Voor de Bakker's

De mijne er dan ook maar effe bij. :)
full
 
Thx voor de positieve reacties. Ja, nu hoor ik er echt bij. Het formaat is echt heel goed. Ik kan precies met mijn knieen op het frame rusten zodat ik precies voel wat de motor doet. Ik kan niet wachten tot de lente echt begint.
Maar een meeting of een ritje lijkt me wel leuk. Gaat veel bekijks hebben.
 
Moet je mijn topic even doorlezen,die van jou is ook niet verkeerd trouwens vind die nalu frames ook altijd wel wat hebben.
Veel plezier ermee!
 
Pindakaas , doe ons eens 'n piccie v.d. linkerkant a.u.b.
Kijken hoe en waar jouw jiffy bevestigd zit. :Y
 
full

full


Kennen jullie deze Bakker? Hier Fred Bayens mee geraced in de Bears en de Sound of Thunder.
Motor is samen met HdeB, Bakker en Bosma automatisering opgebouwd. Toen Bayens ermee reed zat die afzichtelijke gele kuip er nog niet op. Ik blijf het een schitterende fiets vinden!!
Zou Bakker ook reproducties maken?

Groet Chris
 
[afbeelding]
[afbeelding]

Kennen jullie deze Bakker? Hier Fred Bayens mee geraced in de Bears en de Sound of Thunder.
Motor is samen met HdeB, Bakker en Bosma automatisering opgebouwd. Toen Bayens ermee reed zat die afzichtelijke gele kuip er nog niet op. Ik blijf het een schitterende fiets vinden!!
Zou Bakker ook reproducties maken?

Groet Chris


Bakker kan iig alles nog eens maken (doet ie ook :Y ) wat ie ooit gemaakt heeft, kijk maar op z'n site. Die Duc kuip past welliswaar bij het blok maar staat verder,,, :r inderdaad...
&
Mooi geel is niet lelijk.... :N
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]

Kennen jullie deze Bakker? Hier Fred Bayens mee geraced in de Bears en de Sound of Thunder.
Motor is samen met HdeB, Bakker en Bosma automatisering opgebouwd. Toen Bayens ermee reed zat die afzichtelijke gele kuip er nog niet op. Ik blijf het een schitterende fiets vinden!!
Zou Bakker ook reproducties maken?

Groet Chris

Ik vind hem prachtig, de kuip had mooier gekund, maar ik ben altijd al Ducatifan geweest. Dit is wel een mooie combi.
 
komt dat er op racers geen zijstandaard hoort... :+ op de oudere modellen zaten ze daar ook bevestigd overigens... is een instabiele driehoek omdat dit te ver naar achteren is ivm het gewicht v d motor...en ze vielen daarom ook regelmatig om... krijg je dit... :(
full
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook ong. het plan. :Y

Gezien de reactie van Moriwakid is dat een heel goed idee.Zou echt zonde zijn als hij omvalt, maar dan ook echt heel erg zonde.

Kunnen we de OP niet aanpassen zodat we er allemaal ruimte krijgen om een fototje en het verhaal te plaatsen? en evt de link naar je eigen topic ofzo?
 
Heb wel vaker goeie idee-en.... :z

iemand een idee waar dit frame voor gebouwd is geweest? Niet voor dat slabby blok lijkt mij?

full
 
Ik zou het niet weten is mijn meest eerlijke antwoord, maar ik heb ook nog niet zoveel kennis van bakker...
volgend projectje?
 
Heb wel vaker goeie idee-en.... :z

iemand een idee waar dit frame voor gebouwd is geweest? Niet voor dat slabby blok lijkt mij?

[afbeelding]

Ben niet echt een kenner, maar ik zou zeggen dat het een race-frame is, ivm het verstelbare balhoofd, iets wat je niet al te veel ziet :) Zou zeggen GSX1100? Omdat met die blokken veel geraced is..
 
Terug
Bovenaan Onderaan