Triumph Speed Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een originele Nederlandse fiets, is er iets waardoor je dat dacht? Of zomaar?

beetje vanwege wat bijzondere accessoires die erop zitten, met name de undertail en uitlaat zijn vrij uniek! natuurlijk zit niet elke nederlandse speed triple rijder op t motor forum, maar t is wel een fiets die opvalt

maakt ook niet uit of t import is of niet, vroeg t me gewoon af :Y
particulier gekocht dan?
 
Oude liefdes? Dan ik ook maar 1. komt u maar, ik kan het hebben. :+
GroteFoto-CMNERN84.jpg
 
beetje vanwege wat bijzondere accessoires die erop zitten, met name de undertail en uitlaat zijn vrij uniek! natuurlijk zit niet elke nederlandse speed triple rijder op t motor forum, maar t is wel een fiets die opvalt

maakt ook niet uit of t import is of niet, vroeg t me gewoon af :Y
particulier gekocht dan?

Het is inderdaad een niet alledaags verschijnsel qua Speed Triple, voornaamste reden waarom ik ook op deze gevallen ben. :) Maar heel veel verstand heb ik er nog niet van qua accessoires.

Het had ook mij niet uitgemaakt of het een import was geweest, hebben hier thuis al 2 Duitsers, een Belg, Italiaan en 2 Engelse fietsen (waarvan 1 zelf over het kanaal gesleept) gehad, dus Import zie ik zeker niet als nadelig.
 
Enige accessoires die ik nog wel wil hebben is het Ventura Pack-Rack en misschien ook nog Top-Block sliders (iemand die weet wie de importeur van de laatste is hier in Nederland?)
 
Beste mede Speed Triplelaars. Deel 24 zit eraan te komen.

Wordt het tijd om daar meteen de openingspost op te schonen?

Kom zo'n 22 MF-ers tegen die al één of meerdere Speed Triple topics niet actief zijn.

Zo ja, waar leggen we de grens?
Als een volledig topic niet gereageerd is dan :W Het is ook niet zo dat we een topic binnen een week vollullen. Maar inderdaad, blijft lastig...
 
De volgende gebruikers zijn volgens mij niet meer actief op het Speed Triple topic. :/
Alvast excuses voor het geval ik iemand onterecht noem en/of verwijder. 8-)
Ben tenslotte ook maar een mens met zijn unieke fouten en beperkingen. :$
Willen onderstaande gebruikers in deel 24 toch nog in de openingspost, stuur mij dan even een PB?

Solex, Trouble, SP-1Rulezzz, alfaduc, Paul Hewson, Ronny Boy, 4Unlimited, kookie monster, triple20, Olieboot, Swifty, ChriS3, Girlz On1000, Sharko, Bramme, wallymoto, MBudS3, lompje, Boekster, tilbo1, #jd, Prikkie, Cayman, okie1972
Prikkie komt zeker af en toe nog wel langs :Y
 
Het is inderdaad een niet alledaags verschijnsel qua Speed Triple, voornaamste reden waarom ik ook op deze gevallen ben. :) Maar heel veel verstand heb ik er nog niet van qua accessoires.

Het had ook mij niet uitgemaakt of het een import was geweest, hebben hier thuis al 2 Duitsers, een Belg, Italiaan en 2 Engelse fietsen (waarvan 1 zelf over het kanaal gesleept) gehad, dus Import zie ik zeker niet als nadelig.
Dan heb je een knap hok vol :}
 
:W deze week wordt de motor eindelijk nagekeken :P Neef had nu pas tijd en ach de cbr600f van vrouw rijdt ook prima. Maar wat een verheerlijk toen ik weer even met de speed weg was :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan