The Riding Game MF Style, SS and the rest [5]

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil niet mopperen, maar dat ging echt te ver! _charlie zou mij doodschieten (zodra zij toegang zou krijgen tot een wapen als plisie wannabe :) )
 
Vorige week nog bijna door opgepakt.
Uhuh, hij is niet heel moeilijk............... Als je ze weet te vinden ;)

Ze rijden rond, maar alleen op bepaalde plaatsen (denk aan een schiphol)... Al met al: leuk voor 's nachts en overdags en toch relatief moeilijk! :]
 
Ik dacht dat het een uitdaging zou worden. Schiphol staan ze in een rijtje klaar.

[me="V-Strommert"]gaat vandaag niet meer op pad, genoeg regen gehad met een niet waterdicht pak[/me]
 
wil niet mopperen, maar dat ging echt te ver! _charlie zou mij doodschieten (zodra zij toegang zou krijgen tot een wapen als plisie wannabe :) )

Mah, ik wil wel even een voorbeeld foto maken van wat ik bedoelde hoor, zo moeilijk is het niet *D maar goed, ik snap dat hij té ver ging vandaar de KMAR opdracht
 
Ik dacht dat het een uitdaging zou worden. Schiphol staan ze in een rijtje klaar.

[me="V-Strommert"]gaat vandaag niet meer op pad, genoeg regen gehad met een niet waterdicht pak[/me]
Alleen kunnen niet heel veel mensen heel makkelijk nu naar schiphol ;)

Maar zo ad-hoc iets verzinnen is moeilijk, we hadden niet gerekend op deze opdracht to be honest!
 
Kiki92 kan deze prima doen, staat altijd een wagen op het station in Roosendaal.
Hier in Zeeland zijn ze een tijdje terug verhuisd, hebben nu hun kwartier in Terneuzen is me iets te ver en ook nog eens €10 tol.
 
Laatst bewerkt:
Heren, bedankt voor het aanpassen van de opdracht...
hoop dat jullie begrijp hebben voor mijn geschreeuw ;)
 
Ik dacht dat het een uitdaging zou worden. Schiphol staan ze in een rijtje klaar.

[me="V-Strommert"]gaat vandaag niet meer op pad, genoeg regen gehad met een niet waterdicht pak[/me]

Tsja, voor een hoop mensen was de PostNL opdracht ook lastig/moeilijk op dat tijdstip, terwijl ik een complete parkeerplaats vol met die wagens kon fotograferen...
 
Mah, ik wil wel even een voorbeeld foto maken van wat ik bedoelde hoor, zo moeilijk is het niet *D maar goed, ik snap dat hij té ver ging vandaar de KMAR opdracht
geloof ik spro.... mar fatsoen boven alles bro!
 
Lastig is inderdaad relatief. Met die TNT auto's had ik ook geluk dat ze toevallig langs de snelweg stonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan