Voor de Bakker's

:W :W
full
 
;)

Bakker Kawasaki, bouwjaar 1976, div. tank/frame modificaties door de tijd heen, sinds 1981 in mijn bezit en sinds 1990 niet meer op de weg geweest. Kenmerken:1100cc, cil.kop modificatie, Krober toerenteller, Speciale tankdop,Ceriani GP voorvork met Tommaselli clip-ons, KONI GP veerelement monoshock, 18 inch RCB wielen, Brembo goldline met voor 4 zuiger remtangen, Nico Bakker uitlaat, 33mm CR carbs, DYNA S ontsteking en DYNA bobines, 1 en 2 pers. zit en extra een 1 pers. zit, heeft gebruikersporen, banden en bedrading moet nagekeken worden. Loopt en rijdt perfect. Blok recent open geweest en alles gecheckt. Nwe accu. Geen Bakker op kenteken. Prijs 8250,- euro

full
 
ach, details houd je altijd Christian....je moet je keuze maken niet dan...?

rijk leven of rijk sterven ... :W
 
ach, details houd je altijd Christian....je moet je keuze maken niet dan...?

rijk leven of rijk sterven ... :W

Met die Bakker was ik twee en half jaar geleden bezig, toen lag hij nog gedeeltelijk uit elkaar.
full

full

full

full

Is van Herman van Driel, die kijkt hier ook regelmatig mee 8-)
Doorgaans rijd hij met iets heel anders;
full

:W
 
Sinds kort de trotse eigenaar van dit Bakkertje


Komt een oliekoeler blok in met efi en turbo, denk aan een Heron kleurenschema.

Voor de liefhebbers heb ik de wielen en remschijven te koop die er in zaten, brembo, pvm, bimota check het verkoop topic
 

Beetje knap opbouwen aub zo'n Bakker.
USD vork op MP zetten en niet te modern bouwen, anders wordt het de zoveelste streetfigther met een Duitse reet -O-
Die turbo's zijn leuk maar niet bedoelt om de bocht om te komen helaas :)
Ik vond mijn Bimota ook zo toegetakeld :r
full

Gelukkig had deze man alle originele zooi nog op zolder liggen.
:W
 
De upsd zat er al in die blijft is een prima wp vork die bij het frame geleverd werd.

Ik heb twee turbo motoren waar je ook gewoon prima de bocht mee om kan dus dat komt wel goed.

Duitse kont komt er niet in hier, en wat is een " streetfighter"?
Ik wil gewoon de oude looks zoveel mogelijk behouden maar wel wat nieuwere techniek op de
 
En als je nou weer in de buurt bent, neem die kont ff mee a.j.w.
Dan passen we 'm ff op die van mij, als je het goedvindt natuurlijk. :)
En anders rol ik weer richting jouw skuurtje, dat spul voor Spike ligt zeker ook nog bij jou? ;)
 
Waha idd er er staat hier al jaren wat buiten voor jeroen, ik moet op termijn voor wat draaiwerk richting 020 dan maken we een afspraak om mijn KONT te passen....
 
De upsd zat er al in die blijft is een prima wp vork die bij het frame geleverd werd.

Ik heb twee turbo motoren waar je ook gewoon prima de bocht mee om kan dus dat komt wel goed.

Duitse kont komt er niet in hier, en wat is een " streetfighter"?
Ik wil gewoon de oude looks zoveel mogelijk behouden maar wel wat nieuwere techniek op de


stelt me ietsje gerust .... maar die turbo idd, is daar dan overigens wel ruimte voor dan?
 
Beetje knap opbouwen aub zo'n Bakker.
USD vork op MP zetten en niet te modern bouwen, anders wordt het de zoveelste streetfigther met een Duitse reet -O-
Die turbo's zijn leuk maar niet bedoelt om de bocht om te komen helaas :)
Ik vond mijn Bimota ook zo toegetakeld :r
[afbeelding]
Gelukkig had deze man alle originele zooi nog op zolder liggen.
:W

hey mijn toekomstige Bimota ... :+
 
stelt me ietsje gerust .... maar die turbo idd, is daar dan overigens wel ruimte voor dan?


Er is altijd ruimte voor een Turbo...op mijn slabby is de ruimte beperkt maar waar een wil is is een weg, bij de bakker is er plenty ruimte.
GSXR1216TURBOEFIStartUp002.jpg


Wat ik ermee doe zal wel vloeken in de kerk zijn voor de purist, het verschil is dat ik er veel mee ga rijden.
Dan is het prettig als ie betrouwbaar, snel is en goed stuurt en remt, dat is mijn doel maar dan wel met oude looks met een tikje newskool
 
Oh.. ikke = geen purist hoor... verre van dat wellicht. Een replica bouw ik met de nodige dichterlijke vrijheden zeg maar...

Ik doelde meer op de steile balhoofd hoek, het in-veren bij het hard aanremmen en dan zo'n bult aan je spruitstuk ...

en voor wat betreft de slabby... die lijkt me meer dan gelukt, dus als dat een voorbode is...dan komt het helemaal goed ....

al aangemeld met dat kanon? *O* *O* 2017 CSBK :Y
 
Laatst bewerkt:
Sinds kort de trotse eigenaar van dit Bakkertje
[~[url="http://i146.photobucket.com/albums/r261/proffie_bucket/44590FF1-1322-4A2E-B49A-2B811B31442C_zpsbhen5xvo.jpg"]afbeelding~][/URL]

Komt een oliekoeler blok in met efi en turbo, denk aan een Heron kleurenschema.

Voor de liefhebbers heb ik de wielen en remschijven te koop die er in zaten, brembo, pvm, bimota check het verkoop topic
Hoezo Turbo niet doen lekker oldskool opbouwen zoals het hoort maak er wat moois van maar aub geen turbo rotzooi en wat nog meer gewoon een klassieke racer dat hoort bij zo een mooi frame. :)
 
Ik ga geen topic bijhouden zal af en toe een piccie plaatsen van de voortgang.
Turbo komt er gewoon op rijd al jaren turbo zonder is geen optie.

Overigens was de bakker er veel slechter aan toe hij was verlaagd zat een draw through turbo systeem op waar niet mee te rijden viel.
Er is in het verleden mee gedragraced.

Dus slechter word ie niet alleen beter.

80% van het originele spul zat er al niet meer bij, het schijnt een Heron Suzuki Bakker te zijn geweest meer is er niet vam bekend
 
Oh.. ikke = geen purist hoor... verre van dat wellicht. Een replica bouw ik met de nodige dichterlijke vrijheden zeg maar...

Ik doelde meer op de steile balhoofd hoek, het in-veren bij het hard aanremmen en dan zo'n bult aan je spruitstuk ...

en voor wat betreft de slabby... die lijkt me meer dan gelukt, dus als dat een voorbode is...dan komt het helemaal goed ....

al aangemeld met dat kanon? *O* *O* 2017 CSBK :Y


Nee wel een paar jaar geleden in Almere en Uithoorn met de slabby geweest, kom ws wel even kijken heb em geliked op FB dus hou het in de gaten
 
Terug
Bovenaan Onderaan