The Riding Game MF Style, SS and the rest [4]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En koekblik #1 heeft een ontzettende kutdag gehad, wilt ontzettend graag naar huis.. Koekblik #2 moet haar dochter met haast van de creche afhalen en koekblikkert #3 zit te slapen..


66.66% kans dat je motor omver gereden wordt O-)









:+

Mij niet gezien inderdaad. Gaat me iets te ver. :')
 
ik wil

Je motor stil midden op de weg bij een stoplicht, het moet duidelijk zijn dat minstens 3 koekblikken op jou wachten
*stoplicht moet al op groen })
*O* _O-

Deze is goed te doen voor de dames denk ik, mannen slaan een meisje echt niet op de bakkes, en vrouwen zitten niet op de weg maar staan schade formulieren in te vullen omdat het inparkeren niet goed lukte :Y
 
*O* _O-

Deze is goed te doen voor de dames denk ik, mannen slaan een meisje echt niet op de bakkes, en vrouwen zitten niet op de weg maar staan schade formulieren in te vullen omdat het inparkeren niet goed lukte :Y

Ik ga toch echt geen boze reacties uitlokken, en wil ook niet dat mn arme motortje omver gereden word. Dus ben benieuwd wie er wel gek genoeg voor is. Of je moet toevallig een uitgestorven stoplicht weten te staan, en 3 koekblikkers meenemen. |( :X
 
zo... en ik dacht.... even een leuke opdracht die voor iedereen makkelijk te doen is....

tevreden of weer niet goed???
geen accessoires nodig, alleen ballen! })
 
Iemand langs de weg zetten en als het stoplicht groen wordt hem/haar snel een foto laten nemen :Y .. Je motor sloeg af, je lette niet op of hij stond gewoon niet in de versnelling.










'm er gewoon voor zetten en boze reacties uitlokken is gewoon onverantwoord.. Heeft niks met ballen te maken, want die heb ik echt wel hoor :') :j
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk is die heel makkelijk.
Laat iemand een filmpje maken bijeen verkeerslicht en als die op groen springt rijd je wat later weg.
en hoppa
 
Hmm, dan moet je met z'n tweeën de opdracht doen...

tussen half 5 en 5 rij ik tussen Hoogeveen en Assen...kan ik iemand helpen bij de opdracht?
:)
 
Laatst bewerkt:
Iemand langs de weg zetten en als het stoplicht groen wordt hem/haar snel een foto laten nemen :Y .. Je motor sloeg af, je lette niet op of hij stond gewoon niet in de versnelling.



'm er gewoon voor zetten en boze reacties uitlokken is gewoon onverantwoord.. Heeft niks met ballen te maken, want die heb ik echt wel hoor :') :j

ja jahhh dacht dat jij de Holigan van de riding game was..... my mistake i guess. _O-
 
LET OP: JE MAG ZELF NIET OP DE FOTO!!!!!!!! MOTO MOET ALLEEN ZIJN!!!
No offence, maar dan haak ik af want mijn soes is me daar te lief voor
17.gif
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan