trekken ;)
Ach, dat noemt men dan weer een leermoment :X :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan