Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn broer zijn XJ550 weer lopend gemaakt....

Lekker zo'n Lazer pijp!!

[youtube]wENfquIkKw0[/youtube]
 
Spijt dat ik der niet mee ben weggeweest toen ik wakker werd en het zonnetje nog scheen.
 
Spijt dat ik der niet mee ben weggeweest toen ik wakker werd en het zonnetje nog scheen.

Was anders behoorlijk koud hoor, vanochtend...... tijd voor andere handschoenen......

Maar moest even de nieuwe uitlaat uitproberen, lekker geluidje, niet te overdreven
 
Vrijdag gewassen en vandaag even in de was gezet en alu delen ingespoten met S100 anticorrosie.
Verder de duo voetsteunen eraf gehaald want die zijn klote schoonmaken na de wintertijd.
 
spiegel links en rechts omgedraaid zodat de motor ongeveer 10 cm smaller is. Begon irritant te worden in de file.
 
mag gisteren ook? :+ preventief de benzineleidingen vervangen (zaten bij de uiteinden wat scheurtjes), alles gepoetst en het nieuw overtrokken zadel weer geplaatst :Y daarna liefdevol opgepoetst, om hem snoeihard weer door de bagger te trekken op weg van Zoetermeer naar Leiden :+ erg lekker gereden, blijft uitdagend rijden in dit weer.
 
bedacht dat ik em nog af moet tanken voor de winter en gekeken of ze er nog stond toen ik in de schuur moest zijn. That's it
 
Ik heb gekeken hoe ze zielig onder der hoes stond, al twee dagen lang, terwijl ze eigenlijk nog gewassen moet worden :( Mja dan rijd ik maandag naar mn werk en is ze weer vies...
 
Naar hem gekeken terwijl ik wat kluste in de garage en gedacht: wanneer heb ik tijd en is het weer ook goedgenoeg om eens lekker te sturen?
 
mag gisteren ook? :+ preventief de benzineleidingen vervangen (zaten bij de uiteinden wat scheurtjes), alles gepoetst en het nieuw overtrokken zadel weer geplaatst :Y daarna liefdevol opgepoetst, om hem snoeihard weer door de bagger te trekken op weg van Zoetermeer naar Leiden :+ erg lekker gereden, blijft uitdagend rijden in dit weer.
vooruit :+
 
Waarom doet dat insluiten het hier niet :?

omdat je alleen een complete link kan plaatsen. Gewoon de link uit de adresbalk halen en hier plaatsen, met deze code kom je er:

[*url=*link van de video*]-naam-[/*url]

even de asterisken weglaten en hij werkt :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan