Voor de Bakker's

TR750 Bakker replica

full


full


Voor het hele verhaal zie
De Fryske Bakker TR750 replica
 
Heel mooi :}


en kijk eens wat er gisteravond in mijn mailbox zat... een hele mooie Honda Bakker met 103 krukas PK's ... :9~ :9~ :} :}

full
 
pff... wat mooi weer :9~ ook de echte rsc comstars...

Heb je zeker je vakantiegeld gehad (of heb je weer zitten dromen chris *O* )


oh...misverstand is niet de mijne :N


(helaas... )

motivatie is het wel weer om eerst de GS1000 Bakker af te maken deze winter ipv de Moriwaki... :?
 
Laatst bewerkt:
Mooi frame, maar dat is wel een behoorlijke prijs zeg!
Hij lijkt wat op mijn frame, maar ik heb nog minder betaald voor de complete motor.
 
Ik had mail uit D....

Hallo Chris,verkaufe meine Bakker jetzt für 6000€,vielleicht weißt du ja jemanden.

Gruß Hannes


liefhebbers hier misschien?

(is dit Spam?, nah... :N gewoon belangrijk nieuws voor liefhebbers.... :Y )

full
 
was eerst dit.... netjes verbouwd dacht ik en klaar voor de volgende endurance race....

*D

full
 
Ik had mail uit D....

Hallo Chris,verkaufe meine Bakker jetzt für 6000€,vielleicht weißt du ja jemanden.

Gruß Hannes


liefhebbers hier misschien?
Mooie fiets. Ik begin de bakkers nu wel te herkennen. Bij Bolman in den Haag staat ook een bakker te koop zag ik voor iets minder.
Misschien wel heel fout van mij, maar ik vind de naked uitvoering ook niet lelijk en dacht er stiekem aan om bij mij de kappen er ook eens af te halen en te kijken of dat mooi staat.
 
...poeh..., schijnt toch waardevermeerderend te werken, zo'n naamstoevoeging aan het frame...




...zo..., vanaf nu is mijn fijne Sportboxer ook meer waard... *O*
...want ook een naamstoevoeging toegevoegd...


full
 
Laatst bewerkt:
...yep..., tis een publiek geheim dat het Nico Backer is, ipv Nico Bakker... ;)
 
Geen nieuws...

zegt ie zelf ook altijd op TV....

"Backer...Nico Backer ...

...met CK.... "


_O-
full
 
Nou dat was zeker de goede prijs... :+

verkocht aan een Zwitser... (daar hebben ze geen banken crises...)

full
 
Ik had vandaag een vrije dag en dacht dat het wel leuk zou zijn om met mijn nico bakker eens op bezoek te gaan bij...nico bakker, ik had een paar vraagjes over een usd vork, remmen enzo. Zo gezegd, zo gedaan, uurtje snelweg was wel te doen. Dan kom je aan bij een half museum en een werkplaats om jaloers op te worden. Heel aardige mensen die ivan en nico. Na het nodige advies, koffie en een rondleiding weer terug gereden.
Volgens mij was hij wel wat verbaasd toen ik zei dat het mijn woon-werk fiets is. Rijden jullie met de bakkers ook gewone ritten, of ben ik de enige en horen ze alleen op het circuit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan