Voor de Bakker's


full
 
sorry :+


Goed genoeg *O*
Ja stukken beter.. geweldig filmpje. Ik heb geen circuitervaring naar het lijkt me wel supergaaf om eens goed los te gaan met de motor. Ik weet alleen niet of ik dat wel durf met de bakker, alhoewel hij er natuurlijk wel geschikt voor is.
 
Ja stukken beter.. geweldig filmpje. Ik heb geen circuitervaring naar het lijkt me wel supergaaf om eens goed los te gaan met de motor. Ik weet alleen niet of ik dat wel durf met de bakker, alhoewel hij er natuurlijk wel geschikt voor GEMAAKT is.


:Z :W
 
Laatst bewerkt:
:N :N

Mijn Bakker is idd als race-frame gemaakt maar hij heeft óók deltabox-frames gemaakt voor weggebruik. Dat je daar dan wel aardig mee het circuit rond kan is 'n 2e maar qua frame-specs is waren het toch écht straatfietsen ............... Bakker zijn woorden , niet de mijne hè. ;) 8-)
 
Het beste is om even een paar goeie foto's van je motor te maken en te mailen naar Bakkerframebouw met je vragen. Zij kunnen dan voor je nagaan of het al of niet een Bakker is.
Volgens mij moet het ook op het kenteken staan maar ik weet niet of dit altijd zo is.

Waarde is inderdaad wat de gek er voor geeft.....

Nou, meneer Bakker himself gesproken, hij kon de motor nog herinneren. Hij is zoals hij nu is in originele staat, verzwaard rijwielgedeelte(wat dat ook in mag houden). gsx750 blok. Hij wist ook nog te vertellen dat de eerste eigenaar hem in de achtertuin heeft laten vergaan, dat klopt met het verhaal van de huidige eigenaar die er veel werk in heeft gestoken om hem weer op te knappen.
Er kan ook een 1100 blok in. Deze motor heeft in de Kicxstart gestaan...ooit eens.

Vandaag maar extra vroeg naar bed zodat ik het sneller zaterdag is, dan kan ik de motor ophalen.
 
Gewoon naar de bikersclassics op Spa valt genoeg te zien. ;)
Die is toch pas in juli? Duurt nog best lang hoor. Volgens mij kunnen we best eerder wat regelen toch?
Kan nooit moelijk zijn: trefpunt, route, drinken en eten. Hoeft toch geen heel circus voor opgetuigd te worden.
 
Klopt, moet wel een mogelijkheid zijn voor aanhangwagentjes... lijkt wel een Jerryt meeting dan... :+

full


en waar blijven de fotos van de nieuwe aanwinst, tis al weer 11 uur zaterdag... :W
 
Laatst bewerkt:
Nouwwww , moet je niet zomaar van uitgaan hoor. 8-)

[afbeelding]

Heb zelf geen bakker maar lees alles over de bakkers en martin's enzo wel mee, Maar ben nu toch ff heel erg benieuwd wat hier voor een blok in hoort? :? :?
Supermono geweest? Of BoTT racer? :9~ :9~

Klein puntje: zonde van t superbike stuur, horen wat mij betreft clip-ons op. :9
 
en waar blijven de fotos van de nieuwe aanwinst, tis al weer 11 uur zaterdag... :W

Ik zal jullie niet langer in spanning laten:
full

full

En wat artistieker:
full


Het was een hele natte rit van Nieuwegein naar Den Haag, voorzichtig gereden, maar alles ging goed. Extra voorzichtig in de bochten, want ik ken de motor nog niet, maar hij rijdt fijn en het geluid is echt super.Ik ben er echt blij mee, nee, supertrots op!!
Ik heb bergen informatie gehad van de eigenaar. De eerste eigenaar zit ook in mijn kennissenkring, die heeft hem destijds laten bouwen op basis van het bekende formule 1 frame, raceframe dus. wp schokbreker, volledig verstelbaar. voor een oudje voelt hij erg goed aan.
 
Heb zelf geen bakker maar lees alles over de bakkers en martin's enzo wel mee, Maar ben nu toch ff heel erg benieuwd wat hier voor een blok in hoort? :? :?
Supermono geweest? Of BoTT racer? :9~ :9~

Klein puntje: zonde van t superbike stuur, horen wat mij betreft clip-ons op. :9

GSXR1100 en stuurtje zit er op zodat er 'n stuurtje op zit maar nee , er komen zéker geen clipons op. 8-)
 
Zo nu mag je hier officieel posten, gedoogbeleid is hiermee opgeheven... :+

welkom bij de Bakkertjes... *O*

...

beetje jouw frame idee...

full
 
Zo nu mag je hier officieel posten, gedoogbeleid is hiermee opgeheven... :+

welkom bij de Bakkertjes... *O*

...

beetje jouw frame idee...

[afbeelding]

Aa die ken ik, mooi ding. Vfr honda in een bakker frame. Goeie combinatie hoor :9~ :} .


@jozef, ik vond op t eerste gezicht jouw frame erg smal vandaar dat ik dacht aan 1 of 2 cilinder. Wat stuur betreft jou motor jou keus, zal hoe dan ook wel een mooie fiets worden. :Y :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan