Honda Integra scooter-motor

Ik rijd inmiddels een paar maanden op de Integra. Voor zover de beste motor/scooter die ik gehad heb. In ieder geval die het beste bij mij past.
Ik rij eigenlijk altijd in de S stand. Dat is prettiger in files en binnenwegen. Ga binnenkort de tandwieloptie maar eens uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort ben ik ook een gelukkige eigenaar van een nieuwe Integra in de kleur mat bullet silver met meteen de Michelin Pilot Road 4 banden er onder :] *O* :]

Ik ben benieuwd hoe die Michelin Pilot Road 4 banden je bevallen.
Deze krijg ik er binnenkort ook onder.
 
Niet van Givi, maar wel een vol windscherm met deflector van MRA.
full
 
Wat ik juist zo fijn vind aan het Givi Airflow scherm is dat je met een simpele (ook onder het rijden) handeling het scherm van laag tot hoog kan verstellen, snelweg systeem helm dicht en scherm omhoog en zodra je de snelweg weer af gaat scherm naar beneden en systeem helm open, en wordt het echt warm kan het airflow schermpje zelf ook gewoon thuis laten.

Heb wel op een engels forum iemand gevonden die het hoge Givi scherm voor de Integra korter gemaakt heeft en vervolgens op dat scherm het airflow schermpje gefabriekt heeft, best wel wat werk maar waarschijnlijk wel waar het op gaat uitdraaien.

37133gr.jpg




 
Integra met Michelins. Best of both worlds. Met Michelins geen " in de bocht vallen" meer. Dat was voor mij het meest opvallende verschil met de originele Bridgestones. Goed gekozen. Veel rijplezier
 
Ik heb hier over die Michelins al veel goeds gelezen hier.
Zelf heb ik gekozen voor de nieuwe Batlax T30 evo, voor en achter. Ik heb vandaag vanuit Antwerpen een lange en bochtenrijke rit gedaan naar de oostkantons en Luxemburg en ik moet zeggen, wat een verschil tegen de vorige bridgestones. Volledig neutraal stuurgedrag, zowel in trage lange als in snelle korte bochten. Voor mij een fantastische band. Levensduur valt nog af te wachten.

Bob.
 
Mario, mijn Integra heeft nog de dct met D en S. De markt reageerde daarop dat men eigenlijk een stand daar tussen in wilde. Honda heeft daarop gereageerd en die van jou heeft meerdere ( S) posities. Ik ben benieuwd eens van je te horen welke van die standen je in de praktijk het meest gebruikt. Bij voorbaat dank
 
Zo uit de testen begrijp ik dat S3 het meest overeenkomt met hoe de testers zelf zouden schakelen, zal waarschijnlijk ook mijn standje worden denk ik, maar je hoort van mij.

Mario, mijn Integra heeft nog de dct met D en S. De markt reageerde daarop dat men eigenlijk een stand daar tussen in wilde. Honda heeft daarop gereageerd en die van jou heeft meerdere ( S) posities. Ik ben benieuwd eens van je te horen welke van die standen je in de praktijk het meest gebruikt. Bij voorbaat dank
 
Jan, toevallig een owners/service manual voor deze scoot in je bezit?

Gr, Mario

cq
Goeie foto, zo zie ik ze graag.
Schat ik jou in op 178cm.?

Dit zal toch wel een compleet nieuwe moto ervaring voor je worden.
Ben nu al benieuwd naar je toekomstige tevredenheid wat betrewft DCT v.s. de huidige conventionele CVT.

Mvg. jan
 
Terug
Bovenaan Onderaan