Voor de Bakker's

Er staat precies zon ding in geel wit bij Bolman motoren te koop in Den Haag


ploaties? *O* *O*

@ Kwajerob... beter lezen, zie tekst 1e foto :+ :W


full
 
Laatst bewerkt:
Hij gaf zelf een andere reden van verkoop op las ik op de duitse site. Geen tijd meer en ook vanuit het werk. Tsja, jammer. Mooie fiets.
 
Stond te koop kort lang geleden... ;)

Bakkeren gaan we doen zodra je ons uitnodigd Leo, name a place and time... :]
 
Laatst bewerkt:
Dat RG500 frame bedoel je?? Dat is alweer aardig wat jaartjes geleden voor zover ik weet, ik had het willen kopen maar het werd me wat te duur toen heeft Steve Wheatman het gekocht en daarna is het naar DRH racing gegaan.....
 
Laatst bewerkt:
Dat RG500 frame bedoel je?? Dat is alweer aardig wat jaartjes geleden voor zover ik weet, ik had het willen kopen maar het werd me wat te duur toen heeft Steve Wheatman het gekocht en daarna is het naar DRH racing gegaan.....
Is dat frame echt van '83/'84?
Ik dacht dat Nico iets van '86/'87 met die "Deltabox" frames begonnen is.
 
Is dat frame echt van '83/'84?
Ik dacht dat Nico iets van '86/'87 met die "Deltabox" frames begonnen is.

Dat frame is van rond 88/89, in 1989 werd Koos van Leijen kampioen op die fiets, die Engelsen geloven dat van Dulmen er nog op gereden heeft in 83/84 maar ik heb ze al verteld dat die toen nog met een buizenframe rond reed, droom in duigen ;)

1984 fiets
3684760261_ae78491a66_o.jpg
 
Laatst bewerkt:

Fors knullige advertentie op deze manier.
Geheel gerestaureerd maar eventueel kan er , i.p.v. .... niets , 'n nieuwe ruit op gezet worden.
En oh ja , die stalen strip wordt nog vervangen door 'n gereviseerde schokker.

Wácht dan gewoon tot die schokbreker er is en zet dat ruitje erop man.
Is geen kattepis wat ie ervoor vraagt dus dan zou dat er toch wel op kunnen , toch? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Fors knullige advertentie op deze manier.
Geheel gerestaureerd maar eventueel kan er , i.p.v. .... niets , 'n nieuwe ruit op gezet worden.
En oh ja , die stalen strip wordt nog vervangen door 'n gereviseerde schokker.

Wácht dan gewoon tot die schokbreker er is en zet dat ruitje erop man.
Is geen kattepis wat ie ervoor vraagt dus dan zou dat er toch wel op kunnen , toch? 8-)


ervaring O-) leert mij dat er slechts 2 opties zijn bij zulke adv.

A het is een hork van een gast (wat ik niet verwacht)
B het is een techneut optima forma en die zijn communicatief (watte?) minder sterk...

dus ik zou zeggen, als je er eentje zoekt... *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan